Marco "FairPlay" Materazzi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jea
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sama jalkapallossa on ymmärrettävää kun heitetään kommentteja " vitun makarooni mafia" eihän Zidane heti ärtynyt mutta kun koko pelin ajan roikutaan paidassa ja huudellaan niin eihän siinä kukaan mies voi olla tekemättä mitään? Vai HYMYILISITKÖ SINÄ JOS JOKU HAUKKUU SINUN VAIMOA/TYTTÖYSTÄVÄÄ/SUKULAISTA/MIESTÄ/POIKAYSTÄVÄÄ minä vetäisin turpaan ja vitut mistään jälkiseuraamuksista... Olenkin aika :david:
Sun pitää ymmärtää, että teini-ikäinen uhmaa ja testosteronia purusuava kovanaama aivan varmasti provosoituisi moisista kommenteista mutta kokenut joukkueen korvaamaton tähtipelaaja ei niin voi MM-finaalissa tehdä.

Ja Materazzi on tehnyt Seriassa puolustajien yhden kauden maaliennätyksen; 11 maalia. Tasoitti myös pelin mm-finaaleissa ja hoisi hommansa paremmin rankareissa kuin trezeque. Että ei se ihan paska pelaaja ole.

Ei ole paska pelaaja mutta ei se silti oikeuta potkimaan toisia kasseille vaikka tekisi 30 maalia Serie Z:ssa. Videotuomarointi vaan jalkapalloonkin niin saataisiin Materazzit ja muut vastaava kuriin. Samalla saataisiin tuo toinen vitutuksen aihe kitkettyä eli nämä oscar-heittäytymiset.

Kyllähän se on ihan turha mitään Zidanea puolustella... Ok Materazzi soitti suuta ja teki pikku jäynää Zidanelle, mutta mikään ei oikeuta tekemään potkupallokentällä niinkuin Zidane teki... Pakkien tehtävä on pikkuisen hiillostaa vastustajan parasta pelaajaa...

Mitä vittua te selitätte. Jalkapallossa on tarkoitus potkia PALLOA ja tehdä maali. Materazzi aukoi päätään ja mitä minä nyt jalkapallon säännöistä tiedän niin se on epäurheilijamaista käytöstä eli ei kuulu jalkapalloon.

Ne jotka väittää, että ns. "rappaaminen" (vetää sukille ym.) mitä Materazzi harrastaa kuuluu peliin eivät ilmeisesti tiedä jalkapallosta hevon vittua, tai no eivät ainakaa osaa sääntöjä. Jos tuollainen kuuluis jalkapalloon niin kai se sit olisi säännöissä sallittu.

Tai no, tavallaanhan se onkin "sallittu" ku siellä kentällä on aivan liian vähän tuomareita ottaen huomioon kentän koon. On tuo jalkapallomaailma niin takapajunen paikka, kun ei voida ottaa videotuomarointia käyttöön. Ilman videotuomarointia voitais mun puolesta vaikka arpoa voittaja, ihan yhtä epäoikeuden mukaista kuin nykyiselläkin, kun tuomari joutuu arpomaan niistä filmauksista mitä se nyt sattuu näkemään.

Ns. rappaaminen ei olekaan sallittu, mutta sitten kaikki muu pieni jäynä eli suun soitto yms. omalla tavallaan kuuluu siihen ja sitä ei ehkä voi ymmärtää jos ei itse siellä kentällä pyöri

Ns. rappaaminen ei olekaan sallittu, mutta sitten kaikki muu pieni jäynä eli suun soitto yms. omalla tavallaan kuuluu siihen ja sitä ei ehkä voi ymmärtää jos ei itse siellä kentällä pyöri

Sellaisen leikkimielisen "vittuilun" ymmärrän. Mutta ei oikeasti vittuilu kuulu peliin ja en myöskään ymmärrä miks joku vetää siitä herneet nenään. Mitä itse pelailen niin korkeintaan leikillä voi heittää jotain ja mulle kyllä voi vittuilla niin paljon kuin sielu sietää yleensäkin. En ymmärrä miten siitä voi suuttua jos toinen vaikka sanoo mutsia/sisko/vaimoa/tms. huoraksi tms. eihän tuollaisella munaa kuin itsensä. Tietenkin tuollaiseen voi heittää takaisin jotain, vaikka vähän huumoria. Omasta kokemuksesta tuollaiseen vastaamiseen huumorilla ärsyttää toista osapuolta vain enemmän ja enemmän mut se onkin sen henk.koht. smör smör.

Senverran pelimies pitää olla,että kestää kentällä vittuilun kuin vittuilun ilman että pitää ryhtyä väkivaltaiseksi. Varsinkin ammattipelaajan...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No kerropa mulle kuka pelaaja ei pelin aikana kertaakaan soita suutaan. Niitä ei ole olemassakaan

Harvempi on myöskään ollut aina hermostumatta... Aina löytyy kummastakin (hermostujista ja vittuilijoista) ääripäitä. Nyt ne kohtasivat...

tähän heti alkuun:en ole Materazzin fani,on mun mielestä liian epätasainen pelaaja.lisäksi pelaa väärässä joukkueessa.
eipä tossa videolla ollut lähellekkään kaikkia varmaan,ainakin Zlatanin telominen puuttu täysin (olikohan viime syksynä...) Materazzi pelaa kovaa?kyllä.Materazzi on kovien poistojen erikoismies?suurin sika mitä futiskentällä on ikinä nähty? juuei
esim.noita kahdella jalalla jalkapohjat edellä ovat harrastaneet mm. sellaiset kullanmussukat kuin Steven Gerrard ja niin päin poikke.olihan nuo kovia tilanteita,mutta ylilyöntejä sattuu,muillekkin kuin Materazzille.
Materazzi on puolustaja.sen tehtävä on estää vastustajan maalinteko,lähes keinolla millä hyvänsä.Materazzi ei ole nopea,eikä taitava,mutta hän on iso ja vahva ja uskaltaa taklata.Italian maajoukkuetoppariksi ei pääse jos ei tarvittaessa osaa ja uskalla ottaa vastustajalta jalkoja alta.esim.Nestaa,niin loistava pakki kuin onkin,on kritisoitu siitä että mies ei pelaa niin kovaa kuin voisin pelata.
ja muuten,Materazzi on jatkuvasti avauksessa Italian parhaisiin kuuluvassa joukkueessa.Cannavaro ja Samuel on saanu kuluttaa penkkiä,kun Materazzi on pelannu.se kertoo jotain.ainakin miten sekaisin Inter ja Mancini on :D
joku Zidanen 14 tai mitä nyt olikaan punaista pelaajalle,jolla ei ole juuri mitään puolustusvelvotteita,on ihan käsittämätön määrä.se kertoo että ne on otette vitun tyhmissä paikoissa,jälkipelistä ja niin päin poikke.

perkele mä en enää muista mitä kaikkea mun piti kirjottaa...noh eiköhän tässä tullut jo suurin osa.

eipä tossa videolla ollut lähellekkään kaikkia varmaan,ainakin Zlatanin telominen puuttu täysin (olikohan viime syksynä...)

Joo ei todellakaan ole kaikkia. En tiedä miten noi on valittu (mistä peleistä, miltä kaudelta...) mutta paljon niistä puuttuu. Esimerkiksi taisi herra mestareidenliigassa lyödä todella kovaa kyynerpäällään Sorinia Villareal-Inter -pelissä. Ja samalla kaudella taisi muutenkin sikailla kyseisessä cupissa ihan "kiitettävästi"... Onhan Materazzi ottanut myös monia punaisia kortteja, niitä ei näy tossa.

Kuten jo sanottu, niin monesta saisi pahan näköisen koosteen, mutta tämä kooste on kyllä tehty oikeasta miehestä. On mielestäni sika - niin on tosin moni muukin.

Materazzi on puolustaja.sen tehtävä on estää vastustajan maalinteko,lähes keinolla millä hyvänsä.Materazzi ei ole nopea,eikä taitava,mutta hän on iso ja vahva ja uskaltaa taklata.Italian maajoukkuetoppariksi ei pääse jos ei tarvittaessa osaa ja uskalla ottaa vastustajalta jalkoja alta.esim.Nestaa,niin loistava pakki kuin onkin,on kritisoitu siitä että mies ei pelaa niin kovaa kuin voisin pelata.
ja muuten,Materazzi on jatkuvasti avauksessa Italian parhaisiin kuuluvassa joukkueessa.

Keinolla millä hyvänsä, no ei kuitenkaan. Kyllä ne säännöissä määrätään ne keinot millä estetään jos niillä keinoilla siihen ei pysty niin sitten ei pitäisi pelata laisinkaan. Toisin sanoen, jos ei ole tarpeeksi hyvä pelaamaan jalkapalloa mutta on hyvä potkimaan toisia niin pitäisi vaihtaa lajia johonkin sellaiseen missä toisia saa potkia.

Eihän sitä kirurginakaan voi toimia jos ei osaa leikata muuta kuin hiuksia, silloin voi vaikka olla parturi.

Eri asia tietenkin on jos tuota sukille vetämistä tapahtuu vahingossa mutta noi temput mitä tuossa videolla näkyi ei vahingoilta näyttänyt.

No kerropa mulle kuka pelaaja ei pelin aikana kertaakaan soita suutaan. Niitä ei ole olemassakaan

No mäpä kerron... Vimosen päälle herrasmiespelaaja ja loistava maalintekijä joka osasi myös jakaa palloa. Hyvät naiset ja herrat...

Gary Lineker :worship:

"never once receiving a yellow, let alone a red card"

http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Lineker

Keinolla millä hyvänsä, no ei kuitenkaan. Kyllä ne säännöissä määrätään ne keinot millä estetään jos niillä keinoilla siihen ei pysty niin sitten ei pitäisi pelata laisinkaan. Toisin sanoen, jos ei ole tarpeeksi hyvä pelaamaan jalkapalloa mutta on hyvä potkimaan toisia niin pitäisi vaihtaa lajia johonkin sellaiseen missä toisia saa potkia.

Eihän sitä kirurginakaan voi toimia jos ei osaa leikata muuta kuin hiuksia, silloin voi vaikka olla parturi.

Eri asia tietenkin on jos tuota sukille vetämistä tapahtuu vahingossa mutta noi temput mitä tuossa videolla näkyi ei vahingoilta näyttänyt.

huomasitko että siinä oli se sana LÄHES edessä?

huomasitko että siinä oli se sana LÄHES edessä?

no joo mutta jos sanot että "lähes keinolla millä hyvänsä" sen voi hyvinkin luulla tarkoittavan, että käytettäisiin muitakin keinoja kuin mitä säännöt sallivat. Eikö?

no joo mutta jos sanot että "lähes keinolla millä hyvänsä" sen voi hyvinkin luulla tarkoittavan, että käytettäisiin muitakin keinoja kuin mitä säännöt sallivat. Eikö?

kyllä kyllä.
noh,kaikki mitä tuomari ei vihellä on sallittua :D

kyllä kyllä.
noh,kaikki mitä tuomari ei vihellä on sallittua :D
Tämän takia sinne pitäisikin saada ne videotuomaroinnit. Ei helvetti yksi tuomari pysty valvomaan hehtaarin kokoista kenttää. Ja paitsiot pois, tulis enemmän maaleja ja enemmän katsottavaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom