Have we though ?No tuosta nyt on helvetin pitkä matka käsiksi käymiseen. Varmaan puolet miehistä on elämänsä aikana uhannut toista ihmistä jollain tapaa. Ja yleensä päihteiden vaikutuksen alaisena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Have we though ?No tuosta nyt on helvetin pitkä matka käsiksi käymiseen. Varmaan puolet miehistä on elämänsä aikana uhannut toista ihmistä jollain tapaa. Ja yleensä päihteiden vaikutuksen alaisena.
Lapsen reagoinnista päätellen olet käytännössä jo ampunut vähintäänkin jalkaa .Lasketaanko jos uhkaa perua lapsen karkkipaivan?
Suurin osa ei kyllä enää ylä-asteiän jälkeen uhkaa edes turpaan vedolla. Kertoo kyllä jotain tuttavapiiristä jos pitää minkäänlaista väkivallalla uhkailua normaalina.
Miettikää että joidenkin henkinen kasvu on jäänyt 12-vuotiaan tasolle ja oikeasti ajattelevat näinNäinpä. Ei mitää uhkailua. Vetää vaa suoraan turpaan jos tilanne vaatii
On muuten edelleen kova sarja. Selkeästi markkinoiden parhain hinta/laatusuhde. Jos katsoo noita intra/pre workout/välipala tuotteita niin aivan lyömättömiä. Yleensä jenkkituotteissa on oikeat ainesosat mutta ainesosien määrä on niin pieni ettei välttämättä saa sitä tutkittua vaikutusta. Tässä esim Supermassin intra:Paras idea Markolla minusta oli ne omat tuotesarjat. Hänhän oli tekemässä tätä Legend Nutritionia ja teki siinä ihan oikeaa työtä, mm. etsi Euroopasta sopivia tehtaita.
Sitten tuli korona ja pisti kaiken jäihin. Tämä oli sitten sysäyksenä nykyiselle tilanteelle.
Olenko sanonut toisin? Vai miksi tuot tämmöisen ilmi?Vain spurgut elämänkoululaiset tekee tuota mitä artikkelissa kerrottiin
Opettele lukemaan pässi. Äläkä tee idioottimaisia oletuksia niinkuin tapoihisi kuuluu.Jos uhkailet useastikkin päihtedein vaikutuksen alla muita haulikolla tai muulla vakavalla väkivallalla, niin en enään ihmettele kun puolustelet Makea.
Kannattaa hakeutua hoitoon, todellakaan puolet miehistä ei ole istunut tuolla leivättömän pöydän ääressä syytöttynä KO. asioista. HOITOON!
Se on munattomuutta se, älä kutsu itseäsi jatkossa mieheksi.
Pahoittelut väärinymmärryksestä.Olenko sanonut toisin? Vai miksi tuot tämmöisen ilmi?
Opettele lukemaan pässi. Äläkä tee idioottimaisia oletuksia niinkuin tapoihisi kuuluu.
Aika hyvä pointti ja itsetutkiskelu. Juu, olen joskus uhkaillut... mitä se kertoo minusta, en tiedä. Pitäis vaan pitää turpa kii..Pahoittelut väärinymmärryksestä.
Itse sanoisin että kuitenkin reilusti alle puolet miehistä on spurguja kalluja jotka elämänsä aikana edes kerran sortuu uhkailemaan. Ehkä 5% tai alle?
Ei lasketa teinejä näihin vaan puhutaan aikuisista mieshenkilöistä
Pitäskö tosta loppukaneetista suuttua? mä en tajua, kait mä olen sellainen old skool nuijja näet, joka edelleen on täällä.. niinkun Mike, tosin Mike ei ole koskaan ollu pahansisuinen ketään kohtaan.. mut sama sukupolvi.Hyvin teit selväksi, että uhkailet päihteiden vaikutuksen alla, ja tuot sen ilmi, että elät muiden kaltaisten paskahousujen kanssa jotka tätä harrastavat.
Oikea yhteiskunnan tukipilari!
Ja koit sen tärkeäksi tulla äkkiä tänne kertomaan. Ootko 15v?Oon kuullu siideridieetistä, mut Makke vetää stoorin perusteella Pirkan suklaapatukka dieettiä! Ebin!
Sopiiko sun viestit ilmiantaa koska selvästi haastat riitaa kaikille?Ja koit sen tärkeäksi tulla äkkiä tänne kertomaan. Ootko 15v?
Yläkanttiin veikkasit. Himskatti!Ja koit sen tärkeäksi tulla äkkiä tänne kertomaan. Ootko 15v?
Yläkanttiin veikkasit. Himskatti!
Meinasin udella kliseisesti, että miltä Savolaisen kassit maistuu, mut leikin sivistynyttä . Ahhh... ollappa 15v. Elämä oli vähän vitusti vähemmän stressaavaa. Ainakin tietyllä tapaa. Jatketaan vähän Off-topiccia: henk. koht jos joku joskus kommentoi mun olemusta vanhaksi, ni oksennan suuhun välittömästi. Ei oo pelkoa siitä onneks.Eksää ymmärrä, että se oli loukkaus!