BB PRO Marko Savolainen

Ihminen joka ei sano mihinkään keskusteluun omia mielipiteitä on yhtä arvokas kuin kasa paskaa. Kertoo ihan riittävästi tietämyksestä asioihin. Oletko ollut aina tuollainen vittupää vai onko elämä ja treenit noin pahasti kuivuneet🤔 Yksi negatiivisimmista ihmisistä mitä olen nähnyt. Joka viesti on vittuilua ja/ tai valitusta.
Ja yksi joka on väkisin kaikesta eri mieltä, jumittuu yksittäisiin lauseisiin ja vänkää, on lähinnä ärsyttävä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja yksi joka on väkisin kaikesta eri mieltä, jumittuu yksittäisiin lauseisiin ja vänkää, on lähinnä ärsyttävä.
Mulla on sentään mielipiteet ja osaan keskustella jos vastapuoli pystyy siihen. Suntsulla ei ole edes alkeellisia keskustelu taitoa.
Ps. Yksittäisiin lauseisiin tarttuu täällä jokainen. Sekä muokkaa ne ihan vituralleen. Myös sinä teet niin.
 
Mulla on sentään mielipiteet ja osaan keskustella jos vastapuoli pystyy siihen. Suntsulla ei ole edes alkeellisia keskustelu taitoa.
Ps. Yksittäisiin lauseisiin tarttuu täällä jokainen. Sekä muokkaa ne ihan vituralleen. Myös sinä teet niin.
Osaat kyllä, usein keskustelu alkaa hyvin, et vaan sitten osaa antaa olla ja alat kaivella ja "cherry pickata" kaikkia yksittäisiä juttuja. Sit alkaa vänkäys
 
@Predatori, ihan oikeasti, sä voit käyttää ignore-toimintoa jos joku käy noin sun hermoille. Joka ketju alkaa olla täynnä sitä että sä mollaat jotain toista ihmistä, ei sekään ole kovin rakentavaa luettavaa.
Varmaan suntsulle osoitettu tämä. Hän on se jonka tarkoitus on ainostaan trollata ja vittuilla. Minä mollaan vain niille jotka aukovat päätään. Ei mitään ongelmia ihmisten kanssa jotka osaavat keskustella. Tule nyt @Suntsu itse kertomaan mikä on ongelmasi kun et edes halua keskustella asiallisesti.
 
Varmaan suntsulle osoitettu tämä. Hän on se jonka tarkoitus on ainostaan trollata ja vittuilla. Minä mollaan vain niille jotka aukovat päätään. Ei mitään ongelmia ihmisten kanssa jotka osaavat keskustella. Tule nyt @Suntsu itse kertomaan mikä on ongelmasi kun et edes halua keskustella asiallisesti.

Nyt kiirus palaan asiaan illan kuhnassa ASAP.

E: Ihan turha sulle on yrittää järkevästi selittää mitään, sää poljet kuntopyörääkin vastapäivään, se kertoo jo sun kyltymättömästä vänkäämisen tarpeesta. Harrastuksia niitä on monia, sulle se on tuo loppumaton vänkääminen, aiheesta kuin aiheesta.
 
Viimeksi muokattu:
Niinpä, oli aihe mikä tahansa niin yksi herra kyllä tekee varmasti vastakarvaan ja on varmasti oikeassa, ainakin omasta mielestä.
Sinä et ole mistään mitään mieltä. Et uskalla kertoa mielipiteitä. Pelkäät ettei joku olekaan samaa mieltä. Olet vähän sellainen hyeena. Kova räksytys kavereiden tukena. Mutta kun pitäisi kertoa oma mielipide tai näkemys luikitaan karkuun.
 
mee_nyt.jpg
 
Mee nyt hoitoon, aina täällä ulisemassa ku pahempikin incel.
Eli pieneen sieluun tuli pipi, kun luit kommentin ja samaistuit täysillä? Pahoittelen aiheuttamaani traumaa, suosittelen sanakirjaa, jotta ymmärtäisit mitä incel tarkoittaa. Jos lyhyesti hiukan avaan, niin se tarkoittaa enemmänkin sellaista pikkuruista elämäntaparunkkaria kuten sinä, ei harmaantuvaa perheellistä herrasmiestä, kuten minä..:giggle:

Ps. Ihan pikku vinkki: Siinä kommentin edessä on hyvin näkyvillä aina se nimimerkki, Jos et pääsääntöisesti pidä siitä mitä kirjoitan, niin älä vittu lue sitä, jookosta? Ei ole mikään pakko, jos ennalta tietää olevansa eri mieltä, niin miksi rasittaa pikku aivoja lukemalla tyhmiä kommentteja?
 
Eli pieneen sieluun tuli pipi, kun luit kommentin ja samaistuit täysillä? Pahoittelen aiheuttamaani traumaa, suosittelen sanakirjaa, jotta ymmärtäisit mitä incel tarkoittaa. Jos lyhyesti hiukan avaan, niin se tarkoittaa enemmänkin sellaista pikkuruista elämäntaparunkkaria kuten sinä, ei harmaantuvaa perheellistä herrasmiestä, kuten minä..:giggle:

Ps. Ihan pikku vinkki: Siinä kommentin edessä on hyvin näkyvillä aina se nimimerkki, Jos et pääsääntöisesti pidä siitä mitä kirjoitan, niin älä vittu lue sitä, jookosta? Ei ole mikään pakko, jos ennalta tietää olevansa eri mieltä, niin miksi rasittaa pikku aivoja lukemalla tyhmiä kommentteja?
Uliuli vaan taas.
 
Tänään tulee neljännesvuosisata siitä, kun Markosta tuli "tasavertainen". Helsingin kulttuuritalolla tehtiin suomalaista kehonrakennushistoriaa
25 vuotta sitten. Mitäköhän Markolle nykyään kuuluu?
 
Back
Ylös Bottom