Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin on.Hyvä laji kustu antamalla tommoisille tilaa pelleillä.
Osataan sitä Brittein saarillakin. Roy Keane taklaa ja norjan pojaan ura taisi olla siinä...
Mun kirjoissa Tie Domi ei kyllä ole ykkösesimerkki "rehellisesti turpaan" -meiningistäTosimies ei vedä liukkareilla toista akkaa polville vaan vetää rehellisesti turpaan
Jos tapellaan niin tapellaan kunnolla, eikä neiteillä. En ole koskaan tajunnut tota vitun akkamaista menoa jalkapallossa. Itketään muutamasta kolhusta ja sitten vedetään vitun sikamaisesti ja raukkamaisesti takaapäin vahingoittamismielessä polville. Tuo jätkä taitaa olla fudiksen Ron Hextal.
.
Ja muistakaa, että zidanekin on saanut kuitenkin 14 punaista uransa aikana, että ei hänkään mikään pyhimys ole.
Vittu mua naurattaa noi ämmät joka kerta.
Tosimies ei vedä liukkareilla toista akkaa polville vaan vetää rehellisesti turpaan
Jos tapellaan niin tapellaan kunnolla, eikä neiteillä. En ole koskaan tajunnut tota vitun akkamaista menoa jalkapallossa. Itketään muutamasta kolhusta ja sitten vedetään vitun sikamaisesti ja raukkamaisesti takaapäin vahingoittamismielessä polville. Tuo jätkä taitaa olla fudiksen Ron Hextal.
Fudikseen pitäis saada jäähyt ja sitärataa. Joka helvetin joukkueurheilussa tapellaan ja se on ihan normaalia kun kontaktia tulee. Jos niitä tappeluita pidetään ihan kauheana, niin se oireilee tommoisena vitun perseilynä että sikaillaan.
Eli joko kunnon myllyjä, tai sitten ollaan se herrasmieslaji eikä neiteillä. Hyvä laji kustu antamalla tommoisille tilaa pelleillä.
disclaimer: en kannata tappelua, parempi kun ei olisi, mutta parempi kunnon kähy kuin "byäääää, toi sanoi mua munapääksi, yhyyyy"
Osataan sitä Brittein saarillakin. Roy Keane taklaa ja norjan pojaan ura taisi olla muistaakseni siinä...