BB PRO Marko Savolainen

Harmittelee ku on niin pieni asunto ettei mahdu keittiön tiskialtaan viereen paljo tavaroita.

Pitäskö tehdä kansalaisaloite että elämäntapa työttömille suuremmat asunnot,yksiöt ei riitä,kun yhden ihmisen vuokra maksimi on Kelassa oulussa nyt jotain 550€,se pitäs nostaa 1000-1200€ että saa enemmän tilaa.
Vittu mikä puupää. Olis tehny töitä niinkö muutki jotka asuu isommissa asunnoissa. Eikait se olekaan tarkoituskaan että kundit asuu kelarahoilla jossain luksusasunnoissa oulun keskustan 12 kerroksessa merinäköalalla ja 80 neliötä? Niiden vuokrahintaki on senki takia semmonen ettei kelamarkut tule sinne valtion laskuun makamaan rappukäytäviin ja kattoterasseille.
iso kämppä yksin asuvalle työttömälle jolla ei ole tarkotustakaan hankkiutua ikinä töihin,ainakaan jos katsoo kaverin työhistoriaa edelliseltä 10 vuodelta?
Muka sairas,vitttu piripäissään lenkkeilee,joskus treenaa jne. mutta töihin ei kykene.Se on se mihin ei tosiaan pysty.Muuta kyllä pystyy tekemään,mutta töihi? ei vittu sanoo savolainen,se on ex urheilija,ymmärtäkää se jäi tyhjän päälle tyhjän päältä omien valintojen takia ja nyt kitisee kokoajan kaikesta.Muiden vika eikä yhteiskunta anna rahaa ku vähän.
Savolaiselle kyllä soppi sanonta "Olen omin käsin raivannut tieni tyhjästä äärimmäiseen köyhyyteen"
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti Marko löytäisi elämässään sen todellisen plan b:een….

Kyllä mies omisti elämänsä kehonrakennukselle mutta tarkoittaako se, että jos tämä suunitelma ei mennyt aivan maaliin saakka niin ei voisi vielä toteuttaa itseään jonkun muun harrastuksen/työn kautta.. opiskelu??

Surullista katsoa kun lahjakkuutta vaikka mihin mutta se valuu selkeästi nyt hukkaan. Suomessahan kun olisi mahdollisuuksia, mutta ehkä mt ongelmat ja päihteet vain ovat tällä hetkellä liian suuri ongelma selätettäväksi. Toivon Markon elämään todella suunnan muutosta parempaan.
 
Pitäskö meidän auttaa Markoa?

Vuosikymmen sitten se oli tällä palstalla Jumalan asemassa ja nyt fanipojat ovat aikuisia ja töissä ja haukkuvat makea ylhäältä alas rankasti.
 
Valtaosalla sossupummeista ei ole ”edes” tietotaitoa treenaamisesta. He eivät ole ikinä onnistuneet missään, ja heidän mukaan kauhominen yhteiskuntaan on melkwin mahdotonta.

Markolla olisi mahdollisuus, hänellä on kasapäin ihmisiä jotka seuraavat häntä ja tekemisiä. Varmasti saisi kohtuullisen elannon jumppaohjaajana.

Nyt vaan vihdoin pitäisi hoitaa pää- ja huumeongelmat järjestykseen. Se ei onnistu yksin, sitä vissiin koitettu aika monta rundia ja tulos on aina sama. Alkuun innotus lupaukset ties mistä ja sitä jatkuu hetken ja sitte tulee katoaminen(päihderänni?) . Siitä sitten kuntavaaliehdokkaaksi ja sen jälkeen hirveä selitys mitä tekee ja sitten kas kummaa katoaminen. Ja niinjaniinjaniin…

Tämä vaan tarvitsee entisen kehonrakennuslupauksen itse ymmärtää, niin kauan kun omaa tahtoa ei ole, niin rahan hukkaa jokainen hoitojakso.

Kaikki ymmärtäminen pitää lopettaa Markon kohdalla häntä on käsitelty aivan liian silkkihanskoin ja tällä tavalla MAHDOLLISTETTU sekoilu. Aina on joku vuoden -97 videon kanssa, jolloin voi vajota taas sinne menneisyyteen ja takana olevaan loistavaan tulevaisuuteen.

Ja tilanne tuskin olisi yhtään erilainen vaikka make olisi voittanut olympian, ei siitä miljoonia saa ja vaikka saa niin en epäile hetkeäkään etteikö ne rahat olisi jo tuhlattu muutamassa vuodessa.
 
Pitäskö meidän auttaa Markoa?

Vuosikymmen sitten se oli tällä palstalla Jumalan asemassa ja nyt fanipojat ovat aikuisia ja töissä ja haukkuvat makea ylhäältä alas rankasti.
Mitä se auttaminen on? Tätä miestä
On ymmärretty niin paljon, että sillä häntä ei enää auttamaan pysty.

Ihan siis mielenkiinnosta kysyn. Toki toivon, että make ja kuka tahansa päihderiippuvainen saa asiansa kuntoon!
 
Tulee mieleen juuri Tony Halme tästä kaikesta. Mikäli olisi päässyt politiikkaan niin suorastaan Halme 2.0, toki toivo olisi ollut, että olisi siitä saanut selvitettyä asiansa..

Jakobia komppaan, että raha se olisi sama vetää vessasta jos yrittäisi auttaa Markoa vaan kysymyshän on siitä että Markon on aivan itse ymmärrettävä missä tilanteessa on ja itse kaivettava itsensä ulos siitä.

En todellakaan väheksy 97 kuntoa tai urheilijan uraa, ei meistä kukaan sinne yltäisi. MUTTA se aika ja mahdollisuudet ovat auttamatta takana.

Olisi mahtavaa jos Marko onnistuisi vielä pääsemään pinnalle, eikä kokisi Halmeen kohtaloa.
 
Mitä se auttaminen on? Tätä miestä
On ymmärretty niin paljon, että sillä häntä ei enää auttamaan pysty.

Ihan siis mielenkiinnosta kysyn. Toki toivon, että make ja kuka tahansa päihderiippuvainen saa asiansa kuntoon!
Aattelin että Oulun Pakkislaiset veisivät Maken esimerkiksi anonyymien narkomaanien ryhmään.

Oisko paha?
 
Aattelin että Oulun Pakkislaiset veisivät Maken esimerkiksi anonyymien narkomaanien ryhmään.

Oisko paha?

Se ois hyvä paikka, avais ehkä silmät, että muutki on samassa tilanteessa ja kyllä tästä voi vielä nousta. Se nouseminen vaan vaatii aina sen, että ymmärtää loppu elämän olevan täysin päihteetön, ei ole mitään "kohtuukäyttöä" tuon jälkeen.

Sitte ku saa hoidettua itsensä kuntoon, niin voidaan postailla -97 posetteluja ja Make voi tehdä vaikka mitä hienoa vielä, jos vaan osaa ottaa apua vastaan ja mennä hoitoon.
 
Vaikka Markolla olisi vaikeuksia, muuttuuko se paremmaksi jos jokainen täällä haukkuu hänet maanrakoon ? Pitäisi tajuta sekin etteivät ongelmat ole aina itse valittuja. Riippuvuudet ja mielenterveys ongelmat ovat vakava asia. Enkä tarkoita että Markoa pitäisi kehua ja silitellä päätä. Voisi vain jättää tuon nimimerkkien takaa vittuilun vähemmälle ja keskustella kuten ihmiset.
 
harva päihteitä käyttävä haluaa riippuvaiseksi. Päihderiippuvuus on sairaus jota pitää hoitaa, mutta hoitoon pitää itse haluta ja siihen sitoutua. Jos haluja ei ole niin sille ei voi kukaan mitään.
 
On ollu pojilla ehkä vähän räyhäkämmät pre-workoutit kehitteillä nutraceuticals&supermass laboratoriossa. Toinen on Espanjassa jossain kellarissa tietokoneen ja patjan kanssa lähettelemässä viestejä Elon Muskille ja toinen ei saa Oulun KYS-kuutiossa viritettyä televisiokanavia.

Varmaan ns. hardcore pwo, ei vellihousuille. Oisko ollu se Mania v.2 suunnitteilla?

Ei vittu tää Manninen ja Savolainen on sellanen duo kyllä, että heikompia hirvittää.
 
harva päihteitä käyttävä haluaa riippuvaiseksi. Päihderiippuvuus on sairaus jota pitää hoitaa, mutta hoitoon pitää itse haluta ja siihen sitoutua. Jos haluja ei ole niin sille ei voi kukaan mitään.
Voihan se hoito hengen pelastaa joillakin vaikka ne ei kokonaan lopettais.
Esim opiaattikorvaushoidossa voivat vähentää sekakäyttöä että lääkitys pysyy.

Harmi ettei vauhtiveikoille ole vastaavaa.
 
harva päihteitä käyttävä haluaa riippuvaiseksi. Päihderiippuvuus on sairaus jota pitää hoitaa, mutta hoitoon pitää itse haluta ja siihen sitoutua. Jos haluja ei ole niin sille ei voi kukaan mitään.
No itse ne niitä päihteitä ovat sen ekan kerrankin itteensä tunkeneet
 
Back
Ylös Bottom