Onkos muut katsonut/lukenut paljon juttua tuosta Savolaisen Markosta. Itse en ole aiemmin miehestä juurikaan kuullut, mutta nyt muutaman päivän ajan on tullut katseltua henkilön videoita juutuubista ja pakko sanoo että on kyl vahva jässikkä. Suoraan sanottuna harvemmin oon nähnyt samankaltaista suomalaista jolla olisi juuri samanlainen asenne treenaamiseen kun Markolla. Kun noita videoita katsoo, ei voi muuta kuin kunnioittaa tätä miestä, kovaa se treenaa.
Se vielä herätti ihmetystä että usein monet muut kehonrakentajat ei pysty oleen kuvaustilanteessa yhtä spontaanisia kuin hän. Kaikki ne kirosanat ja itsensä perseelle potkimiset osoittaa ettei siinä tilanteessa todellakaan keskitytä kameraan ja katsojiin vaan tekemään juuri sitä mitä sinne salille ollaan tultukin tekemään (eli ei mitään show meininkiä vaan hardcore training)
mitäs mieltä muut on. itse ainakin voin sanoa että johan oli vaikuttavaa materiaalia.
Se vielä herätti ihmetystä että usein monet muut kehonrakentajat ei pysty oleen kuvaustilanteessa yhtä spontaanisia kuin hän. Kaikki ne kirosanat ja itsensä perseelle potkimiset osoittaa ettei siinä tilanteessa todellakaan keskitytä kameraan ja katsojiin vaan tekemään juuri sitä mitä sinne salille ollaan tultukin tekemään (eli ei mitään show meininkiä vaan hardcore training)
mitäs mieltä muut on. itse ainakin voin sanoa että johan oli vaikuttavaa materiaalia.