Sain tartunnan SKL kisojen aikaan ja nyt olen kaksi viikkoa voinut treenata ilman ongelmia.Kerrrohan, kauanko meni treenistä treeniin taukoa sen sairauden vuoksi, ts, milloin korona katkaisi treenit, ja kauanko kesti, ennen kuin pystyi treenaamaan edes jollain tapaa mielekkäästi? Taisi olla aika monta viikkoa, yhteensä? Miten määrittelisit, oliko rankka reissu?
Yritin aikaisemmin pari kertaa aloittaa, mutta tuli sydänoireita ja piti lopettaa.
Rankin tauti (verenmyrkytyksen lisäksi) mitä olen kokenut. Verenmyrkytykseenkin löyty äkkiä apu antibiooteista, mutta koronaan ei auttanut mikään (meni antibiootti suoneen turvaamaan kehkoja)
Olin 5 päivää sairaalassa eristyksessä ja ajattelin lähtöpäivänä, kun oli maannut siinä pienessä huoneessa ja käynyt vain vessassa, että eihän tässä mitään lähden salille.
No autolle oli noin 50 metriä, niin 2 piti pysähtyä, kun ei vaan jaksanut, kun ei keuhkot toiminut ollenkaan. Pelkkä kävely lyhyitä matkoja vaati kovia ponnisteluja monta viikkoa.
Ikinä ei ole keuhkoissa ollut mitään itsellä, mutta nyt ymmärrän, kuin tärkeät ne on.
Eli jos siellä on tupakoitsijoita (normi tai sähkö) heittää äkkiä pois, ette halua mitään vahinkoa keuhkoihin takaan sen.