Marco "FairPlay" Materazzi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jea
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tollasia pelaajia ku Materazzi ni niitä oikeesti tarvittaan. Niin ku joku sanos kerran kunnolla sukkaa ni johan rupee vastustajan tahti hiipumaan. LUULOT POIS.

Se on aivan totta, että jos vaikka jotain Ronaldinhoa hieman tönitään niin siitä tulee samantien vapari.

Materazzi:rock:
Voi nyt vitun vittu. Katoppas nyt kertaalleen pari videota, tämä ja tämä. Ootko ihan tosissasi, että tuollainen perseily kuuluu jalkapalloon? Kova fyysinen kontakti kuuluu peleihin missä säännöt sen sallivat (jenkkifutis, jääkiekko) mutta ei jalkapalloon. Fyysinen kontakti tulee sekin suorittaa kokolailla sääntöjen mukaan. Välillä toki mennään yli mutta suoranainen teurastus on kyllä järjetöntä.

Kommenttiesi perusteella et ole itse pelannut päivääkään jalkapalloa. 9v kokemuksella voin sanoa, että vitutti junnupeleissäkin huilata pari matsia rikki menneen jalan takia. Missähän svääreissä vitutus on kun tuolla tasolla huilaat koko kauden idioottien perseilyn takia?

Ootko ihan tosissasi, että tuollainen perseily kuuluu jalkapalloon? Kova fyysinen kontakti kuuluu peleihin missä säännöt sen sallivat (jenkkifutis, jääkiekko) mutta ei jalkapalloon. Fyysinen kontakti tulee sekin suorittaa kokolailla sääntöjen mukaan. Välillä toki mennään yli mutta suoranainen teurastus on kyllä järjetöntä.

Hyvää tekstiä monella tässä threadissa, ja olen täysin samaa mieltä Pullan kanssa. En ole paljoa jalkapalloa katsonut, enkä kyllä pelannutkaan, oma kiinnostus on amerikkalaisen version puolella. Silti minusta tuollaiset naurettavat kontaktit pilaa eurooppalaisen jalkapallon. Sen maine herrasmieslajina on siksi ihan ymmärrettävää, kun vastustajaa ei piestä suoranaisesti. Jalkapalloon ei vain yksinkertaisesti kuulu kontaktit, koska varusteet on keveitä ja kaiken lisäksi pelaajat on usein kevyitä. Tietysti tuon kontaktien rajoittaminen säännöillä johtaa juuri tuollaisiin perseilyihin, kuten Materazzin pelleilyt.

Toinen mikä minua ihmetyttää jalkapallossa on tuomareiden kunnioitus. Varsinkin kun nuo makaroonit menee ihan suorilta vittuilemaan tuomarille :lol2:

Voi nyt vitun vittu. Katoppas nyt kertaalleen pari videota, tämä ja tämä. Ootko ihan tosissasi, että tuollainen perseily kuuluu jalkapalloon? Kova fyysinen kontakti kuuluu peleihin missä säännöt sen sallivat (jenkkifutis, jääkiekko) mutta ei jalkapalloon. Fyysinen kontakti tulee sekin suorittaa kokolailla sääntöjen mukaan. Välillä toki mennään yli mutta suoranainen teurastus on kyllä järjetöntä.

Kommenttiesi perusteella et ole itse pelannut päivääkään jalkapalloa. 9v kokemuksella voin sanoa, että vitutti junnupeleissäkin huilata pari matsia rikki menneen jalan takia. Missähän svääreissä vitutus on kun tuolla tasolla huilaat koko kauden idioottien perseilyn takia?

Pussyy....;)

Kyllähän futikseen kuuluu kontaktit ja taklaukset. Se on totta, että välillä ne menee yli, mutta ei toi Materazzi oo lähellekään pahimmasta päästä. Jengi vaan on ottanut sen turhaan hampaisiinsa...

En tarkoita että vastustajia on tarkoitus mihinkään sairastuvalle teilata vaan sillatti että vähän rupee varomaan/pelkäämäään tilanteissa. Jos olet pelannut futista itse tiedät mitä tarkoitan. Olen itse pelannut jalkapallo puolet elämästäni ja pakkina. Vahvuuteni on aina ollut fyysinen peli ja koskaan en ole ketään sillaiseen kuntoon itse telonnut että olisi mitenkään sen enempää loukkaantunut.

Se vielä et videot ei jostain syystä toimi, mutta uskon nähneeni etukäteen ja tiedän mitä ne sisältää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olipa aika uskomaton tuo youtuben kooste. Materazzi ei edes yritä osua palloon noissa kahinoissa, vaan tähtää kaveria suoraan polvitaipeeseen tai munille.

Roy Keane vaikuttaa lapselliselta itkupilliltä.

Zidanelle olisi noiden videoiden perusteella pitänyt antaa vihreä kortti siitä pääpuskusta. :lol2:

Totta. Ainoa asia mikä mun mielestä oli huonoa mainosta fudikselle siinä head-buttissa oli se että se osu rintaan eikä kasvoihin. :(

Ite oon ihmetelly jo aika helevetin kauan että miksi fudiksessa ei käytetä videotuomareita ja tehokasta peliaikaa. Kaikki se selittely lajin perinteistä on kyllä
täyttä :anssi:. Tehokkaan peliajan käyttö raakkais aika hyvin filmaamiset ja lisäajan ajanpeluut veks, ja videotuomarointi olisi aika kuumaa tavaraa epäselvissä maalitilanteissa ja kontaktitilanteissa. Käytetäänhän videoita apuna jo golffissakin, ja siinähän niitä perinteitä vasta onkin.

edit: Ei siinä mitään, jos oikeasti on kova pelaaja, rappaa välillä sukille ja selvitytyy ilman korttia/vastustajan vaparia jos osaa ajoittaa sen niin, että dumari ei nää, mutta ei kenenkään selväjärkisen pää kestä tuota katolisten maiden itkupilli-meininkiä (ei, en usko että uskonto liittyy tähän mitenkään, niputtaapahan aika hyvin kaikki tota harrastavat maat yhteen). Eipä muutenkaan tollaseen tuff guy - imagoon istu selittely ja tuomarille itkeminen.

FairPlay norsun munat! Must on ihan oikein, et vähän rapataan ja herätetään pelotteita vastustajaa kohtaan. Esim. kaveri yrittää ihme kikkailu yrityksiä ekalla puoliajalla ja saa koiville kunnolla, seuraavalla puoliajalla saman tilanne, nyt jannu ei uskalla enää yrittää koska pelkää samaa kohtaloa kun ekalla puoliajalla. Kun pelko on perseessä, niin oma peli menee sekasin ja aletaan yrittää mitä sattuu.. Eli rappaaja on onnitsunut tehtävässään. Materazzi on profiili pelaaja ja erittäin tärkeä joukkueelleen (vähän sama ku Jarkko "rudi" Ruutu). Mä luulen, et helvetin iso osa valmentajista haluaisi tuollaisen pelaajan omaan jengiin... Ja pitäähän noita kaatuilija hinaajia muutenkin vähän rapata;) GO MARCO!

Just tommosia rappaajia mä vetäisin pelin jälkeen rehellisesti turpaan, vähänkö niitä pelottais tulla pelaamaan seuraavalla kerralla. :rolleyes: :uho: :profiilipeelo:

Edit: Tohon kommenttiis minkä heitit Pullalle (pussy) -ööh eli sun mielestä on tosi miehekästä ja kovan miehen merkki tommoset munille potkimiset ja yleensäkin mukavahingossa vastustajan vahingoittaminen?

Vaihankin ton mun ekan kommentin "Just tommosia rappaajia mä löisin pelin jälkeen pesäpallomailalla takaa päin päähän, vähänkö niitä pelottais tulla pelaamaan seuraavalla kerralla".

Ja modet; tää on ihan rakentavassa hengessä kirjotettu älkää suotta poistako. :D

edit:2
jea, hyvin sanottu.

Niin, en mä ainakaan ole väittänyt että, Marco ois futiskenttien pahin rappaaja. Eikä kyseisen sällin rappaukset varmasti jää tähän videokoosteen viiteen. Itseasiassa näin pätkän (perkele ku en löydä sitä mistään) jossa Materazzi vetää vastustajaa ekaks täysiä sukille ja sen jälkeen "ohimennen" kenkäsee toisella jalalla päähän.
Kovaa pelaaminen ja rappaaminen on kaksi totaalisen eri asiaa, aivan kuten jääkiekossa. Ei vaadi kaverilta erityistä kovuutta satuttaa toista lyömällä mailalla tai kenkäsemällä munille. KOVUUTTA on se että ottaa ja antaa kontaktia omaa kroppaa säästelemättä. Tilanteita joissa voi sattua myös omaan leukaan.
Ugh, olen puhunut!

Taisit olla Ranskan puolella? Miks ihmeessä puolustat Zidanea, sillähän on pimentynyt päässä monta kertaa ennenkin.

Ja Materazzi on tehnyt Seriassa puolustajien yhden kauden maaliennätyksen; 11 maalia. Tasoitti myös pelin mm-finaaleissa ja hoisi hommansa paremmin rankareissa kuin trezeque. Että ei se ihan paska pelaaja ole.

Taisit olla Ranskan puolella? Miks ihmeessä puolustat Zidanea, sillähän on pimentynyt päässä monta kertaa ennenkin.

Ja Materazzi on tehnyt Seriassa puolustajien yhden kauden maaliennätyksen; 11 maalia. Tasoitti myös pelin mm-finaaleissa ja hoisi hommansa paremmin rankareissa kuin trezeque. Että ei se ihan paska pelaaja ole.

Ei noita maaleja ois saanu hyväksyä, Materazzi on kuitenki nimitelly pelien aikana vastapelaajia ties miksi ja solvannu sukulaisia ;) .

Hyvä kommentti jääkiekko puolelta :"jos et osaa pelata alat härnätä vastustajaa, vai huuteleeko kuhta vastustajilleen?" Sama jalkapallossa on ymmärrettävää kun heitetään kommentteja " vitun makarooni mafia" eihän Zidane heti ärtynyt mutta kun koko pelin ajan roikutaan paidassa ja huudellaan niin eihän siinä kukaan mies voi olla tekemättä mitään? Vai HYMYILISITKÖ SINÄ JOS JOKU HAUKKUU SINUN VAIMOA/TYTTÖYSTÄVÄÄ/SUKULAISTA/MIESTÄ/POIKAYSTÄVÄÄ minä vetäisin turpaan ja vitut mistään jälkiseuraamuksista... Olenkin aika :david:

Hyvä kommentti jääkiekko puolelta :"jos et osaa pelata alat härnätä vastustajaa, vai huuteleeko kuhta vastustajilleen?" Sama jalkapallossa on ymmärrettävää kun heitetään kommentteja " vitun makarooni mafia" eihän Zidane heti ärtynyt mutta kun koko pelin ajan roikutaan paidassa ja huudellaan niin eihän siinä kukaan mies voi olla tekemättä mitään? Vai HYMYILISITKÖ SINÄ JOS JOKU HAUKKUU SINUN VAIMOA/TYTTÖYSTÄVÄÄ/SUKULAISTA/MIESTÄ/POIKAYSTÄVÄÄ minä vetäisin turpaan ja vitut mistään jälkiseuraamuksista... Olenkin aika :david:

Mielestäni tolla tasolla kun pelataan, on aivan vitun sama mitä siä huudellaan.. Pää todellakin pitää pystyä pitämään kylmänä ja käy sitten vaikka pelin jälkeen vetämässä turpaan. MM-loppuottelussa vaan ei tehdä tollasia temppuja. Multa ei heru pätkääkään myötätuntoa Zidanelle, ainoastaan sen joukkuekavereille.

On on, en sitä väitäkään. Katupoikiahan nuo tuntuu kaikki nykyisin olevan, brittiläinen stiff upper lip - mentaliteetti ja ajat jolloin juokseminen oli kielletty säännöissä on jo mennyttä. En Zidanea puolustakaan, olihan se pusku käsittämätön veto vaikka Materazzi ois haukkunutkin sitä terroristihuoran pojaksi ja kehuskellut kuinka se on käyny sutasemassa Gin tonicin siskoa ja pikkuveljeä, niin on se jo kumma ettei Zidanen kokemuksella osaa päätä pitää kylmänä.

Ja tosta puolesta vielä, kun Ranska ja Italia pelaa vastakkain niin toivon että molemmat häviäis. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom