BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo hyvä pätkä oli.

ainut mikä alkoi vituttaan oli tuo miken viisastelu hänen alkaessa räveltään alataljaa. on se kumma ku aikanen mies ei pääse yli meikäläisen ylätalja klipistä. sen mun klipin ei ollut tarkoitus ollakaan mikään vitun opetus video vaan pistin sen ihan sun mieliksi kun sitä pyysit. vaikka kuinka itket ja märiset ettei selkä siinä töitä tekisi, niin totuus on toinen. kai minä sen ite paremmin tiedän mikä tuntuu selässä ja mikä ei, vai meinaakko että sinä tiedät sen paremmin kun perse vaahdossa analysoit siellä stadissa sitä mun pätkää. ihme ku et makelleki ruvennu itkeen ettei tuo sun ylätalja ota mihinkään ku revit kropalla ja et vedä rintaan asti:david:

lapsi on kyllä terve ku se leikkii mutta sairas jos ei koskaan tajua lopettaa. muista aina se, että itse olit ensimmäinen joka klippiä vaati ja minä täytin toiveet ku ethän sinä muuten ois sitä uskonut. jokainen pystyy tekeen taljaa hilupainoilla tikkusuorassa, mutta ne kuuluu opetus videoihin.



ja nyt varmaan vetoat ettei mulla ole huumorin tajua. vastaan jo valmiiksi, se on yhtä hyvä ku sullaki.
 
neutraali sanoi:
joo hyvä pätkä oli.

ainut mikä alkoi vituttaan oli tuo miken viisastelu hänen alkaessa räveltään alataljaa. on se kumma ku aikanen mies ei pääse yli meikäläisen ylätalja klipistä. sen mun klipin ei ollut tarkoitus ollakaan mikään vitun opetus video vaan pistin sen ihan sun mieliksi kun sitä pyysit. vaikka kuinka itket ja märiset ettei selkä siinä töitä tekisi, niin totuus on toinen. kai minä sen ite paremmin tiedän mikä tuntuu selässä ja mikä ei, vai meinaakko että sinä tiedät sen paremmin kun perse vaahdossa analysoit siellä stadissa sitä mun pätkää. ihme ku et makelleki ruvennu itkeen ettei tuo sun ylätalja ota mihinkään ku revit kropalla ja et vedä rintaan asti:david:

lapsi on kyllä terve ku se leikkii mutta sairas jos ei koskaan tajua lopettaa. muista aina se, että itse olit ensimmäinen joka klippiä vaati ja minä täytin toiveet ku ethän sinä muuten ois sitä uskonut. jokainen pystyy tekeen taljaa hilupainoilla tikkusuorassa, mutta ne kuuluu opetus videoihin.



ja nyt varmaan vetoat ettei mulla ole huumorin tajua. vastaan jo valmiiksi, se on yhtä hyvä ku sullaki.
Ethän sä nyt neutris vain vertaa itseäsi Marko Savolaiseen tuossa? :D

Ja se heitto oli ihan sisäpiirin vitsiksi tarkoitettu. Elä höpsö nyt möksää mulle. Kyllä mä tiedän että sä pystyt tekeen ihan puhtaasti ja lihaksellakin sitä ylätaljaa.
 
Mike sanoi:
Ethän sä nyt neutris vain vertaa itseäsi Marko Savolaiseen tuossa? :D

Ja se heitto oli ihan sisäpiirin vitsiksi tarkoitettu. Elä höpsö nyt möksää mulle. Kyllä mä tiedän että sä pystyt tekeen ihan puhtaasti ja lihaksellakin sitä ylätaljaa.
en tietenkään, mutta samanlain oisit sillenkin voinut ruveta tulkuttaan , että vedä rintaan asti ja heilumatta. lihaksella sitä tehdään vaikka siinä pikku fuskuaki ois. ihan sama, vittu jaksa inttää tästä enään.
 
Ei tässä kukaan intä. Ihan läpällä heitin sen ja huomasit kun Makekin nauroi. En Neutris ole koskaan epäillyt sun voimia ja olen sanonutkin että sulla on lihaa selässä enemmän kuin 99% taviksista. Eli ota läpällä toi homma, ei tässä oikeasti sitä vakavasti sanottu.

/me valmistautuu olemaan nyrkkeilysäkki
 
Mike sanoi:
Ei tässä kukaan intä. Ihan läpällä heitin sen ja huomasit kun Makekin nauroi.
otin sen aluksi läpällä, mutta kun katoin sen uudestaan niin ajattelin että tosissaanhan tuo sen sanoo. no niin, se siitä. olin tosikko:):piis:. hävettää koko juttu nytten.
 
Juu ei mitään Neutris, hymyssä suinhan se sanottiin, ei tosiaan mitään vittuilua. Miten mä nyt vittuilla siitä voisin kun toki kaikki pystyy tuntumalla tekemään jos niin haluavat etenkin kun sanoin ettei painoilla ole väliä.

Ja jotta kaikki nyt tietäisi mikä tuo kommentti oli, niin sanoin sillai letkeesti hymyillen.

"Terveisiä Neutraalille, Ouluun! Ei ne painot vaan se miten se lihas liikkuu". Make komppasi mua hassusti tuossa Oulu sanassa ja nauroi.
 
kotisivuillaanhan hän pitää blogiaan missä selvittelee kuulumisiaan:rolleyes:
 
neutraali sanoi:
kotisivuillaanhan hän pitää blogiaan missä selvittelee kuulumisiaan:rolleyes:
Toimiiko sulla nuo Maken sivut? Mä en ole saanut muutamaan viikkoon niitä aukeamaan, mättäkö mun masiinassa joku vai missä vika lie. Toimaako nuo sivut muilla ihan normaalisti?
 
Leech sanoi:
Toimiiko sulla nuo Maken sivut? Mä en ole saanut muutamaan viikkoon niitä aukeamaan, mättäkö mun masiinassa joku vai missä vika lie. Toimaako nuo sivut muilla ihan normaalisti?

Kyllä toimii ja on aina toiminut tosi hyvin. Ainakin mulla.
 
Juu ei jumalauta toimi, ei Firefoxilla eikä Explorerilla. Osaiskohan kukaan sanoa missä vois olla vika?
 
Vai et on Make käyny ovihommissa taas. Toivottavasti työt ei haittaa tulevaisuuden kisasuunnitelmia. Ois se kiva nähdä suomen poika vielä lavalla.
 
Homma reilassa, olikin kiinni palomuurista. Eli taas toimii kuten pitääkin
 
Back
Ylös Bottom