BB PRO Marko Savolainen

Niin miten tosiaan? Se että sinä et kykenisi somella rahaa tekemään, ei koske ihan kaikkia. Make esim. on ollut tämän maan kovin bodari. Makella on kohtuu hyvä ulosanti. Tietotaitoa yhdestä aikamme suosituimmasta harrastuksesta. Makella on myös tunnettuus ihan eri tasolla kuin jollain tavan twerkkaajalla. Näin esimerkiksi....
Ulosanti ei ollut parhaimmasta päästä. Marko kyllä osaa/osasi asiat selittää maalaisjärjellä mutta kerro mulle mikä se väylä olisi jolla kuulemma helposti tulisi hyvätuloisen rahat?

Suomessa se vaatisi superpaljon kaupallisia yhteistöitä mutta jokainen tietää ettei ne sopimukset näin pienellä kohderyhmällä ole kummoiset. Youtuben mainostulot aiheena pelkkä bodaus, eiii..

Jos kielenä olisi englanti, ei Markon suomalaistyylisellä passiivisella elekielellä saavutettaisi suurta suosiota jenkeissä. Kun täällä jotkut sanoo että senkun vaan menee amerikkaan bodarina niin rahaa tulee!!!! Joo ei tule kun niitä unelmaa tavoittelevia on jo valmiiksi siellä ihan helvetisti.

Ei tämä mitään vihaamista ole vaan yksinkertaisesti faktaa. Vaikka sulla olisi 50t seuraajaa somessa (mikä on Suomessa ihan ok luku) niin yritykset ei kovin usein lähesty vaan sinun täytyy itse myydä itsesi sinne ja perustella että mitä lisäarvoa tuot heidän brändille.

Ja kyllä, Markolla on pienesti tunnettuvuutta ympäri maailman arviolta 30-60-vuotiaiden keskuudessa lajin ympärillä. Kohderyhmä on silti marginaalisen pieni
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et ymmärräkkään, selvästi. Ihmettelen vaan tätä ilmiötä, jossa "naistehakkaaminen" nostaa ihmisissä ihan älyttömän tunnemyrskyn. Projisoiko se jotain tukahdutettuja tunteita kenties? Itse tosiaan koen kaiken väkivallan vastenmielisenä ja varsinkin jos se kohdistuu selkeästi heikompaan yksilöön.

Postaukseni ei ollut mitenkään sinuun kohdistunut.

Siis lähdet tälläiseen passiivis-agressiiviseen hyökkäykseen Maken puolesta, että kun tuomitsee Maken tekoset, niin on itse naisten hakkaaja.

Selevä hoomma.
 
Siis lähdet tälläiseen passiivis-agressiiviseen hyökkäykseen Maken puolesta, että kun tuomitsee Maken tekoset, niin on itse naisten hakkaaja.

Selevä hoomma.
No tämä ei ollut tarkoitusperä, vaan ihan yleismaailmallinen. Varmaan tuli pohdittua väärään lankaan...
 
No kyllä se sen verran markkinointimies oli, että Mikekin joutui kaverin bannaamaan kerran jos toisenkin tältä sivustolta! :ROFLMAO: Mitä jos sinäkin vaan keskittyisit siihen hitsipuikon työntämiseen, etkä olisi niin huolissasi muiden työnteosta? Vaikka ei sekään sinusta "nettomaksajaa" tee...
Päätit taas muitten puolesta todistaa, että tämä laji haalii puoleensa latvakakkosia? Minä itseasiassa olen yrittänyt ns. kantaa korteni kekoon ostamalla Supermass- lisäravinteita, kun se hitsipuikon työntely suo siihen riittävää varallisuutta. Sitä voi pappa betala- pojut kadehtia ja ihmetellä, mutta fakta on edelleen se, ettei kouluttamattomasta, noin jakoavaimen älykkyyden omaavasta M. Savolaisesta olisi kovinkaan moneen duuniin ollut, kuntosalibisneksen ulkopuolella. Jos heppu on sitä tasoa, että brassailee instassa jollain lasten ranteesta pöllityillä rantarolekseilla ja temu- vuttoneilla, niin veikkaisin, että sen rakettiinsinöörin pestin ottaa joku muu :ROFLMAO:
 
Niin miten tosiaan? Se että sinä et kykenisi somella rahaa tekemään, ei koske ihan kaikkia. Make esim. on ollut tämän maan kovin bodari. Makella on kohtuu hyvä ulosanti. Tietotaitoa yhdestä aikamme suosituimmasta harrastuksesta. Makella on myös tunnettuus ihan eri tasolla kuin jollain tavan twerkkaajalla. Näin esimerkiksi....
Heppu tietysti tarkoitti, että Savolainen voisi laittaa onlyfans-sivun, jossa poseeraa alasti fitnesstyttöjen kanssa..Unohti vaan, että sen aika olisi ollut silloin 97 tienoilla, ei näivettynyttä narkkia kukaan halua nähdä..:ROFLMAO:
 
Kahlailin tätä ketjua sieltä täältä ja onhan tämä aika paskaa luettavaa. Marko on alussa kaikkien idoli ja kaveri ja kova jätkä vielä siinä vaiheessa kun munuaiset paukkuu ja jossain vaiheessa laiva kääntyy ja alkaa älytön solvaaminen. Kaiken maailman työn sankarit ja kunnon kansalaiset on kivittämässä kaveria.
Valoja päälle, tämä on voimailufoorumi eikä mikään Kansanvalistusseura.
 
Kahlailin tätä ketjua sieltä täältä ja onhan tämä aika paskaa luettavaa. Marko on alussa kaikkien idoli ja kaveri ja kova jätkä vielä siinä vaiheessa kun munuaiset paukkuu ja jossain vaiheessa laiva kääntyy ja alkaa älytön solvaaminen. Kaiken maailman työn sankarit ja kunnon kansalaiset on kivittämässä kaveria.
Valoja päälle, tämä on voimailufoorumi eikä mikään Kansanvalistusseura.
Ihan sama vaikka henkilö olisi ollut minkälainen jeesus tahansa, jos hän nykyään on spurgunarkki joka tekee rikoksia, ei hän ansaitse mitään muuta kuin halveksuntaa.

Samaa roskaa kuin vaikka Ano Turtiainen
 
Ihan sama vaikka henkilö olisi ollut minkälainen jeesus tahansa, jos hän nykyään on spurgunarkki joka tekee rikoksia, ei hän ansaitse mitään muuta kuin halveksuntaa.

Samaa roskaa kuin vaikka Ano Turtiainen

Pesiytyy vielä sairaalaan ja sielä riehuu henksulle ku on väärin lääkitty, siis omasta mielestä väärin.
 
Miten?
Porukalla on joku ihme käsitys että esim. some toimii jotenkin niin että julkaiset vaan videoita ja rahaa tulee itsestään.

Bodausvideoita tekemällä ja vielä suomeksi tuskin edes youtubella pääsisi köyhyysrajan tuloihin.
Ja englanniksi tekemällä ei ketään jenkkiä kiinnosta 90-luvulla pärjänneen arjalaisen videot kun vastaavia heiltä itseltäänkin löytyy
No eihän se vaadi kun riittävän paljon seuraajia, niin ei se nyt kovin paljoa vaadi, että sillä nyt suhteellisen hyviin tuloihin pääsisi. En puhunutkaan mistään äkkirikastumisesta tai huipputuloista. Ja mainitsin myös, että kyllä se jonkin verran työtä vaatii, enkä tiedä olisiko Markosta siihen vähäänkään ollut. Kyllähän se muutamia videoita tekikin, mut ilmeisesti ei itse niitä osannu mitenkään jatkojalostaa.. Jos olis opetellut edes miten tubeen saa videon tehtyä, niin kyllä mä väitän, et niillä videoilla olis kyllä katsojia riittänyt ihan kivasti täällä Suomessa pelkästään.
 
No eihän se vaadi kun riittävän paljon seuraajia, niin ei se nyt kovin paljoa vaadi, että sillä nyt suhteellisen hyviin tuloihin pääsisi. En puhunutkaan mistään äkkirikastumisesta tai huipputuloista. Ja mainitsin myös, että kyllä se jonkin verran työtä vaatii, enkä tiedä olisiko Markosta siihen vähäänkään ollut. Kyllähän se muutamia videoita tekikin, mut ilmeisesti ei itse niitä osannu mitenkään jatkojalostaa.. Jos olis opetellut edes miten tubeen saa videon tehtyä, niin kyllä mä väitän, et niillä videoilla olis kyllä katsojia riittänyt ihan kivasti täällä Suomessa pelkästään.
Joo saan kiinni mitä haet 😊

Varsinaisesti itse seuraajat ei tuo sulle yhtään rahaa. Jos kohderyhmä on oikea ja seuraajia riittävästi niin voit myydä kaupallisia yhteistöitä yrityksille. Tässä tosin tarvitaan myyntitaitoa.

Toistan itseäni taas mutta pelkkä bodaus aiheena youtubessa Suomessa.. ei sillä valitettavasti riittävästi saisi näyttäkertoja.

Vatanen on parhaimmillaan youtubella jokusen tonnin tienannut mutta näissä onkin bodausta ollut sisällössä ehkä 5% verran.
 
Vatanen on parhaimmillaan youtubella jokusen tonnin tienannut mutta näissä onkin bodausta ollut sisällössä ehkä 5% verran.
Tarkoitat varmaan jokusen tonnin kuukausittain. Sanoi ajat sitten videolla että youtube makseli ainakin lambon kuukausimaksut olikohan ~4000€/kk.
Se olisko Markosta tekemään tommosta tubea niin ei vitussa ja toisekseen bodailu ei ole niinkään syy vaan seuraus miksi tuota vatasta katsotaan ja tuotteita ostetaan. Ei ne treenit kiinnosta ihmisiä vaan lihakset
 
Tarkoitat varmaan jokusen tonnin kuukausittain. Sanoi ajat sitten videolla että youtube makseli ainakin lambon kuukausimaksut olikohan ~4000€/kk.
Se olisko Markosta tekemään tommosta tubea niin ei vitussa ja toisekseen bodailu ei ole niinkään syy vaan seuraus miksi tuota vatasta katsotaan ja tuotteita ostetaan. Ei ne treenit kiinnosta ihmisiä vaan lihakset
Joo kuukausittain tarkoitin! Tämä vuosi ollut melko hiljainen Vatasen tubella ettei sieltä koko vuoden aikana varmaan ole montaa tonnia tullut 😄

Jälkimmäisestä samaa mieltä. Kaikki se fyysinen rahalla hankittu materiaali, mydayt sekä isot lihakset on ne katselukerrat tuoneet, ei yksikään treenipätkä
 
Joo kuukausittain tarkoitin! Tämä vuosi ollut melko hiljainen Vatasen tubella ettei sieltä koko vuoden aikana varmaan ole montaa tonnia tullut 😄

Jälkimmäisestä samaa mieltä. Kaikki se fyysinen rahalla hankittu materiaali, mydayt sekä isot lihakset on ne katselukerrat tuoneet, ei yksikään treenipätkä
Viisi videota, jos joulukuun videon laskee, josta kassaan tulee rahaa tammikuussa, eli tämän vuoden puolella.

Eli puolessa vuodessa tänä vuonna noin 20 000e.
Puhutaan siis edelleen merkittävästä summasta.
 
No eihän se vaadi kun riittävän paljon seuraajia, niin ei se nyt kovin paljoa vaadi, että sillä nyt suhteellisen hyviin tuloihin pääsisi. En puhunutkaan mistään äkkirikastumisesta tai huipputuloista. Ja mainitsin myös, että kyllä se jonkin verran työtä vaatii, enkä tiedä olisiko Markosta siihen vähäänkään ollut. Kyllähän se muutamia videoita tekikin, mut ilmeisesti ei itse niitä osannu mitenkään jatkojalostaa.. Jos olis opetellut edes miten tubeen saa videon tehtyä, niin kyllä mä väitän, et niillä videoilla olis kyllä katsojia riittänyt ihan kivasti täällä Suomessa pelkästään.

Siinä mielessä se vaatii helvetisti, että sitä yhtäkin tyyppiä vasten joka somella tienaa edes keskipalkan verran kuukaudessa, niin löytyy satoja tuhansia jotka ei tienaa penniäkään siellä, vaikka yrittävätkin.
 
No ei kyllä todellakaan ole noin paljon. Onhan Suomessakin useita keskipalkkaan pääseviä somettajia, muttei todellakaan satojatuhansia sellaisia, jotka yrittäisivät.

Somessa ei puhutakaan Suomesta vaan koko maailmasta eikä noihin rahoihinkaan yltäviä ole Suomessa kuin muutama kymmenen.
 
Niin. Jos heitä olisi Suomessa vaikka 30 ja yhtä kohti olisi aina 300 000 yrittäjää, pitäisi yrittäjiä olla Suomessa 9 miljoonaa.

Suomessa ei ole edes niin paljon asukkaita, eikä läheskään jokainen suomalainen yritä elättää itseään sometähtenä. En ihan heti usko, että sometähdiksi yrittäjien osuus olisi jossain muussa maassa radikaalisti suurempi.
 
Siinä mielessä se vaatii helvetisti, että sitä yhtäkin tyyppiä vasten joka somella tienaa edes keskipalkan verran kuukaudessa, niin löytyy satoja tuhansia jotka ei tienaa penniäkään siellä, vaikka yrittävätkin.
Kyllähän se duunia vaatii, mut mitä enemmän seuraajia ja katsojia, niin sitä vähemmällä pääsee kun pohjatyö on kunnolla tehty. Kyllä Markolla riittää niitä seuraajia vieläkin, mut parhaina aikoina ihan varmasti olis pystyny tekemään suht hyvää tiliä suht pienellä duunilla. Ei tietenkään pelkkiä treenivideoita kukaan jaksa, mut tais Markollakin suurin osa olla jotain ihan muuta. Tosin vahvasti aiheeseen liittyvää, mut olis se varmaan podcasteja ym. tehny myös..
 
Back
Ylös Bottom