BB PRO Marko Savolainen

:offtopic:
Markolle iso kiitos Supermassa-dvd:stä! Hain dvd:n eilen postista, katselin sen illalla lähettämäsi paita päällä ja olin ihan näin. Paras treenivideo mitä olen nähnyt, piste. Tiedän että levylle on oma threadi, mutta pakko sitä on silti hypettää.. tuosta oikeasti oppikin aika paljon, toisin kun jostain Cutlerin tai Colemanin pullistelusta ja talon esittelystä..

Ps. Marko, onko sinulle koira tjsp..? Jätin paketin autoon haettuani sen postista ja dobberin vartioimaan sitä kun kävin kaupassa. Kun palasin, oli paketti mysteerisesti avattu (hampailla), eikä koira ole koskaan tehnyt mitään tuollaista, siis ei koskaan. Mietin vain että miksi tämä lähettämäsi paketti oli sille(kin) niin äärimmäisen kiinnostava..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Törmäsin tällaiseen kuvaan jota en ole ennen nähnytkään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaa että pitää ihan äänen sanoa? No ehkä jotku ikänsä naturaalina pysytelleet treenaajat saattaisivat vittuuntua markon aineiden käyttö taustasta vaikka aineet kisan aikana eivät olisikaan käytössä. Vaikkei ei se minua haittaiskaan, niin osa porukasta varmasti pitäs markoa epäreiluna kilpailijana.

"Jaa että pitää ihan ääneen sanoa?" Onko roinaaminen suurin synti mikä tulee sinulla mieleen? Edelleen jos Savolainen päättää osallistua classiciin niin minun mielestä hänen ei pitäisi välittää paskaakaan mitä mieltä muilla osallistujilla olisi siihen sanomista. Jaa, kuka loppujen lopuksi classiceissa on ollut ikänsä natuna.
 
Edelleen jos Savolainen päättää osallistua classiciin niin minun mielestä hänen ei pitäisi välittää paskaakaan mitä mieltä muilla osallistujilla olisi siihen sanomista.

Mutta jos sen todennäköisyys on yhtä suuri kuin sen, että sinut nähdään olympialavalla niin onko asiasta tarvetta kinastella? :D
 
Törmäsin tällaiseen kuvaan jota en ole ennen nähnytkään.

Katoin ensi et tos oli Cutler mut vatsat ja hauikset paremma näköset niin Markohan se :hyper:
 
Mä oon ainakin saanu Markosta sellasen kuvan, että kun jotain tehdään niin se tehdään täysillä tai sit ei ollenkaan.

Juuri näin.

:offtopic:
Markolle iso kiitos Supermassa-dvd:stä! Hain dvd:n eilen postista, katselin sen illalla lähettämäsi paita päällä ja olin ihan näin. Paras treenivideo mitä olen nähnyt, piste. Tiedän että levylle on oma threadi, mutta pakko sitä on silti hypettää.. tuosta oikeasti oppikin aika paljon, toisin kun jostain Cutlerin tai Colemanin pullistelusta ja talon esittelystä..

Ps. Marko, onko sinulle koira tjsp..? Jätin paketin autoon haettuani sen postista ja dobberin vartioimaan sitä kun kävin kaupassa. Kun palasin, oli paketti mysteerisesti avattu (hampailla), eikä koira ole koskaan tehnyt mitään tuollaista, siis ei koskaan. Mietin vain että miksi tämä lähettämäsi paketti oli sille(kin) niin äärimmäisen kiinnostava..

Ei koiraa, mutta pari kissaa.

Törmäsin tällaiseen kuvaan jota en ole ennen nähnytkään.

Tämä kuva taitaa olla vuodelta 98, ja paikka costa mesa. Saatiin kp:n kans asua hienossa hotellissa Weiderin piikkiin. Olin siellä kuvauksissa Ernie "ojentaja" Taylorin kans.

Yks asia jäi harmittamaan, kun Ernie lupas mulle sen kisa viimeistely lapun, jonka itse Yates oli suunnitellut, mutta siinä tohinassa se sitten unohtui.

Moro Ukko ja onnea voitosta. Olitta ottaneet sairaallasa kimppakuvan vastustajan kanssa. Oliko minkä verran perhosia vatsassa ennen kuin kongi kumahti? Nenän pistit kaverilta uuteen kuosiin. Jokos uusi matsi on kiikarissa?

Morjens mestari !

Kyllä täytyy sanoa, että koko edellinen viikko ennen matsia jännitti aika lailla. Ens viikolla alan suunnittelemaan uusia kujeita, mutta pidän teidät blogin kautta ajan tasalla.
 
Onnea SUPERMASSALLE voiton johdosta ja tsemppiä tulevaisuuteen :thumbs: .
 
Moro Marko! Hienoa, että urheilu-ura jatkuu!! Ja hienosti jatkukin! Onnea vaan ja treeni-intoa!
Minkälainen treeniviikko sinulla nykyään on?

TSEMPPIÄ; MESTARI :rock:
T: Matti
 
Se oli hyvä plussa kun oli painotkin aina selvillä millä tehtiin, toisin kuin näissä cutlerin ja kump. videoissa, joissa ei oo mitää tietoo millä se tekee. Niin saa samalla suuntaa minkälaisilla painoilla sitä oikeesti nostellaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onkos muuten vielä ohjelmassa pitkät päiväunet??Muistaakseni olit jossain vaiheessa aika kova nukkumaan:) Vai onko hoidot ja elämänmuutos "piristänyt"?
Kirjottele ahkerasti blogiin...Mukava lueskella vaikka ei kehoilujuttuja olekkaan.
 
nyt kun marko on kutistunu niin voi tavalliset salilla käydä kertoa tulevaisuudella lapsilleen että "minä olin aikoinani isompi kuin Marko Savolainen".

On se vaan elämä ihmeellistä... Tsemiä marko, tähtikin sammuu joskus, tai ainakin himmenee:D
 
Moro Marko! Hienoa, että urheilu-ura jatkuu!! Ja hienosti jatkukin! Onnea vaan ja treeni-intoa!
Minkälainen treeniviikko sinulla nykyään on?

TSEMPPIÄ; MESTARI :rock:
T: Matti
Onko reeneistä tarkoitus laittaa tuonne blogiin juttua?
Laitan jossain vaiheessa juttua nykyisistä treeneistä blogiin.

Onkos muuten vielä ohjelmassa pitkät päiväunet??Muistaakseni olit jossain vaiheessa aika kova nukkumaan Vai onko hoidot ja elämänmuutos "piristänyt"?
Tarvittaessa yritän aina päikkärit ottaa, mutta olo on kyllä piristynyt hoitojen myötä huomattavasti.
 
Kävin hakemassa paidan tänään. Hinnastakin näytit ottaneen vielä vitosen pois. Kiitoksia :)

Harmi vaan kun hiat on tehty 60cm hauberille :D
 
Back
Ylös Bottom