BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai tähän on vastattu aikaisemmin, mutta kuinka kauan Marko on harrastanut potkunyrkkeilyä? Tiedän että hän on harrastanut tae kwon doa mutta kuinka kauan itse kickboxinkia?

Taekwondoa tosiaan harrastin pari vuotta 15-kesäisenä, mutta kickboxingia oon nyt harrastanut n. kolme kuukautta.
 
Makelle vaan kiitoksia matsista. Mukava oli aloittaa kilpailu-ura noinkin leppoisalla matsilla. :D

Pari tuntia sitten pääsin itsekkin vasta sairaalasta. Nenä murtui kolmesta kohdasta, mutta onneksi rumat miehet ovat muotia. Make jäi sinne vielä lepuuttamaan jalkojaan. Otettiin lähtiessä kaverikuva.

Oikein hyvä fiilis jäi. Toivottavasti oli yleisöystävällinen matsi. Kivoja nuo KEVYTKONTAKTIottelut, joissa kaksi miestä hakkaa toisensa sairaalakuntoon. :hyper:

Kiitos kiitos :)
hyvä matsi oli, tuomarikin sanoi, että kovin light-matsi, jota on tuomaroinut :rock:
Eilen tosiaan röntgenin jälkeen lääkäri totesi pikkuvarpaan olevan poikki, ja jalka on niin turvoksissa ettei pöntölle tahdo taipua.
Pistän blogiin illalla muutaman kuvan matsista, myös sen meidän kaverikuvan sairaalasta :piis:
 
Taekwondoa tosiaan harrastin pari vuotta 15-kesäisenä, mutta kickboxingia oon nyt harrastanut n. kolme kuukautta.

Taekwondoa pari vuotta nuorukaisena ja nyt pari kuukautta potkunyrkkeilyä ja nyt jo kilpailemassa!!! Ei muuta kuin::worship: :worship: :worship:
Meinaatko satsata oikein kunnolla nykyiseen lajiisi?
 
huh huh.. onnea voitosta, on siinä äärimmäisen lahjakas kaveri.. :rock: :rock: jos jotain make rupiaa tekee, niin sitä tehäänki sitte 110% lasissa.. ja oisko yllätys jos kolme vuojen sissää ois suomen huipulla?:D
 
Aika selvä juttu että mihin tahansa Marko ryhtyy niin hän tekee sen kunnolla ja loppuun saakka!!!!:thumbs:
 
Alkua nähty ja on tuo kyllä dokumentaaria parhaimmillaan.

Vielä paremman siitä olisi saanut jos siinä olisi extrana päivä Markon kanssa Oulussa:D :whip: .

Tuo on paljon enemmän dokumenttielokuva minulle kuin "treeni-DVD."
 
Kysy jos törmäät... varmasti onnistuu.
 
Makehan on suorastaan nuortunut silmissä! Hienoa, että elämä hymyilee taas kaikkien vastoinkäymistenkin jälkeen. Tsemppiä! :rock: Ja kuten vanha sanonta menee: Urheilija ei näe tervettä päivää. :evil:
 
Tänää jo pamahti dvd postiin.. kävin hakemassa ja täytyy koht varmaa alkaa kattelee :) mutta melko nopeeta toimintaa, ku Oulusta tänne Helsingin suuntaan noinki nopeesti paketti tuli :D
 
Kiitos kiitos :)
hyvä matsi oli, tuomarikin sanoi, että kovin light-matsi, jota on tuomaroinut :rock:
Eilen tosiaan röntgenin jälkeen lääkäri totesi pikkuvarpaan olevan poikki, ja jalka on niin turvoksissa ettei pöntölle tahdo taipua.
Pistän blogiin illalla muutaman kuvan matsista, myös sen meidän kaverikuvan sairaalasta :piis:
Moro Ukko ja onnea voitosta. Olitta ottaneet sairaallasa kimppakuvan vastustajan kanssa. Oliko minkä verran perhosia vatsassa ennen kuin kongi kumahti? Nenän pistit kaverilta uuteen kuosiin. Jokos uusi matsi on kiikarissa?
 
Oli se DVD tänne Rovaniemen postiinki pamahtanu mut ei vielä kerenny hakeen kun salilla sen verran pitkään meni .... Nyt ootellaan jännityksellä huomista :D
 
Kysy jos törmäät... varmasti onnistuu.

Asun Ruotsissa, en tiedä jos Savolainen pyörii täällä päin kovin paljoa. Olin Oulussa armeijassa 97-98 ja näin hänet kaupungilla yhtenä päivänä. En ole koskaan tuntenut itseäni niin pieneksi kuin tein silloin!!!!
 
Yksi parhaimmista jos ei jopa paras treeni filmi jonka olen nähnyt ja mulla on niitä aika paljon jos niin saan sanoa!!
Savolainen on ollut mun idoli monia ja monia vuosia!!!
 
Back
Ylös Bottom