Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehdottomasti!! Kamalan kokoinen ukko, mutta kuten sanottu, ei todellakaan mikään sultan of symmetry :Dneutraali sanoi:markus on kyllä tän hetken friikein pro tai itse asiassa on ollut jo muutaman vuoden
Flegu sanoi:NO voiko sitä rajuksi dietiksi sanoa
Melko löysähän se lavalla oli!
R. Colemanilta puuttuu ojentajat kokonaan. Challenge roundilla ukkoa vietiin side tricepsissa ku pässiä narussa.Jesuiitta sanoi:Jaa, mun mielestä kaikilla muilla olympialavalle nousevilla on ojentajat mutta Ruhlilla niitä ei yksinkertaisesti ole.
Karpaasi85 sanoi:On muuten mielenkiintoista seurata Markuksen käsien kehitystä, hänellä oli todella heikot kädet nuoruusvuosinaan ja vielä hänen ensimmäisissä amatöörikisoissaan, mutta kun hän voitti saksan mestaruuden 97, hänen hauiksensa olivat kasvaneet räjähdysmäisesti.
Grotesk sanoi:Yritätkö vihjailla jotain?
NGV sanoi:kun Ronnie haastoi Ruhlin mostmuscelar poseen niin minusta Ruhl oli massiivisempi ja muistaakseni hän oli kissoissa painavampi dude.:D
voisitko sitten myös vaihtaa tuon takatukka cutlerin avatarin markukseenNGV sanoi:Minä olen todella suuri Markus Ruhl in fani.
Olenhan minä suuri fani, mutta Cutleria fanitan ehkä 2% enemmän.:Dneutraali sanoi:voisitko sitten myös vaihtaa tuon takatukka cutlerin avatarin markukseen
Jep, kun Gustavo haastoi Ronnien side triceppiin, ei Ronsteri näyttänyt "juuri miltään" Gustavon rinnalla. Sivuposeeraukset ovatkin ehdottomasti Ronsterin huonoimpia. Sama pätee Ruhliin.Pulla sanoi:R. Colemanilta puuttuu ojentajat kokonaan. Challenge roundilla ukkoa vietiin side tricepsissa ku pässiä narussa.
Videollansahan ruhli hengittääkin kuin pieni eläin jokaisesta pienestä liikkeestä. :D
Juuh, kattelin samaa, että ihan samanlaiset kuin meitsin ojentajat ehkä vielä himpun verran pienemmät.Tromm sanoi:Ojentajat näyttää edelleen melko pieniltä...
Natu79 sanoi:Katsokaa tuota lihasmassaa ja miettikää sitä sydäntä, jonka pitää nuo lihat hapettaa.
No ei ole ihme jos puuskuttaa, tuollaset lihat ja Markushan on vielä tunnetusti kova tupakkamies. Koita siinä sitten tuota ruhoa hapettaa. Pumppuparka, kovasti se varmaan yrittää. :Dreenailija sanoi:Videollansahan ruhli hengittääkin kuin pieni eläin jokaisesta pienestä liikkeestä. :D
Allekirjoitan Ronnien, mutta mielestäni Ruhlin rinta sivulta on yksi hänen parhaimpia poseerauksiaan.nigster sanoi:Sivuposeeraukset ovatkin ehdottomasti Ronsterin huonoimpia. Sama pätee Ruhliin.