BB PRO Marcus Ruhl

markus on kyllä tän hetken friikein pro tai itse asiassa on ollut jo muutaman vuoden :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
markus on kyllä tän hetken friikein pro tai itse asiassa on ollut jo muutaman vuoden :)
Ehdottomasti!! Kamalan kokoinen ukko, mutta kuten sanottu, ei todellakaan mikään sultan of symmetry :D

Flegu sanoi:
NO voiko sitä rajuksi dietiksi sanoa :rolleyes:
Melko löysähän se lavalla oli!

Vaikka Markus oli Olympiassa nesteinen, en usko, että syy oli yrityksen tai käytettyjen metodien puutteesta. Miehellä oli ainakin lehdistötilaisuudessa posket niin lommolla, että kaveri näytti nääntyvän justiinsa. :rolleyes:

Jesuiitta sanoi:
Jaa, mun mielestä kaikilla muilla olympialavalle nousevilla on ojentajat mutta Ruhlilla niitä ei yksinkertaisesti ole.
R. Colemanilta puuttuu ojentajat kokonaan. Challenge roundilla ukkoa vietiin side tricepsissa ku pässiä narussa.

Karpaasi85 sanoi:
On muuten mielenkiintoista seurata Markuksen käsien kehitystä, hänellä oli todella heikot kädet nuoruusvuosinaan ja vielä hänen ensimmäisissä amatöörikisoissaan, mutta kun hän voitti saksan mestaruuden 97, hänen hauiksensa olivat kasvaneet räjähdysmäisesti.

Yritätkö vihjailla jotain? :)

Minä olen todella suuri Markus Ruhl in fani. Ja IMO kun Markus ja Ronnie kohtasivat 04 Olympiassa challegens roundissa ja, kun Ronnie haastoi Ruhlin mostmuscelar poseen niin minusta Ruhl oli massiivisempi ja muistaakseni hän oli kissoissa painavampi dude.:D

Grotesk sanoi:
Yritätkö vihjailla jotain? :)

Itse uskon, ettei Markus ole käyttänyt syntholia, mutta tuo hanskojen kehitys kahdessa vuodessa on kyllä uskomatonta tai noh... kaikki on mahdollista Markukselle. :D

NGV sanoi:
kun Ronnie haastoi Ruhlin mostmuscelar poseen niin minusta Ruhl oli massiivisempi ja muistaakseni hän oli kissoissa painavampi dude.:D

Kyllä Ronnie oli painavampi. Tohon moustiin on vaikea ottaa kantaa, koska videokuva suosi Markusta. Ronniesta ei saannut mitään selvää tummuuden takia. Paikanpäällä eron olisi huomannut selvemmin. Olen samaa mieltä siitä, että Markus näytti massiivisemmalta.

On se iso :eek: , toivon todella, että seuraavassa Olympiassa kaikki menisi putkeen. Ei voi kyllä noiden kuvien perusteella Markusta ainakaan kynikseksi sanoa...

Pulla sanoi:
R. Colemanilta puuttuu ojentajat kokonaan. Challenge roundilla ukkoa vietiin side tricepsissa ku pässiä narussa.
Jep, kun Gustavo haastoi Ronnien side triceppiin, ei Ronsteri näyttänyt "juuri miltään" Gustavon rinnalla. Sivuposeeraukset ovatkin ehdottomasti Ronsterin huonoimpia. Sama pätee Ruhliin.

mistähän sais ostettua tuollaisen niskan ku ruhlilla? paljos maksaa?? tai jos sais myös noi hanskat! löytyykö k-kaupan lihatiskistä? noi on ku 10kg joulu kinkut!:eek: :lol2: älytön sika! on pikkusen tullu massaa siitä ku näin sen treeni videon!

Whatta fuck??? Ei oo normaalia...:eek:
Toi ruelihan on ihan vitun iso...ei helvetti :hyper:
...ja joku viel sano et sil ois pienet ojentajat :lol2: ei totta...

Natu79 sanoi:
Katsokaa tuota lihasmassaa ja miettikää sitä sydäntä, jonka pitää nuo lihat hapettaa.
reenailija sanoi:
Videollansahan ruhli hengittääkin kuin pieni eläin jokaisesta pienestä liikkeestä. :D
No ei ole ihme jos puuskuttaa, tuollaset lihat ja Markushan on vielä tunnetusti kova tupakkamies. Koita siinä sitten tuota ruhoa hapettaa. Pumppuparka, kovasti se varmaan yrittää. :D

Ruhlilla on vielä sekin bonuksena, että ojentajan ulkosyrjä on erityisen heikosti kehittynyt ja sinne massan saaminen on lähes mahdotonta jos ei geenit ole suotuisat. Pienempikin ojentaja näyttää heti joltain jos ulkosyrjässä on mallia ja hiukan edes kokoa(varsinkin sivuposeerauksissa).

Toivottavasti itse pääsisin vuonna jeesus ja kristus edes 1/4 tuosta kunnosta mitä Ruhl on :)
Tätä ei pitäisi sanoa, mutta menkööt: on ne isot sikaniskat niin kauniita :rolleyes:

nigster sanoi:
Sivuposeeraukset ovatkin ehdottomasti Ronsterin huonoimpia. Sama pätee Ruhliin.
Allekirjoitan Ronnien, mutta mielestäni Ruhlin rinta sivulta on yksi hänen parhaimpia poseerauksiaan.

Liitteet

• arnold2004-239.jpg
    arnold2004-239.jpg
    70,1 KB · Katsottu: 521

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom