BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paras idea Markolla minusta oli ne omat tuotesarjat. Hänhän oli tekemässä tätä Legend Nutritionia ja teki siinä ihan oikeaa työtä, mm. etsi Euroopasta sopivia tehtaita.

Sitten tuli korona ja pisti kaiken jäihin. Tämä oli sitten sysäyksenä nykyiselle tilanteelle.
On muuten edelleen kova sarja. Selkeästi markkinoiden parhain hinta/laatusuhde. Jos katsoo noita intra/pre workout/välipala tuotteita niin aivan lyömättömiä. Yleensä jenkkituotteissa on oikeat ainesosat mutta ainesosien määrä on niin pieni ettei välttämättä saa sitä tutkittua vaikutusta. Tässä esim Supermassin intra:

INTRAZONE -valmisteen sisältö per annos/Innehåll av INTRAZONE per dos/Content of INTRAZONE per dose (40 g):

Advanced Lactic Acid Buffer Matrix™

  • L-sitrulliini-DL-malaatti/L-citrullin-DL-malat/L-citrulline-DL-malate 5 000 mg
  • Beeta-alaniini/Beta-alanin/Beta-alanine 3 000 mg
Complete EAA Mix
  • L-leusiini/L-leucin/L-leucine 7 000 mg
  • L-valiini/L-valin/L-valine 4 000 mg
  • L-isoleusiini/L-isoleucin/L-isoleucine 4 000 mg
  • L-lysiini/L-lysin/L-lysine 1 500 mg
  • L-metioniini/L-metionin/L-methionine 600 mg
  • L-treoniini/L-treonin/L-threonine 300 mg
  • L-fenyylialaniini/L-fenylalanin/L-phenylalanine 300 mg
Ultra-High-Leucine BCAA Complex™
  • L-leusiini/L-leucin/L-leucine 4 000 mg
  • L-isoleusiini/L-isoleucin/L-isoleucine 500 mg
  • L-valiini/L-valin/L-valine 500 mg
Ultimate Anti-Catabolic Complex™
  • L-glutamiini/L-glutamin/L-glutamine 5 000 mg
  • L-glysiini/L-glycin/L-glycine 1 000 mg
  • Vapaa HMB/Gratis HMB/Free HMB 500 mg
  • L-alaniini/L-alanin/L-alanine 500 mg
  • Fosfatidyyliseriini/Fosfatidylserin/Phosphatidylserine 200 mg
Mineral & Electrolyte Mix
  • Natrium/Natrium/Sodium 98 mg (kloridi/klorid/chloride)
  • Kalium/Kalium/Potassium 131 mg (kloridi/klorid/chloride, 6,5% *)
  • Magnesium/Magnesium 40 mg (sitraatti/citrat/citrate, 10,6%*)
  • Kalsium/Kalcium/Calcium 105 mg (sitraatti/citrat/citrate, 13,1%*)
Cell Volumizer Matrix™
  • Kalsiumglyserofosfaatti/Kalciumglycerofosfat/Calcium glycerophosphate 25 mg
  • Kaliumglyserofosfaatti/Kaliumglycerofosfat/Potassium glycerophosphate 25 mg
  • Natriumglyserofosfaatti/Natriumglycerofosfat/Sodium glycerophosphate 25 mg
Ammoclear™
  • L-ornitin L-aspartate/L-ornitin L-aspartat/L-ornithine L-aspartate 500 mg
 
Jos uhkailet useastikkin päihtedein vaikutuksen alla muita haulikolla tai muulla vakavalla väkivallalla, niin en enään ihmettele kun puolustelet Makea.

Kannattaa hakeutua hoitoon, todellakaan puolet miehistä ei ole istunut tuolla leivättömän pöydän ääressä syytöttynä KO. asioista. HOITOON!

Se on munattomuutta se, älä kutsu itseäsi jatkossa mieheksi.
Opettele lukemaan pässi. Äläkä tee idioottimaisia oletuksia niinkuin tapoihisi kuuluu.
 
Olenko sanonut toisin? Vai miksi tuot tämmöisen ilmi?
Pahoittelut väärinymmärryksestä.

Itse sanoisin että kuitenkin reilusti alle puolet miehistä on spurguja kalluja jotka elämänsä aikana edes kerran sortuu uhkailemaan. Ehkä 5% tai alle?

Ei lasketa teinejä näihin vaan puhutaan aikuisista mieshenkilöistä
 
Opettele lukemaan pässi. Äläkä tee idioottimaisia oletuksia niinkuin tapoihisi kuuluu.

Hyvin teit selväksi, että uhkailet päihteiden vaikutuksen alla, ja tuot sen ilmi, että elät muiden kaltaisten paskahousujen kanssa jotka tätä harrastavat.

Oikea yhteiskunnan tukipilari!
 
Pahoittelut väärinymmärryksestä.

Itse sanoisin että kuitenkin reilusti alle puolet miehistä on spurguja kalluja jotka elämänsä aikana edes kerran sortuu uhkailemaan. Ehkä 5% tai alle?

Ei lasketa teinejä näihin vaan puhutaan aikuisista mieshenkilöistä
Aika hyvä pointti ja itsetutkiskelu. Juu, olen joskus uhkaillut... mitä se kertoo minusta, en tiedä. Pitäis vaan pitää turpa kii..
 
Hyvin teit selväksi, että uhkailet päihteiden vaikutuksen alla, ja tuot sen ilmi, että elät muiden kaltaisten paskahousujen kanssa jotka tätä harrastavat.

Oikea yhteiskunnan tukipilari!
Pitäskö tosta loppukaneetista suuttua? mä en tajua, kait mä olen sellainen old skool nuijja näet, joka edelleen on täällä.. niinkun Mike, tosin Mike ei ole koskaan ollu pahansisuinen ketään kohtaan.. mut sama sukupolvi.
 
Eksää ymmärrä, että se oli loukkaus!
Meinasin udella kliseisesti, että miltä Savolaisen kassit maistuu, mut leikin sivistynyttä :sneaky:. Ahhh... ollappa 15v. Elämä oli vähän vitusti vähemmän stressaavaa. Ainakin tietyllä tapaa. Jatketaan vähän Off-topiccia: henk. koht jos joku joskus kommentoi mun olemusta vanhaksi, ni oksennan suuhun välittömästi. Ei oo pelkoa siitä onneks.
 
Back
Ylös Bottom