BB PRO Marko Savolainen

Mahtavat videot! Marko näyttää kyllä helvetin hyvältä noissa. Hauikset on kyllä maailman eliittiä tänä päivänäkin. Perkele tsemppiä vaa ja kisaamaan! :rock:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei muuta kun tsemppiä Markolle paranemiseen ja ehkä kannattaa harkita uran jatkamista on sitä elämää kehonrakennuksen ulkopuolellakin vaikka sitä ei usko kun on vuosia ja vuosia sitä touhunnut.


Size doesnt matter,Life matters:thumbs: !
 
Tsemppiä Markolle ongelmista selviämiseen!!

Olikos tuo -97 vapari sama minkä esitit viime syssyllä Lahdessa? Ainakin osittain muistaakseni oli samaa.
 
Blogista ei enää näy päivityksiä, voisiko Marko tai joku muu referoida esim. tähän threadiin mitä on tapahtunut? Ilmeisestikään ei mitään kovin positiivista? Asiasta enempää tietämättä sympatiat täältäkin Supermassalle, jos terveyden kanssa ongelmia, vaikka se ei paljoa autakaan asiaa.
 
norppa sanoi:
Blogista ei enää näy päivityksiä, voisiko Marko tai joku muu referoida esim. tähän threadiin mitä on tapahtunut?

on siellä päivitykset. kato uudestaan. rehellistä tekstiä makelta. jos toi ei ole fanien arvostamista niin ei sitten mikään :thumbs:
 
Voivoi, tuli tippa linssiin, kun katoin tota vaparia. Oli se niin mahtavaa kateltavaa!
 
Luin Marko sun blogia, ja mun mielestä sä olet hyvännäköinen jos aattelee et sulla on munuaisongelmia. Pahinta tossa sun tilanteessa on se kun ei oikein pysty pitämään painoa haluamallaan tasolla ja se et ei voi treenaa täysiä, ei pysty fiilistelemään jotta ei menisi ylikuntoon, ja tossa menisi jos kerta ei voi syödä kuin alle 100g proteiinia päivässä.

Koita pitää pää kasassa, ja jatka pumppailua :D

Näin nyt noi vertailu posevideot vuodelta 1997, kyllä olit kovassa tikissä. No ainakin sulla on noi sun saavutukset kuvissa ja videoissa, olisit varmaan masentuneempi jos ei olisi mitään mistä muistella ja pitää motivaatiota yllä. Mä ainakin olisin, mun pitäis selitellä ihmisille; "joo mut mä olin sen ja sen näköinen " :D
 
Juu miekin luulin että se olis huonommassa kunnossa. Mutta Markohan on tosi hyvässä kunnossa tällä hetkellä. Mikä on sitten miehen tarkoitus jos aikoo jatkaa? aikooko nyt vähän vielä tiukata ja sitten kovat piippuun vai mikä? Mahdollisuuksia on lavoille, mutta on vain saatava se terveys sille tasolle että sitten kun hommat hoituu niin ei se homma jää siitä kiiinni!
 
Olin paikanpäällä kattomassa noita 97 kisoja .Kyllä siellä oli hyviä ilmeitä ja leuat loksahteli katsomossa kun make lavalle asteli. Toivottavasti nähdään marko vielä joskus samanlaisessa kunnossa lavalla
 
Marko oikein paljon tsemia ja jaksamista! Rehellistä puhetta blogissa, hienoa fanien arvostamista! Kiitokset siitä.

Täällä pidetään peukkuja, että pääset kuntoon, sekä terveyden että muun kunnon puolesta, ja pääset näyttämään kisoihin!
 
Marko. Oot jo näyttäny koko suomen kehonrakennukselle että oot suomen kovin jätkä tällä saralla ja jos sulla oikeasti on terveystilanne niin heikolla hapella ko nyt tuntuu niin kannattais kyllä jo harkita tuosta kisaunelmasta luopumista. Vaikka kehonrakennus hieno harrastus onki niin ei se kuitenkaan oo sen arvoista että sen takia kannattaa yhtiäkään ylimääräisiä monttubileitä järkätä.

Voit käydä kattoon tuolta Andreas Muntzerin muistolle perustetusta threadista miten porukka antaa propsit jos juostaan unelmien perässä hautaan.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=45019

Kiitos sulle kuitenki jo nyt kaikesta mitä oot kehonrakennuksen eteen tehny. Sua on ollu hieno seurata :thumbs:
 
loops sanoi:
Marko. Oot jo näyttäny koko suomen kehonrakennukselle että oot suomen kovin jätkä tällä saralla ja jos sulla oikeasti on terveystilanne niin heikolla hapella ko nyt tuntuu niin kannattais kyllä jo harkita tuosta kisaunelmasta luopumista. Vaikka kehonrakennus hieno harrastus onki niin ei se kuitenkaan oo sen arvoista että sen takia kannattaa yhtiäkään ylimääräisiä monttubileitä järkätä.

Voit käydä kattoon tuolta Andreas Muntzerin muistolle perustetusta threadista miten porukka antaa propsit jos juostaan unelmien perässä hautaan.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=45019

Kiitos sulle kuitenki jo nyt kaikesta mitä oot kehonrakennuksen eteen tehny. Sua on ollu hieno seurata :thumbs:

Ajattelin juuri itse samallalailla, meinasin laittaa sen mutta en viitsinyt.
Kehonrakennus on kehonrakennusta, mutta ei todellakaan sen arvoista, että kannattaisi pilata loppuelämä tai kuolla sen takia.
 
Eiköhän 99,9% jengistä ajattele juurikin niin, ettei bodaus tai mikään urhelulaji ole terveyden tai hengenmenetyksen arvoista....
 
Wintikka sanoi:
Eiköhän 99,9% jengistä ajattele juurikin niin, ettei bodaus tai mikään urhelulaji ole terveyden tai hengenmenetyksen arvoista....

Joo, on. Iso mutta tuleekin siinä, että Markon Blogia luettaessa käy aika ilmiselväksi se,että Make on se kaveri joka kuuluu tohon 0,1prossaan...

Tapasin Markon muutaman kerran Oulussa asuessani "kunnon paikka"-nimisessä salissa, siellä oli keskiviikkoisin mahdollisuus saada treenivinkkejä mieheltä itseltään. Se toi aika ison muutoksen omaan treeniin, ja sitä myötä kehitystä, iso kiitos siitä.
Minulle jäi myös tosi positiivinen kuva muutenkin hänestä, tuntui kuin olisi jutellut jollekkin tavan jampalle, eikä millekään "staralle". Sitä kusta, mitä useilla menestyneillä ihmissä tuntuu päässä olevan, ei ole tainnut koskaan siinä päässä edes käydä

Muiden pakkislaisten tapaan toivon pelkkää hyvää miehelle jatkossa, olipa se sitten kehonrakennusta, tai jotain muuta.

Tän vois päättää vaikka kummelia lainaten: "älä ny kumminkaa ittees telo".
Mitä ikinä teetkin, tee se samalla tarmolla kuin tämä bodijuttu, niin pääset niin pitkälle, että näet oikeasti missä se pippuri kasvaa:worship:
 
Niin ja jos nyt hypätään vähän eteenpäin(toivottavasti utopistiseen) niin voit olla varma jos käy niin huonosti, että kisailut ja unelmat jää väliin niin sun nimi ja kuvat ovat kyllä ikuisesti suomen bodyhistoriassa. Samoin se kuinka paljon sä olet motivoinut ja kannustanut pelkällä olemassaolollas monien reenailuun niin vanhempien kuin junnujenkin jo vuosien ajan. Toivotaan parasta.
 
Tiedz sanoi:
Niin ja jos nyt hypätään vähän eteenpäin(toivottavasti utopistiseen) niin voit olla varma jos käy niin huonosti, että kisailut ja unelmat jää väliin niin sun nimi ja kuvat ovat kyllä ikuisesti suomen bodyhistoriassa. Samoin se kuinka paljon sä olet motivoinut ja kannustanut pelkällä olemassaolollas monien reenailuun niin vanhempien kuin junnujenkin jo vuosien ajan. Toivotaan parasta.

Juurikin näin ja todella paljon tsemppiä jatkoon.
 
Tiedz sanoi:
Ajattelin juuri itse samallalailla, meinasin laittaa sen mutta en viitsinyt.
Kehonrakennus on kehonrakennusta, mutta ei todellakaan sen arvoista, että kannattaisi pilata loppuelämä tai kuolla sen takia.

VOI V***U! Taas!

Marko tuskin mitään Muntzeria menee tekemään, mutta jos Marko, sanotaan, pääsee mr.olympiassa top4'seen, ja kuolee sen jälkeen, ja Marko on onnellinen kuollessaan... niin hei, mä taputan Markolle, ja otan tietokonetunteja ja teen Markolle "The best of Marko Savolainen" video klipin.

Antakaa ihmisten hakea omaa unelmaansa, okei.

TÄRKEÄ NOTE: Lukekaa kohta "marko tuskin mitään muntzeria menee tekemään" kohta kymmenen kertaa, että ette unohda sitä ja kirjoita mulle; "Ei marko niin tyhmä ole!"
 
Puhuu elämää nähnyt 19 vuotias poikanen:rolleyes:
 
Ihan kylmiä väreitä tuli kun katsoi tuon Markon vaparin, siinä on kyllä itsevarma ilme kasvoilla ja niin pitääkin olla. Varmasti ovat amerikan pojjaatkin ihmetelleet kun suomalainen karpaasi astuu lavalle noin kovassa kunnossa. Omastakin puolestani toivon parantumista ja jaksamista.:thumbs:
 
Back
Ylös Bottom