BB PRO Marko Savolainen

Liittynyt
26.7.2003
Viestejä
17 036
Mitä Marko Savolaiselle kuuluu? Onko ura ammattilaisena jo taakse jäänyttä elämää, vai kilpaileeko ukko vielä tulevaisuudessa?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä bodiura on jo finaalissa,nykyään mies on pokena erään paikallisen ovella ja treenailee silloin tällöin.
 
Marko Savolainen on IMO ylivoimaisesti paras suomalainen kehonrakentaja ever. Harmillistahan se on ettei ukkoa enää lavoilla nähdä, mutta jokainen tekee ratkaisunsa ja enpä minä Maken tilanteesta mitään tiedä, joten ei ole syytä lopettamista sen suuremmin kommentoida. Savolainen pysyy kuitenkin minun mielessäni aina Supermassana. Legendana.
 
Supermassa Make

Katselin tuossa joku päivä Super Mega Mass GB - Helsinki 1997
kisa nauhaa, Huh Huh sitä Maken kuntoa, tämä kisahan oli
ns. comeback kisa. Make kisas aivan täysillä silloin mm. Colemanin
kanssa. Jos seuraavan kevään kisoihin olisi onnistunut hieman
petraamaan, olisi varmasti lyönyt itsensä läpi sopimusten suhteen. Ja eihän ammattilaistasolla ole mitään asiaa jos ei pätäkkää tarpeeksi.
Tsemppiä Makelle missä lie oletkaan... olet LEGENDA:thumbs:
 
Harmi kun mies on päättäny lopettaa:itku: Kattelin just salilla jotain vanhaa bodaus lehtee ja siel oli supermassan olkapää ohjelma... kun kattelin kuvia niin WAU:worship:
 
Oululainen kaverini kertoi viime viikolla että Marko on nyt taas käynyt enemmän reenaamassa, ja olivat jonkun toisen booodarin kanssa ottaneet salilla myös kuvia, toivottavasti ne olivat niitä "before-kuvia" ....
 
Joo kyllähän tuo Make näyttää taas jotain puuhastelevan. Ei se nyt oikein kovaa treenaa, kunhan nyt vaan alkajaisiksi tunnustelee - kai. Saas nähdä, notta millainen hirviö siitä taas tulee, jos saa systeemit kohdilleen.
 
Originally posted by hyppyrotta
Joo kyllähän tuo Make näyttää taas jotain puuhastelevan. Ei se nyt oikein kovaa treenaa, kunhan nyt vaan alkajaisiksi tunnustelee - kai. Saas nähdä, notta millainen hirviö siitä taas tulee, jos saa systeemit kohdilleen.


Suurin ongelma on rahoitus,ammattilaiskehonrakennus on niin saatanan kallista hommaa ja Suomessa on vaikea löytää sponsoria edes amatöörihommiin.Itse en valitettavasti paluuseen usko,budjetti,terveys etc. kanittaa liikaa.Erittäin mielelläni olisin kyllä väärässä. :)
 
Originally posted by natu76
Suurin ongelma on rahoitus,ammattilaiskehonrakennus on niin saatanan kallista hommaa ja Suomessa on vaikea löytää sponsoria edes amatöörihommiin.


Jos itse olisin Markon housuissa, vai pitäisikö sanoa kropassa, ja itse uskoisin lujasti omiin mahdollisuuksiini kisoissa niin ottaisin niin paljon lainaa kuin vain olisi mahdollista. Vaikka pkle Ellokse pikalainaa 50% korolla. Jos homma kusee niin ei voi ainakaan selitellä että jäi homma kiinni rahasta. Eikös pahempaa ole katua sitä mitä jäi tekemättä kuin sitä mitä teki...

Makselee lainoja sitten ovitipeillä pois...

Eikös Jouko Ahola tai joku muu vastaava lainannut rahaa johonkin voimamieskisoihin ja palkintorahoista sitten makseli pois? Voin olla myös väärässä mutta tällainen mielikuva mulla oli...
 
Kyllähän se Make mukava olisi lavalla nähdä. Nuorena
tuli Markosta kertovia artikkeleita ja kuumia huhuja Oulun saleilta seurattua;)
 
Originally posted by Mike
Ei sitä lainaa saa tosta vain, takaajat pitäis löytyä, mutta kuka takaa.

Jos luottotiedot on kunnossa ja duuni löytyy niin kyllä noita rosvokorkoisia lainoja saa aika hyvin ja ilman takaajia. Noista lainoista on aika monelle vain tullut isompikin taakka kun rahaa ei sitten olekkaan ja korko on todella törkeä.
 
Kyllä kai Make on tiennyt jo lainanoton mahdollisuuden jo vuonna 5. Kyllä hän varmasti tekis mitä vaan jos ammattibodaus vielä kiinnoistais, ehkä nyt on vaan niin että terveys ja muut tärkeämmät asiat on mennyt ton homman ohi jo aikoja sitten. Jos ei homma kiinnosta, niin ei paljon auta jos heebot kinuu takas lavalle.
 
Back
Ylös Bottom