Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mitäs siinä vastauksessa seisoo? Luehan ajatuksella, ei tarvitse edes rivien välistä etsiä =)
Tää on nyt täysin Offtopic ja T-101 varmasti itse sanoisi jos asia häntä häiritsisi, mutta mun mielestä noi perus treenijakokysymykset sun muut on vähän turhia tähän ketjuun. Pätevän vastauksen kun saisi aloittelijoiden puolelta / stickyjä lukemalla jne.
Samoin jos pitää jostain itse kyhäämästä treenijaosta (jossa ei edes liikkeitä eritellä) kysyä, että "onko tämä hyvä" niin todennäköisesti silloin ei ole oma tietotaito sillä tasollla, että kannattaisi itse jakoja alkaa värkkäämään. Etsii mieluummin sitten täältä palstalta / muualta netistä tai osaavalta kaverilta sen ohjelman. Sama pätee toki myös ravintokysymyksiin jne. mihin olisi helposti vastaus saatavilla. Pahoittelen offtopiccia, välillä vaan alkaa mennä raskaaksi tän ketjun lukeminen, jos samaa settiä voisi lukea aloittelijoiden kysymysketjusta. Tässä toki se viihdearvo, että Tikan suorat vastaukset on aina aika hauskaa luettavaa.
Tuntuu myös jotenkin "epäreilulta", että nykyisin vasta-alkajat voivat suoraa paukuttaa aloittelijatason kysymyksenä ihan ammattilaiselle, kun normaalisti siihen nyt edes pitäisi nähdä se vaiva, että etsii internetistä sitä tietoa. Ennen tätä bodauksen nettiaikakautta olikin sitten vielä hitusen vaikeampaa touhu. Ei mulla muuta =)
Sanoit vielä, että kerran viikossa ei mielestäsi ole optimaalinen tapa treenata lihasryhmää. Eikö näin juuri yleensä tehdä suuremmissa jaoissa, kuten 4- ja 5-jakoisissa? Eli oletko ylipäätänsä enemmän pienempi jakoisten kannalla?
Kookosrasvaahan moni suosittelee otettavaksi ennen treeniä kun se vapauttaa energiaa paremmin kuin pelkkä hiilari ja ei nosta verensokeria tappiin?
Onko sinulla suunnitteilla uutta seminaaria liittyen ravitsemukseen ja/tai treenaamiseen?
Riittääkö pelkkä Gatorade intra juomaksi treenin ajaksi vai pitäisikö sen lisäksi siihen lisätä jotain muuta?
No, siellä ollaan jos menee implementointiasteelle."Suunnitteilla" on ehkä liian vahva sana kuvaamaan asiaan, mutta sanotaan, että "ajatuksissa" on
Onko jokin syy miksi teet kapean penkin apinaotteella vai tuntuuko vain paremmalta?
Onko jokin syy miksi teet kapean penkin apinaotteella vai tuntuuko vain paremmalta?