BB PRO Marcus Ruhl

Pulla sanoi:
Osaatko heittää samanlaista syväanalyysia miten Markus EI voi tulla?

Voin yrittää Fridrikin puolesta:

Markus ei todennäköisesti tule yhtä löysänä kuin Markus Selin.
Markus ei liene yhtä hoikka kuin maanmiehensä Sven Hannawald.
Markus ei nousse lavalle yhtä pöhöttyneenä kuin Jamppa Tuominen Kanarian-vuosinaan.
Poseerausmusiikkinakaan Markus ei käyttäne Jamppaa. Valinta ei kohdistune myöskään Joutsenlammen "Pienten joutsenten tanssiin".

Siinä aluksi.
Edit: ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fridrik sanoi:
Pitää sanoa asiat niin, että saa kannatusta kaikilta ihmisiltä, tällä tavalla esimerkiksi politiikassa ihmiset äänestävät vain sinua, vaikka oikeasti ajat sitä yhtä asiaa mitä itse kannatat, mutta ihmiset eivät sitä huomaa vasta kuin pelin lopussa.

jiisys... no oli se aika hassusti sanottu.

Njoo, jos jollekin jäi vielä epäselväksi, niin uskon, että jos markus tulee olympiaan isompana kuin viime vuonna, niin on hänellä filmin verran vettä ihon alla (voi tosin tulla joku ylläri). Toisessa tapauksessa hän saattaa tulla yhtä isona kuin viime vuonna, mutta paremman näköisenä. Tai kolmantena vaihtoehtona, tulee isompana, ja yhtä hyvän näköisenä kuin viime vuonna, eli jälleen pehmeähkö selkä.

top5 sija jos kaikki menee hyvin.

Jaa. Ei sulla ollutkaan mitään pointtia:)

Misanthrop :lol2:

Pulla luulen vaan, että markuksen on vaikeahko enää saada laatulihasta. En usko ainakaan. AC04'ssa olympian jälkeen hän ei ollut yhtään isompi, itse asiassa hän oli pienempi ja pehmeämpi kuin olympiassa. Olympiassa ruhl painoi 280lbs ja AC04'ssa 275 ja oli pehmeämpi.

Jos mä olisin osallistunut Olympiaan, niin olisin sen jälkeen vaihtanut vapaalle ja tullut ACiin hieman pehmeämpänä. Mutta mä saatan vaan olla kovempi jätkä kuin Markus Ruhl.

Fridrik sanoi:
AC04'ssa olympian jälkeen hän ei ollut yhtään isompi, itse asiassa hän oli pienempi ja pehmeämpi kuin olympiassa. Olympiassa ruhl painoi 280lbs ja AC04'ssa 275 ja oli pehmeämpi.

Ensinnäkin nuo kilpailijan painot, jotka tulevat ruutuun eivät välttämättä pidä paikkaansa. Toiseksi: Olympiassa oli rankemmat valot, joka tekee meille kotikatsojille arvioimisen vaikeammaksi. Mielestäni Markuksen kunto oli parempi Olympiassa. Hänen hartijalinjansa oli leveämpi sekä hän näytti massiivisemmalta, kireys noin samaa luokkaa.

Fridrik sanoi:
Misanthrop :lol2:

Pulla luulen vaan, että markuksen on vaikeahko enää saada laatulihasta. En usko ainakaan. AC04'ssa olympian jälkeen hän ei ollut yhtään isompi, itse asiassa hän oli pienempi ja pehmeämpi kuin olympiassa. Olympiassa ruhl painoi 280lbs ja AC04'ssa 275 ja oli pehmeämpi.

Siis hetkinen, eikö Markku passannut 2003 Olympian?

Karpaasi85 sanoi:
Ensinnäkin nuo kilpailijan painot, jotka tulevat ruutuun eivät välttämättä pidä paikkaansa. Toiseksi: Olympiassa oli rankemmat valot, joka tekee meille kotikatsojille arvioimisen vaikeammaksi. Mielestäni Markuksen kunto oli parempi Olympiassa. Hänen hartijalinjansa oli leveämpi sekä hän näytti massiivisemmalta, kireys noin samaa luokkaa.

Voi olla. Mutta ruhlin jalat eivä nättäneet hyviltä kuin edestä. Selkä oli jälleen pehmeä. Tarkoitan nyt ac04'sta.
Olen myös samaa mieltä, että ruhl näytti paremmalta olympiassa.

SniffDaddy sanoi:
Perse, pitäs olla vaan tunnarit Mayhemille.

Mikä tämä pakkotoiston ammattimaisuus oikeen on olevinaan? Pitäisi laittaa direct linkit kaikkiin ja kaikkiin, siis ei HEL...

Anyway, liikkuvaa kuvaa:

http://www.markus-ruhl.com/video/ruhl-fulda-05.wmv

pose_01.jpg

warmup_01.jpg

mall_02.jpg

IMO Markku näyttää huomattavasti paremmalta kuin vuonna 2004, jolloin kyseinen gentlemanni oli viides. Varsinkin vatsat todella hyvässä kunnossa.
Thumbs up, toivottavasti syö Gustavon elävältä!

Vatsa näyttää olevan hallinnassa.

Liitteet

• 1304d6650b.jpg
    1304d6650b.jpg
    37,5 KB · Katsottu: 856
Pienet ojentajat my ass. Nuo friikit takaolkapäät "pienentää" noita ojentajia, järkyttävät pallukat :eek: Kivat striat latseissa :D Meikä fanittaa Ruhlia :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom