Maria Sharapova

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.Yates
  • Aloitettu Aloitettu
Bricktop sanoi:
ei vittu. Aikuiset ihmiset viittii puhua "ne on väärän värisiä" yms. Oletko sinä oikean värinen? Menkää jollekkin rasisti-foorumeille jauhamaan paskaa, Pekka Siittimen kotisivut on kans hieno paikka.
Hmmm, no itse en ole rasisti, mutta jostain syystä se valkoihoinen nainen kiinnostaa enemmän kuin musta. Onko se rasismia? Tuskin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jostain syystä se valkoihoinen nainen kiinnostaa enemmän kuin musta

Tomi, minä en edes katso väriä vaan se on se urheilullisuus mikä säväyttää Serena Williamsissa. Lisäksi hän on kuuleman mukaan ehdolla James Bond tytöksi?

Bricktop sanoi:
ei vittu. Aikuiset ihmiset viittii puhua "ne on väärän värisiä" yms. Oletko sinä oikean värinen? Menkää jollekkin rasisti-foorumeille jauhamaan paskaa, Pekka Siittimen kotisivut on kans hieno paikka.

Just joo..vaikka en vähäisimmässäkään määrin pidä mustista naisista niin silti en kanna hakaristiä olkavarressani. Nämä ovat makuasioita joista ei voi kiistellä. MINUN mielestäni mustat naiset yleensä ovat kasvoistaan todella epämiellyttävän näköisiä..tosin poikkeuksiakin mahtuu joukkoon: Halle Berry, Toni Braxton yms.

Saanhan "Bricktop" tämän mielipiteeni ansiosta passituksen rasistifoorumille, saanhan?!? :hyper:

north73 sanoi:
Just joo..vaikka en vähäisimmässäkään määrin pidä mustista naisista niin silti en kanna hakaristiä olkavarressani. Nämä ovat makuasioita joista ei voi kiistellä. MINUN mielestäni mustat naiset yleensä ovat kasvoistaan todella epämiellyttävän näköisiä..tosin poikkeuksiakin mahtuu joukkoon: Halle Berry, Toni Braxton yms.

Saanhan "Bricktop" tämän mielipiteeni ansiosta passituksen rasistifoorumille, saanhan?!? :hyper:

Onko hakaristi rasistin merkki? Makuasioista ei voi kiistellä, se on totta. Oletin kuitenkin että jotain käytöstapoja olisi aikuisilla ihmisillä kun kommenttejaan kirjoittelevat.

north73 sanoi:
MINUN mielestäni mustat naiset yleensä ovat kasvoistaan todella epämiellyttävän näköisiä..tosin poikkeuksiakin mahtuu joukkoon: Halle Berry, Toni Braxton yms.
Olen täysin samaa mieltä.

Toi Shaparova on kyl aika horosho, niin kuin venäläiset naiset yleensä. :kuola:

north73 sanoi:
tosin poikkeuksiakin mahtuu joukkoon: Halle Berry, Toni Braxton yms.
Ja Beyoncé. Poistun nyt vähäksi aikaa saniteettitiloihin. :kuola:

beyonce-photo-by-klinko-and-indrani-2003sm.jpg

beyonce.jpg

beyonce.jpg

north73 sanoi:
Williamsin siskokset muistuttavat enemmän simpanssia kuin naista kasvoistaan(minkäs sille voivat). Kroppa niillä on kunnossa mutta sillä toisellä on valtava ghettoperse..hyi helv...

Bannia tälle tyypille, et varmana ole 30.:down::evil:

Molemmat, sekä serena että Sharapova, ovat kauniita.

Ja oletteko nähneet sen uuden pepsimainoksen, jossa on britney, beyoncé ja pink?
Beyoncé on näistä ylivoimaisesti parhaimman näköinen ja parhaan kropan omaava nainen.

mattibodari sanoi:
Ja oletteko nähneet sen uuden pepsimainoksen, jossa on britney, beyoncé ja pink?
Beyoncé on näistä ylivoimaisesti parhaimman näköinen ja parhaan kropan omaava nainen.
Se tuli eilen leffateatterissa kokopitkänä versiona. Kesti muutaman minuutin. Britney jäi kyllä lauluesityksellään säälittävällä tavalla Pinkin ja Beyoncén varjoon. Erittäin seksikäs mainos. :kuola:

mattibodari sanoi:
Bannia tälle tyypille, et varmana ole 30.:down::evil:

Molemmat, sekä serena että Sharapova, ovat kauniita.

Eli en voi olla 30v, jos en pidä mustista naisista? :hyper:

Mun ääni menee kyllä Sharapovalle. Jostain syystä olen niin perverssi, että en haluaisi lakanoitteni väliin mustaa atleettia joka on yhtä pitkä kuin mä mutta hauiksen ympärys tuplasti mun oma.

Oli muuten hiton hyvä kohta siinä Davenport-matsissa kun Sharapova kumartui kaivamaan juomapulloa kassista ja tuli lähikuvaa edestä... :haart:

mattibodari sanoi:
Paras mainos pariin vuoteen. Näin kans ton kokopitkänä leffassa. Lisäksi rohkenen olla eri mieltä ja sanoa, että pink oli parhaan näkönen, vaikka se ei normaalisti kauheesti säväytäkkää.

suortti sanoi:
Paras mainos pariin vuoteen. Näin kans ton kokopitkänä leffassa.

Niin myös minä ja vielä melkein eturivistä...näki kaikki AIKA tarkkaan:D

Serena Williams. Hyvät tissit, hyvä perse, panisin. Ja päähänhän voi aina laittaa paperipussin, jos ei tykkää. Kyllähän se pillu on kuitenkin tärkeämpi kuin naama. :)

Mattibodari: Täysin :offtopic:, mutta tuo avattaresi kuntolaitemainos roks! :rock:

Wohoo, I wanna try it! Let me try it!

Montakohan on suomeen myyty?

Se smokestopperi on myös hiukan siisti mainos. Aluksi kaikilla ainakin 2 tupakkaa samaan aikaan suussa ja pari kädessä.

Eipä oo kyllä väärän värinen, laitetaas vähän vanhempaa rouvashenkilöä näkyviin...

Liitteet

• pic4_1.jpg
    pic4_1.jpg
    27,8 KB · Katsottu: 2 189
Niin, Vanessa, vuosimalli siis -63, lapsia liekö kuinka monta...Itse taidan menä "päiväunille" sängyn päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom