Heh heh, voi jumalauta sentään!
Se että sattuu pitämään jonkun mielestä "epäkultturelleista" tai "vulgaareista" asioista kuten
penkkiurheilusta, oluesta yms. ei kyllä todellakaan sulje pois mahdollisuutta pitää myös
nukkeanimaatioista tai olla yleensäkään taiteesta kiinnostunut ihminen samaan aikaan.
Itse ainakin pidän esim. Nalle Luppakorvasta ja Nukkumatista ja ne ovat tietääkseni
LAADUKASTA ITÄBLOKIN TUOTTAMAA NUKKEANIMAATIOTA! Auta armias jos joku haluaa sanoa pahaa Luppakorvasta tai Nukkumatista
niin ilmoittautukoon:D
Mutta vaikka pidänkin suuresti noista kyseisistä tuotoksista niin se ei todellakaan tarkoita sitä että omaisin minkäänlaista
halua katsoa yhtäkään homotikkuukkopaskaasankollapäällesivariperformanssitaiteilija-nukkeanimaatiota. Suomessa on sananvapaus
ja taiteilijat saavat puolestani tehdä ihan mitä huvittaa mutta että suurimmasta suomalaisesta pitää väen väkisin vääntää
homo?! Eikö todellakaan olisi löytynyt mitään muuta aihetta? I guess we never know...
Ja aikaisempaan todeten; Ainakaan minulle isänmaallisuus ei todellakaan merkitse samaa kuin ulkomaalaisvastaisuus.
"Ruotsalaisia emme ole, venäläisiksi emme halua-olkaamme siis suomalaisia" eikös se jotenkin noin mennyt...? Itse
olen ainakin hemmetin ylpeä siitä että olen suomalainen. Suomi on kumminkin maailmankin mittapuussa suht. arvostettu ja osaava maa.
Ja jokainen rehellinen, työtä tekevä ulkomaalainen on mielestäni tänne tervetullut paitsi perivihollisemme ryssät, mutta se onkin
jo toinen tarina se...
Onneksi majesteetillisen Marskin asema on edelleenkin ja tulee aina olemaan sen verran korkea ja vakaa, ettei sitä yksi kökkö animaatio yms.
pysty heiluttamaan
Nimimerkillä "Itsenäisyyspäivänä Carl-Gustavin haudalle kynttilän sytyttänyt"