BB PRO Marko Savolainen

No älä nyt heittäydy marttyyriksi. Ei Make mitään kehuja tietenkään ansaitse. Ihan yleisesti nyt sellaista lyttäys-kulttuuria arvostelen. Naisilta ja kakaroilta ymmärrän paremmin. Ja kyllä, Miken kohdalla olen tätä kaikkein eniten ihmetellyt...

Näkisin, että lyttäyskulttuuri esimerkiksi Miken kohdalla on aika omituista, ei Mike sen eteen mitään ole tehnyt. Entäs sitten Maken kohdalla, mies tekee kaikkensa sen eteen, että saa ihmisissä aikaan vastenmielisiä tunteita. Muutamana esimerkkinä; huutaa hoitajille ja lääkäräille, nähtävästi käyttää huumeita, jättää kategorisesti kaikki asiat hoitamatta ja kirsikkana kakun päälle ne telkkarin palauttelut ja rahankeräykset, joita joku irvileuka saattaisi sanoa huijauksiksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näkisin, että lyttäyskulttuuri esimerkiksi Miken kohdalla on aika omituista, ei Mike sen eteen mitään ole tehnyt. Entäs sitten Maken kohdalla, mies tekee kaikkensa sen eteen, että saa ihmisissä aikaan vastenmielisiä tunteita. Muutamana esimerkkinä; huutaa hoitajille ja lääkäräille, nähtävästi käyttää huumeita, jättää kategorisesti kaikki asiat hoitamatta ja kirsikkana kakun päälle ne telkkarin palauttelut ja rahankeräykset, joita joku irvileuka saattaisi sanoa huijauksiksi.
Joo onhan tuossa siis valtava ero. Mikeen kohdistuva dissaus on ihan häiriintynyttä kulttitouhua. Ymmärrän Makeen kohdistuvan kritiikin, ehkä se on vaan nyt jo aika kattavasti annettu. Mutta ei kai se ole mun arvioitavissa, oma mielipide on vain tuo.
 
Tarkoitin vaan että aikalailla alkaa olemaan tyhjänpäiväistä tekstiä,mikä varmaan pitäisi olla hauskaa,mutta jotenki aika lapsenomaista huumoria.

No siitähän pääsee eroon halutessaan kun heivaa pakkiksen pois valikosta.
 
Joo onhan tuossa siis valtava ero. Mikeen kohdistuva dissaus on ihan häiriintynyttä kulttitouhua. Ymmärrän Makeen kohdistuvan kritiikin, ehkä se on vaan nyt jo aika kattavasti annettu. Mutta ei kai se ole mun arvioitavissa, oma mielipide on vain tuo.
No mut hei, ota tuosta pahimpaan persekipuun neljä kertaa päivässä max viiden päivän ajan vuoden 97 vaparia!


View: https://youtu.be/L6WjyPRqOoA?si=dwjw6MeAG1WiApNB


Jos niin kovasti vituttaa että täällä Markosta keskustellaan, ikävä kyllä monesti negatiivis sävytteisesti, niin jätä lukematta. Olenhan minäkin tänne Markosta varmasti enemmän negatiivista kuin positiivista sanonut, mutta ai saatana, lupaan kyllä myös olla ensimäisien joukossa jotka hypettää tänne heti kun pääsee nallelakanoistaan ylös ja saa saatana jotain elämässään aikaiseksi sitten vuoden 97. <3

@Suntsu pistin videon ku et ollut laittanu vaikka lupasit<3
 
No mut hei, ota tuosta pahimpaan persekipuun neljä kertaa päivässä max viiden päivän ajan vuoden 97 vaparia!


View: https://youtu.be/L6WjyPRqOoA?si=dwjw6MeAG1WiApNB


Jos niin kovasti vituttaa että täällä Markosta keskustellaan, ikävä kyllä monesti negatiivis sävytteisesti, niin jätä lukematta. Olenhan minäkin tänne Markosta varmasti enemmän negatiivista kuin positiivista sanonut, mutta ai saatana, lupaan kyllä myös olla ensimäisien joukossa jotka hypettää tänne heti kun pääsee nallelakanoistaan ylös ja saa saatana jotain elämässään aikaiseksi sitten vuoden 97. <3

@Suntsu pistin videon ku et ollut laittanu vaikka lupasit<3

No mut hei, jos sä et yhtään pidä ämmien touhuna vikistä muiden paskasta elämästä netissä, niin jatka ihmeessä 4 x vrk ad. niin kauan kuin tarpeen. Mutta jätä lukematta, jos joku sun itkemistä siitä touhusta arvostelee.
 
Joo onhan tuossa siis valtava ero. Mikeen kohdistuva dissaus on ihan häiriintynyttä kulttitouhua. Ymmärrän Makeen kohdistuvan kritiikin, ehkä se on vaan nyt jo aika kattavasti annettu. Mutta ei kai se ole mun arvioitavissa, oma mielipide on vain tuo.
Ei nyt sulle ole suora lainaus, mutta tuli mieleen Make kuppaa aika vähä rahoja Vs nämä matut Suomessa, jännä ettei niistä nouse meteliä, hiljaisesti hyväksytty aihe?

Matujen tuet vähintää tuplat Vs kantis
 
Ei nyt sulle ole suora lainaus, mutta tuli mieleen Make kuppaa aika vähä rahoja Vs nämä matut Suomessa, jännä ettei niistä nouse meteliä, hiljaisesti hyväksytty aihe?

Matujen tuet vähintää tuplat Vs kantis
Ei vittu pitääkö sun joka paikkaan täl foorumil työntää tota matu mrna rokote vaalikusetus paskaa.

Liikkuuko siellä päässä mitään muuta?
 
Pitääkö sun itkeä kuin pieni lapsi joka asiasta
No sieltäpä tuli taas nokkela vastaus, eli ei mitään asiaa mihinkään 😅 Kas kun ei tullut perus vittu mikki Hiiri hamekangas monta ja jabii menny 😅

Mikä siinä muuten sua viehättää ett haluut niin monen miehen tälläkin foorumilla pukeutuvan hameeseen?
En siis missään nimessä tuomitse jos tykkää, on mullakin omat juttuni.
 
No sieltäpä tuli taas nokkela vastaus, eli ei mitään asiaa mihinkään 😅 Kas kun ei tullut perus vittu mikki Hiiri hamekangas monta ja jabii menny 😅

Mikä siinä muuten sua viehättää ett haluut niin monen miehen tälläkin foorumilla pukeutuvan hameeseen?
En siis missään nimessä tuomitse jos tykkää, on mullakin omat juttuni.
En mä sun fetisejä tiedä enkä halua tietää mut pukeudu mun puolesta jos mieli tekee 😉

Sä voit jatkaa tuota ininää , mä en jaksa lapsen kanssa kinata.


Kellään tietoa miten Markolla menee?
 

Tuli huvikseen vilkastua ketjun ekan postauksen päivämäärä. Se on juuri ollut 20-vuotis juhlat Supermassan ketjulla. 🥳
 
Back
Ylös Bottom