BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, nuot on paljon kiinni millaset vanhemmat on saanut, mutta säännöllinen aeroobinen kyllä on hyvä lääke myös näihin.
Tämä on juuri näin!! Itse olen "kärsinyt" korkeasta verenpaineesta ihan kersasta saakka. Ja niin on kärsinyt myös isäni ja hänen vanhempansa, tai oikeammin sanottuna kärsii. He kaikki ovat nimittäin vielä hengissä. Itse olen vahvasti keski-ikäinen, isäni yli 70 ja siitä voidaan päätellä etteivät isovanhempanikaan ihan nuoria enää ole...

Lisäksi meillä on kolesterolitasot enemmän tai vähemmän vinksallaan jokaisella. Itsellä tosin nyt jostain syystä viitteissä vuosikausiin. Ainoastaan HDL on aavistuksen matala, olisko ollu tyyliin 0.97 viiterajan ollessa 1 tms.

Yritän tällä vaan sanoa, että jos arvot kovasti huononevat kuurilla, se varmaan on haitallista. Mikäli niiden huonojen arvojen kanssa on ikänsä elänyt, niin mikäli jossain aisoissa pysyvät, en niistä suuremmin stressaa. Ei kiinnosta pätkääkään elää joksikin 150vuotiaaksi :ROFLMAO: ja siihenhän tämä automaattisesti johtaa jos siivoan arvot kohdilleen, kun paskoillakin arvoilla sukuni elää sinne satkun päälle. Näin siis mikäli palstan asiantuntijoita on uskominen, tai heidän logiikkaansa.
 
Tämä on juuri näin!! Itse olen "kärsinyt" korkeasta verenpaineesta ihan kersasta saakka. Ja niin on kärsinyt myös isäni ja hänen vanhempansa, tai oikeammin sanottuna kärsii. He kaikki ovat nimittäin vielä hengissä. Itse olen vahvasti keski-ikäinen, isäni yli 70 ja siitä voidaan päätellä etteivät isovanhempanikaan ihan nuoria enää ole...

Lisäksi meillä on kolesterolitasot enemmän tai vähemmän vinksallaan jokaisella. Itsellä tosin nyt jostain syystä viitteissä vuosikausiin. Ainoastaan HDL on aavistuksen matala, olisko ollu tyyliin 0.97 viiterajan ollessa 1 tms.

Yritän tällä vaan sanoa, että jos arvot kovasti huononevat kuurilla, se varmaan on haitallista. Mikäli niiden huonojen arvojen kanssa on ikänsä elänyt, niin mikäli jossain aisoissa pysyvät, en niistä suuremmin stressaa. Ei kiinnosta pätkääkään elää joksikin 150vuotiaaksi :ROFLMAO: ja siihenhän tämä automaattisesti johtaa jos siivoan arvot kohdilleen, kun paskoillakin arvoilla sukuni elää sinne satkun päälle. Näin siis mikäli palstan asiantuntijoita on uskominen, tai heidän logiikkaansa.
Huonojen kolesteroliarvojen ja korkean verenpaineen sekä ennenaikaisen kuoleman välillä on vahva kausaliteetti ja se ei ole mikään pakkislaisten asiantuntijoiden mielipide vaan tilastofakta. Jos arvot on jo muutenkin persiillään ja vielä tuikkaat siihen roinakuurin ja kaiken huipuksi ikääkin on jo mittarissa niin melkoista venäläistä rulettia siinä pelataan.
 
Sydämeen arpeutumista roinaamisesta? Olitko Kuopion vai Oulun lääkiksessa? Ei ole tarkoitus nyt aiheuttaa pahaa mieltä kellekään mutta kerrotaampa faktoja. Ciba lääketehdas kehitti dianabolin 1965, se on turvallisempi lääke kuin ibuprofen, turvallisempi kuin monet muut lääkkeet. Sydänlihaksen arpeutumiseen tarvitaan infarkti. Se on yleisempi rekkakuskeilla kuin bodareilla, taksikuskeista puhumattakaan.
Varmaan itsekin ymmärrät, että jos ibuprofeenia käyttää n muutama miljoona suomalaista vuosittain ja dianabolia ehkä sata, niin varmasti ibuprofeenilla tulee väestötasolla enemmän haittoja? Silti ei varmaan voi vetää sen perusteella johtopäätöstä, että dianabol olisi turvallisempi lääke.

Minulle on sinänsä ihan sama, jos joku haluaa käyttää anabolisia, mutta tämän palstan kokemusasiantuntijat kun toistuvasti kertovat näiden olevan käytännössä turvallisia/vähähaittaisia lääkkeitä bodaajien/voimailijoiden käyttämillä annoksilla, on se niin tyhmää ettei malta olla puuttumatta. Isolla osalla anabolisten käyttäjistä on merkittäviä rakennemuutoksia sydämessä, mikä osalla manifestoituu sitten vajaatoimintana, vaarallisina rytmihäiriöitä (johtaen pahimmillaan äkkikuolemaan) jne. Näitä kyllä nähdään sairaalassa, eivät toki mielellään varmaan levittele tarinaansa kuntosalilla. Sitten lääkärit ovat idiootteja kun näistä kehtaa vielä kysellä, jos lihaksikkaamman puoleisella kaverilla on selittämätön sydänsairaus.
 
Huonojen kolesteroliarvojen ja korkean verenpaineen sekä ennenaikaisen kuoleman välillä on vahva kausaliteetti ja se ei ole mikään pakkislaisten asiantuntijoiden mielipide vaan tilastofakta. Jos arvot on jo muutenkin persiillään ja vielä tuikkaat siihen roinakuurin ja kaiken huipuksi ikääkin on jo mittarissa niin melkoista venäläistä rulettia siinä pelataan.
Totta. Mutta tässä ajoinkin takaa sitä, että jos ne korkeat verenpaineet minulle ovat normaalit? Tai aavistuksen koholla olevat kolet? (näillä sukuni nestoreilla ne eivät tosiaan olleet aavistuksen koholla, vaan ihan päin vittua! Mutta he menevät statiineilla nykyään)

Muutellaanhan niitä viitearvojakin jatkuvasti. Onko nyt niin että minun kolet on nyt "paskat", mutta kun astun vaikka Norjan puolelle, olenkin sikäläisissä viitteissä ja arvot priimaa? Ihan ihmisten luomia noi viitteet on ja varmasti pätee valtaosaan väestöstä, mutta jotkut meistä nyt syntyy erilaisin arvoin, joita ei välttämättä ole elintavoilla pilattu. Ei ainakaan oman sukuni elinajanodotuksiin, tai toteutuneisiinkaan ole ollut mitään merkitystä. Yksilöllistä, väittäisin.

Mutta edelleen: jos ne arvot syystä tai toisesta kuurista nousevat, kannattaa varmasti miettiä mikä on järkevää. Itselläni näin kruisella arvot ovat korkeahkot, mutta niin ne ovat aina olleet.
 
dianabolia ehkä sata
Juu sata dbolin kayttajaa suomessa

yeah-sure-ross-geller.gif
 
Heti tulee vastaus, esim Ruotsissa kuoleen 600 ihmistä vatsahaavaan buranan takia, methandiononiin ei ketään. Steroidien vaatrallisuus on tosiasia, mutta, käsikauppa tulehduskipulääkkeiden käyttö paljonvakavampi juttu. Jos haluat vastauksen miksi kaatuneita on nyt niin paljon voin vastatata, mutta en tiedä sopiiko se alustan johdolle, kysyn ylläpidolta ensin.
Jos yhtä monta ihmistä Ruotsissa käyttäisi dianabolia, kuin nyt käyttää ibuprofeenia, niin ei tartte mitään oppineisuutta tajutakseen että kuolisi enemmän kuin 6000 ihmistä vuosittain kaikenlaisiin maksan pettämisiin sekä infarkteihin ja korkean verenpaineen tuomiin ongelmiin jne. Ryssänappien käyttö kaivaisi esiin kaikenlaisia heikkouksia infernaaliseen tahtiin, jos käyttäjiä olis lähes koko työikäinen plus eläkeikäinen kansa, kuten ibuprofeenin kohdalla on. Pelkästään mustasukkaisuudesta johtuvia henkirikoksia kellotettais ulos jopa satoja. Itsemurhia rajusti. Jne. Otanta olis niin iso ja laaja.
 
Totta. Mutta tässä ajoinkin takaa sitä, että jos ne korkeat verenpaineet minulle ovat normaalit? Tai aavistuksen koholla olevat kolet? (näillä sukuni nestoreilla ne eivät tosiaan olleet aavistuksen koholla, vaan ihan päin vittua! Mutta he menevät statiineilla nykyään)

Muutellaanhan niitä viitearvojakin jatkuvasti. Onko nyt niin että minun kolet on nyt "paskat", mutta kun astun vaikka Norjan puolelle, olenkin sikäläisissä viitteissä ja arvot priimaa? Ihan ihmisten luomia noi viitteet on ja varmasti pätee valtaosaan väestöstä, mutta jotkut meistä nyt syntyy erilaisin arvoin, joita ei välttämättä ole elintavoilla pilattu. Ei ainakaan oman sukuni elinajanodotuksiin, tai toteutuneisiinkaan ole ollut mitään merkitystä. Yksilöllistä, väittäisin.

Mutta edelleen: jos ne arvot syystä tai toisesta kuurista nousevat, kannattaa varmasti miettiä mikä on järkevää. Itselläni näin kruisella arvot ovat korkeahkot, mutta niin ne ovat aina olleet.
Ei norjalaisiin kannata verrata. Eri väestö, eri riskit. Suomen sisälläkin on eroa sillä onko geeniperimä itäsuomesta vai länsisuomesta mutta koko maalle silti samat viitearvot. Varman päälle jos haluaa pelata niin hoitaa arvot selvästi viitteiden sisään ja tekee sen hyvissä ajoin.
 
Sydämeen arpeutumista roinaamisesta? Olitko Kuopion vai Oulun lääkiksessa? Ei ole tarkoitus nyt aiheuttaa pahaa mieltä kellekään mutta kerrotaampa faktoja. Ciba lääketehdas kehitti dianabolin 1965, se on turvallisempi lääke kuin ibuprofen, turvallisempi kuin monet muut lääkkeet. Sydänlihaksen arpeutumiseen tarvitaan infarkti. Se on yleisempi rekkakuskeilla kuin bodareilla, taksikuskeista puhumattakaan.
Jos sydän kasvaa roinaamisesta oikein reiluksi ni kyllä sinne arpeumaa voi tulla. Pelkästä sydänlihastulehduksestakin voi tulla arpeumaa :D
 
Totta. Mutta tässä ajoinkin takaa sitä, että jos ne korkeat verenpaineet minulle ovat normaalit? Tai aavistuksen koholla olevat kolet? (näillä sukuni nestoreilla ne eivät tosiaan olleet aavistuksen koholla, vaan ihan päin vittua! Mutta he menevät statiineilla nykyään)

Muutellaanhan niitä viitearvojakin jatkuvasti. Onko nyt niin että minun kolet on nyt "paskat", mutta kun astun vaikka Norjan puolelle, olenkin sikäläisissä viitteissä ja arvot priimaa? Ihan ihmisten luomia noi viitteet on ja varmasti pätee valtaosaan väestöstä, mutta jotkut meistä nyt syntyy erilaisin arvoin, joita ei välttämättä ole elintavoilla pilattu. Ei ainakaan oman sukuni elinajanodotuksiin, tai toteutuneisiinkaan ole ollut mitään merkitystä. Yksilöllistä, väittäisin.

Mutta edelleen: jos ne arvot syystä tai toisesta kuurista nousevat, kannattaa varmasti miettiä mikä on järkevää. Itselläni näin kruisella arvot ovat korkeahkot, mutta niin ne ovat aina olleet.
Jos sulla on kruisella arvot “vain” korkeahkot, niin paussilla ne varmaan sitten olisi viitearvoissa sillä kyllähän se yleensä niin menee että jos jättää kokonaan roinat pois niin veriarvot ja verenpaineet paranee kohisten. Ja jos noin on niin normaaliltahan tuo kuullostaa.
 
Back
Ylös Bottom