BB PRO Marko Savolainen

Tiedz sanoi:
Puhuu elämää nähnyt 19 vuotias poikanen:rolleyes:

HAHA! Minä en anna elämänohjeita täällä.

Älkää kritisoiko toisten elämäntyyliä saatana :hyper: ! Olkaa vaikka hiljaa, ei millään pahalla, mutta ruosteisella moottorisahalla. Ja toi ei ollut elämänohje.

EDIT: Sori tupla posti, tämä on se oikea.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kovarääpäle sanoi:
HAHA! Minä en anna elämänohjeita täällä.

Älkää kritisoiko toisten elämäntyyliä saatana :hyper: ! Olkaa vaikka hiljaa, ei millään pahalla, mutta ruosteisella moottorisahalla. Ja toi ei ollut elämänohje.

EDIT: Sori tupla posti, tämä on se oikea.

Aika harva loppupeleissä on kritisoinut ko.jamppaa, ainoa mikä esim. minun edellisestä viestistä oli luettavissa oli se, että vaikka Make jättää uransa tähän, niin ei se tee hänestä "pelleä" tms meidän fanien silmissä.
Noin 99% on vain huolissaan Makesta, aiheesta.
Markoa tuskin kumminkaan kiinnostaa meidän tavisten mielipiteet siinä vaiheessa kun hän päätöksen uran jatkosta tekee(tai on jo tehnyt), mutta jos hän itsensä asettaa julkisuuteen, niin sen julkisuuden kestäköön.
Julkisuuteen kuuluu myös nurja puoli, mikäli tämän sellaiseksi voi käsittää.
"Marko tuskin Muntzeria menee tekemään" on taas juuri sellaista paskaa, mitä voi odottaa (anteeksi vain) juuri nuorelta jampalta, joka ei osaa arvostaa elämää, vaan vähättelee esim.tota munuais-juttua verraten sitä Muntzeriin.
Eli:se on aika vakava juttu, mikäli et ole sitä vielä hokannut.
Ei kukaan ole estämässäkään sitä unelmien elämistä, joskus niistä unelmista on vain terveellisempää luopua.
Mutta niin,mitäpä minä tiedän, olen itsekin vasta 26v.Enkä ole pro-ukko vaikka mitä tekisin...
 
Eihän tollasia hanskoja ole kellään nykyäänkään! Voi vittu miten upeat tossa videossa.
 
täällä kun nyt tästä kuolemasta jauhetaan niin kyllä aika monikin huippu urheilija olisi valmis kuolemaan sen jälkeen jos saavuttaisi unelmansa jossain arvostetussa kisassa(esim 100metrin olympia kulta). niin se vain on. joillakin se homma on vain niin verissä. turha sitä on mitään alkaa jeesusteleen, jokainen tekee ratkaisunsa, ei se muiden voivottelu siihen paljoa vaikuta.
 
Kang sanoi:
Sulla on hyvä nickname O_o puheet on ku rääpäleellä ja olemus tosiaan kovaa..

Miten niin puheet on kuin rääpäleellä :D. Tuo nickki tulee näistä salihommista kuitenkin.

Ja Hunter Killer, en usko Maken menevän siihen muntzer kiertoon nimen omaan sen takia, koska marko sai lääkäriltä näemmä määräyksen syödä alle 100g prodea päivässä, koska enemmän kuin se olisi JO haitallista munuaisille.

Ja vaikka menisi Muntzerin tielle, se on Maken valinta, jos terveys ei mitään merkitse, mutta sitä en ala kritisoimaan, koska Make on sen verran kokenut bodari, että tietää miten asiat hoituu.

Itse kannustan makea jatkamaan ja pitämään pään selvänä, eiköhän kaikki hoidu makelle hyvin päin.
 
Rääpäle koita sinä pitää pää selvänä. Ei mikään urheilulaji ole terveyden pilaamisen tai kuoleman arvoista. Hohhoijaa..
 
Kiitti Hulkki noista tuloksista. Näytti Maken taaksekin jääneen varsin kovaa porukkaa tosiaan.

Neutraali: Jep, siksipä sanoinkin että ehkä. Aika samantasoisilta ne Ronnien ja Maken reidet näytti munkin silmiin. :)
 
Toivottavasti saat Marko itsesi taas kuntoon. Enkä nyt tarkoita kehonrakennuskuntoa. KUKAAN ei vie sinulta tähän asti saavutettuja asioita bodausrintamalla.

Tuo videolle taltioitu vapari saa kylmät väreet selkäpiihin. Siinä on jo näytettävää lastenlapsille. Ei tule ihan heti Suomesta ketään lähellekään samaa tasoa yltävää bodaria. Mielestäni sinulla Marko ei ole mitään todistettavaa kenellekään enään. Olet kovin suomalainen kehonrakentaja ikinä. Piste.

En usko, että läheisesi pettyvät jos saavat nauttia terveen Markon seurasta jatkossakin. Joten kuuntelehan lääkärin neuvoja avoimin mielin. Rahan takia ammattilaiskehonrakennusta ei Suomessa varmasti kannata tehdä. Muitakin töitä on.

Näkisin sinut niin paljon mielummin vaikka jakamassa tietotaitoasi junnuille terveenä, kuin munuaiskoneessa uutena Tom Princenä.

Teit sitten urasi suhteen jatkossa niin tai näin, niin tsemppiä ja menestystä jatkossa! :thumbs:
 
erkjetter sanoi:
urheilu ei, isot unelmat on.

Aivan, sitä mä yritän kertoa tässä. Jotkut ovat aidosti valmiita kuolemaan unelmansa takia, okoot se sitten shakki, ulkopuolisen älyllilsen elämän löytäminen, kehonrakennuksessa korkealla sjoittuminen...

Se, että ei ole itse valmis kuolemaan jonkun asian takia, niin ei ole mitään varaa kritisoida toista ihmistä erilaisen mentaliteetin takia. Ihmiset ovat erilaisia, älkää kritisoiko niitä sen takia, ZIISYS khraist!

Makelle kuitenkin kaikki respekti, en siis kinaa Makesta tässä nyt yhtään.

NIIIN Måpå :D
 
Onkohan Markon viimeisimmistä kuulumisista tietoa? Blogin mukaan verikokeita on otettu... Mikä lienee Markon vointi?

Toivottavasti lekurilla on hyviä uutisia.
 
Mites Savolainen?? Pahasti tuntuu siltä, että juoksu on loppunut kun ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan.
 
Tiedz sanoi:
Mites Savolainen?? Pahasti tuntuu siltä, että juoksu on loppunut kun ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan.

sä et oo lukena sen plokia,sillähän vaan on tietokone onkelmia ettei pääse päivittämään.eikä se oo missään sairaalassa ollu!

Jos nyt kerta mainostetaan että lääkäreille on kerrottu että mitä se kehonrakennus tuolla tasolla vaatii, niin miksi ei nyt sitten voida olla saman tien faneille rehellisiä ja kertoa mille tasolle on päädytty..
 
bb23 sanoi:
sä et oo lukena sen plokia,sillähän vaan on tietokone onkelmia ettei pääse päivittämään.eikä se oo missään sairaalassa ollu!

Jos nyt kerta mainostetaan että lääkäreille on kerrottu että mitä se kehonrakennus tuolla tasolla vaatii, niin miksi ei nyt sitten voida olla saman tien faneille rehellisiä ja kertoa mille tasolle on päädytty..


Oon mä aika tarkasti seuraillu sen plogia ja tätä treediä. Lähinnä kiinnostaa vaan mitä niissä parin viikon takasissa kokeista on selvinnyt. Pystyykö Marko jatkamaan urakkaansa jne..
 
Mulla alkaa olla sellanen fiilis että se terveys ei kestä tota kovaa treeni/kisatouhua. Muuta ammattilaiset on treenannu viimeset 10 vuotta ainakin ihan putkeen ja muuten. Markon pitäisi päästä muutamaksi vuodeksi oikein kunnollakisaamaan että se nimi nousisi ja olisi mahkuja vähän menestyäkin. Taso on vain tosi kova. Se rahallinen panostus mitä siihen tarvitaan ei ole vain yksi Comeback kisa ja kerralla rahoihin kiinni. Se on armottoman kova urakka.
 
Mulla on semmonen fiilis, että sinä Arskakasiseiska et ajattele pätkääkään sitä mitä näppäimistöltäs syydät näytölle.
 
arnold1987 sanoi:
Mulla alkaa olla sellanen fiilis että se terveys ei kestä tota kovaa treeni/kisatouhua. Muuta ammattilaiset on treenannu viimeset 10 vuotta ainakin ihan putkeen ja muuten. Markon pitäisi päästä muutamaksi vuodeksi oikein kunnollakisaamaan että se nimi nousisi ja olisi mahkuja vähän menestyäkin. Taso on vain tosi kova. Se rahallinen panostus mitä siihen tarvitaan ei ole vain yksi Comeback kisa ja kerralla rahoihin kiinni. Se on armottoman kova urakka.

Anteeks nyt mut mua todella pännii kun mun ikänen 19-vuotias pentu tulee tänne kertomaan markon tasoiselle ammattilaiselle "elämän totuuksia" :curs:
 
Lostedt 61# sanoi:
Anteeks nyt mut mua todella pännii kun mun ikänen 19-vuotias pentu tulee tänne kertomaan markon tasoiselle ammattilaiselle "elämän totuuksia" :curs:

Saat anteeksi, ainakin minun puolesta:D
Mutta kylläpä tuossa arskakasiseiskan kirjoituksessa on perääkin, vaikkakin sellaista, jonka jokainen täällä jo tietää...se, että olisiko se ollut sitten fiksumpi kommentti jonkun vanhemman suusta(viittaat ikään), niin no....
Turhia viestejä kaikki, tämä minunkin mukaan lukien:rolleyes:
 
Back
Ylös Bottom