- Ikä
- 44
pelle mikä pelle. Eipä taida Italiassakaan kovassa huudossa olla mikäli The Suniin on luottaminen.
Kyseiseen lehteen ei tunnetusti kannata luottaa ihan kympillä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pelle mikä pelle. Eipä taida Italiassakaan kovassa huudossa olla mikäli The Suniin on luottaminen.
Niin, jos vetäis vaikka tälleen reilusti ja rehellisesti "fair play" -hengessä... :lol2:Vittu mua naurattaa noi ämmät joka kerta.
Tosimies ei vedä liukkareilla toista akkaa polville vaan vetää rehellisesti turpaan.
Marco "NEITI" Materazzi on kyllä suurin pelle mitä tiedän, seuraavassa pelissä saa kuulemma kunnolla turpaan, ranskalaismedia välitti jo terveisiä. Materazzille heitetään sen äidistä juttua (poloisen äiti kuoli kun materazzi oli 15v.)ensin ja vedetään jaloille pelinlopussa niin joutuu sairaslomalle, sitä saa mitä TILAA. Itse taklailee rumasti ja heti kun joku hipaisee niin Marco on maassa itkemässä :itku: Saapahan kerrankin oikeasti itkeä...:evil:
Marco "NEITI" Materazzi on kyllä suurin pelle mitä tiedän, seuraavassa pelissä saa kuulemma kunnolla turpaan, ranskalaismedia välitti jo terveisiä. Materazzille heitetään sen äidistä juttua (poloisen äiti kuoli kun materazzi oli 15v.)ensin ja vedetään jaloille pelinlopussa niin joutuu sairaslomalle, sitä saa mitä TILAA. Itse taklailee rumasti ja heti kun joku hipaisee niin Marco on maassa itkemässä :itku: Saapahan kerrankin oikeasti itkeä...:evil:
Materazzi on profiili pelaaja ja erittäin tärkeä joukkueelleen (vähän sama ku Jarkko "rudi" Ruutu).
noita kaatuilija hinaajia muutenkin vähän rapata;) GO MARCO!
Ööö, no tosin taklaukset on jääkiekossa sääntöjen mukaan sallittuja. Jalkapallon sääntökirja ei käsittääkseni tunne käsitettä "sääntöjen-sallima-sukilleveto".
No mut noi geelitukka-spagetithan on juuri niitä äitiä-joka-kolhusta-uikuttavia-neitejä.:lol2:
Tollasia pelaajia ku Materazzi ni niitä oikeesti tarvittaan. Niin ku joku sanos kerran kunnolla sukkaa ni johan rupee vastustajan tahti hiipumaan. LUULOT POIS.
Se on aivan totta, että jos vaikka jotain Ronaldinhoa hieman tönitään niin siitä tulee samantien vapari.
Materazzi
Josta muistu mieleeni hauska tapahtuma junnuvuosilta. Tammelan pallokentän pintaan tutustuttuani pomppasin pystyyn ja tivasin legendaariselta tuomarilta Ari "Gay" Forssilta
Josta muistu mieleeni hauska tapahtuma junnuvuosilta. Tammelan pallokentän pintaan tutustuttuani pomppasin pystyyn ja tivasin legendaariselta tuomarilta Ari "Gay" Forssilta että, "Mitä v*tt*a, eksäänähny kun toi veti mua jalkaan?:curs: "
Johon Forssi naureskeli vaan et, "Eiks sitä yleensä vedetä käteen?", ja hölkötteli poispäin. :lol2:
Mitä siinä tervehenkinen juniori muuta kuin jää tuijottaan suu auki tuomarin perään...
Heh..nyt hiukan offtopiccia tähän väliin, miksei tossa Tammelan kentällä enää pelata, siinä vois käydä katteleen pelejäkin, kun on 100m päässä?