Mariusz Pudzianowski treenaa. Kuinka vahva toi oikein on??!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Bisley

SNIKT!
VIP
Ikä
38
Aika vahva jannu ja isot painot. Kuinkahan vahva tuo maailman vahvin mies oikein onkaan??
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OZc6J89b1-E&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/OZc6J89b1-E&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1-1Z1mmJ1io&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1-1Z1mmJ1io&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Ja tsiigatkaa noita kyykkypainoja about 1:04 kohdalla!!!! Jösses!^

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
evri tei hart treining

200 niskantakaa. aika huonosti:D

Tää jätkä kisaa siinä aidossa ja perinteikkäässä WSM liitossa:rock: Kovat tulokset Mariuksella kyllä:worship:

Vittu toi painojen lisäys kyykky tankoon on niin härskiä että :D Helkkari ku sais itekki vaan heitellä random limppuja tankoon, mikään ei painais mitään^^

360x4 kyykys ja vedos on tänhetkiset kovimmat mitää oon lukenu. Meitsin ehdoton idoli!

Zone-sarja -42%
Meitsin ehdoton idoli!

Meitsin myös! Voimailun saralla, voimanosto, kehoilu ja kaikki mukaanlukien, diggailen kaikkein eniten tästä äijästä.
Vielä viides MVM-kisan voitto niin on enemmän voittoja kuin kenelläkään ja luulen ettei ihan heti ennätystä rikota.

Tempaus 200, rinnalleveto oli muistaakseni 200. hauiskääntöä on tehnyt 140x5 Penkissä ottaa vinolta sarjaa 260kg, ainakin kuvis mitä oon nähnyt.
Toveri penkkas 16v n.160 ja 18-19 yli 220. Treenaaki kyl joku 5-6 tuntia päivässä.

e: rinnalleveto siis 220 muistaakseni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tempaus 200, rinnalleveto oli muistaakseni 200. hauiskääntöä on tehnyt 140x5 Penkissä ottaa vinolta sarjaa 260kg, ainakin kuvis mitä oon nähnyt.
Toveri penkkas 16v n.160 ja 18-19 yli 220. Treenaaki kyl joku 5-6 tuntia päivässä.

Mistä noi kuvat/tulokset näkee?

Tempaus 200 en kyllä usko ihan tuosta vaan. Lähde?

Jooh, kova ukko on kyseessä. Oma idolini ollut jo parisen vuotta ja hänen kautta oikeastaan lähti omakin innostus voimanhankintaan...

EDIT: Tollahan on muuten vissiin karatessa (tai jossain sen tyylisessä lajissa) mustavyö ja harrastanut useita vuosia potkunyrkkeilyä. En lähtis päätäni aukomaan... :)

juu aikamoisia tuloksia, tuo tempaus pistää silmään aika pahasti. Maailmanennätys raskaassa sarjassa on 213kg!

ME:t: tempaus Hossein Reza Zadeh 213, työntö Hossein Reza Zadeh
263, yhteistulos Hossein Reza Zadeh 472.

Nois Jantun laittamissa tuloksissa on pakko olla jotain mätää. 260 kilolla vinopenkkiä? Ei vitussa sanon minä. Hauiskääntökin on aika kova...

Jos herra moisia romuja liikauttelee, niin luulisi olevan munaa pistää videolle ja myyntiin:) Dominatorissa ei ainakaan ole noista liikkeistä mitään.

Ei voi muistaa mikä maailman vahvin oli, mutta Mariuz oli melko "naru" ja mikään ei tahtonut luonnistua, sitten tais seuraavana vuonna tulla tuplasti isompana ja voittaa koko paskan. Jossen ihan päin persettä muista :D

Enkai mä nyt ukkoa mitenkään vähätellyt? Vaikuttavaa vain.

Edit: Kyllä enimmäkseen ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom