BB PRO Marko Savolainen

Ui saatana, todellakin helvetin upea kunto on ollut. Ei voi kun ihmetellä että Make seisoo siinnä Colemanin vierellä aivan kuin Jay Cutler. Hanskat tosiaan hakkaa Colemannin nysät.:rock: :worship:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: On muuten Ronsteri turvonnu aika paljon nuista kisoista. :D

Uskomattoman hienot on kyllä noi Maken kädet!
 
Pakkko kysyä tätä. Oliko kyseessä oikeusmurha, muistanko sijoitukset väärin, vai hämääkö noi valaistukset ihan hitosti? Mun mielestä Dillet hävis kaikessa Markolle ja Ronniellakin oli kovempaa vain selkä ja ehkä reidet, muuten näytti suht tasaväkisiltä. Oliko tosiaan niin, että Dillet pääsi finaalin vaikka Marko ei? Kuka voitti kisan? En löytänyt googlestakaan mitään tietoa noista kisoista. :(
 
niklas86 sanoi:
Pakkko kysyä tätä. Oliko kyseessä oikeusmurha, muistanko sijoitukset väärin, vai hämääkö noi valaistukset ihan hitosti? Mun mielestä Dillet hävis kaikessa Markolle ja Ronniellakin oli kovempaa vain selkä ja ehkä reidet, muuten näytti suht tasaväkisiltä. Oliko tosiaan niin, että Dillet pääsi finaalin vaikka Marko ei? Kuka voitti kisan? En löytänyt googlestakaan mitään tietoa noista kisoista. :(

Lähes aina ensimmäisissä pro-kisoissaan kilpailija sijoittuu huonommalle sijalle kuin hänen kuntonsa puolesta tulisi. Make oli huippukunnossa 97 ja olisi ehdottomasti pitänyt sijoittaa korkeammalle. Markon esiintymisessä tosin olisi ollut parannettavaa, ja ehkä myös värissä. Kiitos hulkille klipeistä, ekan kerran näin nuo vähän paremmalla resolla. Tosin litistää sivuilta ainakin tuossa ekassa.
 
Se on enemmän sääntö kuin poikkeus, että kehoilussa ei pääse puskista yllättämään ikinä. Vaikka 190 cm Lee Priest menisi pro-kisoihin jostain Siperian takamettistä, ei se voittaisi näitä nykyisiä huippuja.

Paskaa politikointia ja ihan hanurista revittyä tuomarointia. Siinä kehonrakennuksen erot kunnon urheiluun. Kehonrakennuksessa ei pääsääntöisesti paras voita vaikka olisi mikä.
 
Heeeeei hei hei, mikä tää "Seisoo colemannin vierellä kuin Jay Cutler" juttu on? Minä en näe kuin Markon Poserutiinin.

Jos teillä ois direct linkki noihin teidän mainitsemiin vertailuihin niin PLIIS pistäkääs tänne.
 
Nyt voin olla vaarassa, mutta mulla on sellainen mielikuva etta Vince Taylor meni finaaliin Finnish GP:ssa ilman yhtaan vertailua, joka kertoo kanssa miten tuomarit laittelee ukkoja jarjestykseen osittain fysiikan ja osittain nimen mukaan. Olin paikan paalla ja Markon olisi ehdottomasti pitanyt olla TOP 4:ssa.
 
niklas86 sanoi:
Pakkko kysyä tätä. Oliko kyseessä oikeusmurha, muistanko sijoitukset väärin, vai hämääkö noi valaistukset ihan hitosti? Mun mielestä Dillet hävis kaikessa Markolle ja Ronniellakin oli kovempaa vain selkä ja ehkä reidet, muuten näytti suht tasaväkisiltä. Oliko tosiaan niin, että Dillet pääsi finaalin vaikka Marko ei? Kuka voitti kisan? En löytänyt googlestakaan mitään tietoa noista kisoista. :(
ite katsoin isolta ruudulta 10kertaa läpi tuon vertailun ja ei missään nimessä ronsterin reiskat ollut ainakaan paremmat.

katsokaapas doriania,keviniä(?) ja sitä kolmatta tyyppiä siellä takana, kyllä nekin makea aika pitkään tuijjottelee:D. herättäähän se pro ukkoissakin huomiota kun 24-vuotias mies suomesta(tuntematon) on lavalla tollasessa tikissä:)


tuosta klipistä jää kyllä jossiteltavaa vaikka muille jakaa eli jos make ois pysyny ehjänä jne... missä hän nyt olisikaan .
 
neutraali sanoi:
katsokaapas doriania,keviniä(?) ja sitä kolmatta tyyppiä siellä takana

Heheh, Dorianhan ei ollut edes kisassa mukana ja kukaan noista kolmesta ei ole Kevin. Levrone muuten voitti tuon kisan.
 
neutraali sanoi:
katsokaapas doriania,keviniä(?) ja sitä kolmatta tyyppiä siellä takana, kyllä nekin makea aika pitkään tuijjottelee:D.
Dillettin takana seisoo tuossa klipissä Geir Borgan Paulsen ja Ronnien takana Shaun Davis. Markon takana ollutta ukkoa en tunnista.
 
niklas86 sanoi:
Oliko tosiaan niin, että Dillet pääsi finaalin vaikka Marko ei? Kuka voitti kisan? En löytänyt googlestakaan mitään tietoa noista kisoista. :(
1997 Finnish Grand Prix tulokset:

1 Kevin Levrone
2 Chris Cormier
3 Ronnie Coleman
4 Nasser El Sonbaty
5 Paul Dillett
6 Vince Taylor
7 Marko Savolainen
8 Milos Sarcev
9 Lee Priest
10 Geir Borgan Paulsen
11 Pascal T'Hooft
12 Giuseppe Albi
13 James Roberts
14 Shawn Davis
15 JP Pulkkinen
16 Juhani Hokkanen


http://www.musclememory.com/show.php?c=Grand+Prix+Finland+-+IFBB&y=1997
 
Back
Ylös Bottom