Manalan oma osio.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ikä
39
Noh en tiedä kiinnostaako ketään loppujen lopuksi, mutta kun nyt aloitan tosissani tuon voimanoston, niin ajattelin että alan tänne pistämään treenistä tuloksista ja tulevaisuudessa kisoista palautetta.

Jokainen saa kommentoida tai olla kommentoimatta, ja jakaa mielipiteita ja neuvoja jos siltä tuntuu. :jahas:

Tähän asti olen treenannut neljä kertaa viikossa tälläisella menetelmällä.

Ma: Hartiat/Hauis
Ti: Selkä *MaVe*
Ke:lepo
To:Etureidet/takareidet/pohkeet. *Kyykky*
Pe:Rinta/Ojentajat *Penkki*
La:kevyttä liikuntaa.
Su:lepo

Aion muuttaa tuon ohjelman vastaamaan voimanostoa paremmin ja se tulee suurinpiirtein olemaan tälläinen.

Ma: Penkki + apuliikkeet
Ti: MaVe
To:Penkki + selän apuliikkeet
Pe:Kyykky + apuliikkeet.
La: kevyttä liikuntaa
Su:lepo.

Kuullostaako hölmöltä? Antaa kuullostaa, sitä varten minä teille kirjoitankin. jotta jos jonkunlasita palautetta sais. :kippis1:

Lähtökohdat

Ja jottei ihan pääsis unohtumaan, niin tulokset on seuraavat:

pp: pysäytyksellä 95kg ilman pysäytystä 105kg

kyykky:145kg

MaVe: vanhanaikasella 165kg Sumolla 150kg.

*kaikki tulokset on tehty natuna ja varusteina sisäpelikengät t-paita ja verkkarit*

sarja mulla on alle 75kg ja yhteistulos näkyy olevan huimat: 95+145+165=405

huomatkaa että jos yhteistulos nousee jokaviikko vain 5kg niin olen yli 1000 jo vuonna 2010 :lol2: :hyper: :lol2: :thumbs:

no henkilökohtaisesti seuraan kehitystäsi mikäli ennen olet treenannut jossain bodyn-ja voiman välimaastossa...mielenkiintoista nähdä kuinka tulokset nousevat puhtaalla voimatreenillä...myöskin odotan innolla mahdollisia varustetuloksia (lähinnä paljonko hyötyy "lähes" aloittelijana)

mahdavaa

arni sanoi:
no henkilökohtaisesti seuraan kehitystäsi mikäli ennen olet treenannut jossain bodyn-ja voiman välimaastossa...mielenkiintoista nähdä kuinka tulokset nousevat puhtaalla voimatreenillä...myöskin odotan innolla mahdollisia varustetuloksia (lähinnä paljonko hyötyy "lähes" aloittelijana)

Kaikkihan tässä ollaan oven-nuppi pystyssä venaamassa :hyper:
Huomenna lähtee liikkeelle pp päivänä ja into on kova... ilmoittelen huomenna sitten asiaan kuuluvat jutut, ja paljon muuta...

Vippipuolella on myös treenipäiväkirjoja. :hyper:

Maanantai...

Hui hai penkkiä en uskaltanu ottaa kun meni tuo kainalo/rinta aamulla joten aloitin viikon nyt jalkatreenillä ja kyykyllä....

Fiilis oli aika heikko joten en viitsinyt ruveta "ihan" täysiä puskemaan.
:wanha:

Aloitin kyykyllä: lämmittely tangolla 2x20 ja 12x50
Sitten itse asiaan
5x90 5x100 5x105 5x110 5x110

Prässi: 3x6 220kg
Reisien koukistaja: 3x10 40/30/25

Suorinjaloin maastaveto päätteeksi: 12x70, 12x70 korokkeelta.
Venyttelyt loppuun ja himaan syömään.

loppifiilis on mieletön, kun treeni uppos ja kovaa. Tosin nyt on aivan tolkuton väsy ja nukkumaan yritetään. :zzzz:

Manala sanoi:
Ma: Penkki + apuliikkeet
Ti: MaVe
To:Penkki + selän apuliikkeet
Pe:Kyykky + apuliikkeet.
La: kevyttä liikuntaa
Su:lepo.

Kuullostaako hölmöltä? Antaa kuullostaa, sitä varten minä teille kirjoitankin. jotta jos jonkunlasita palautetta sais. :kippis1:

Ihan hyvä ja aika normaali jako. Itsellä toimii vastaavanlainen erittäinkin hyvin.

Ti: Penkki...

Hui perkele. Ei ole vähään aikaan näin kovaa fiilistä ollu salille mentäessä. En kyllä ymmärrä miksi, kun kuitenkin heräsin vasta jossain 13: maissa ja vetäsin siihen vain 500g rahkaa ja sekaan mehukeittoa lorauksen. 1h myöhemmin kahvi ja 17.00 salille.

Treenit alko penkillä ja meno oli kyllä jotain ihmeelistä.

lämmittely eka.
6x 80kg
6x 80kg
4x 85kg
4x 85kg
3x 90kg
3x 90kg
1x 95 pysäytyksellä
1x 95 pysäytyksellä
:urjo:
vetäsin perään vielä vinopenkkiä 4x 3x80
ja dippiä 3x10

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Juha1 sanoi:
Jonkunlaiset kuvat olisivat pojkaa, että voisi verrata niitä sitten kehittyessäsi.

Tässä on voimanostosta kyse, ja niinpä ulkonäöllä ei ole minkäännäköistä merkitystä. Ainoastaan sillä miten rauta liikkuu.

Luvataan tälläinen

Force sanoi:
Videoclippi on tuhat kertaa hyödyllisempi.

Sovitaan niin että sitten kun saan videokamerani lainasta takaisin, niin laitan sivuilleni (ilmoitan osotteen sitten) clippejä ja aion myös kuvata tulevia kisoja joissa olen....Kilpailijana tai katsojana. :D

Valitan

Juha1 sanoi:
Jonkunlaiset kuvat olisivat pojkaa, että voisi verrata niitä sitten kehittyessäsi.

Yritin kyllä ottaa itsestäni kuvaa, mutta se ei onnistunut. Kai se johtuu siitä että kamerassani on apina suodatin. ;)

Manala sanoi:
Jokainen saa kommentoida tai olla kommentoimatta, ja jakaa mielipiteita ja neuvoja jos siltä tuntuu. :jahas:

Ehei, olet aivan väärässä paikassa. Tällaiset kuuluvat VIP-osastolle treenipäiväkirja-osioon, johon pääset tiedät-kyllä-miten. Siellä treenin tarkkailu on huomattavasti innostuneempaa sekä tarkempaa ja kommenttejakin satelee aivan eri malliin kuin täällä yleisellä puolella. :)

Baarikello sanoi:
Ehei, olet aivan väärässä paikassa. Tällaiset kuuluvat VIP-osastolle treenipäiväkirja-osioon, johon pääset tiedät-kyllä-miten. Siellä treenin tarkkailu on huomattavasti innostuneempaa sekä tarkempaa ja kommenttejakin satelee aivan eri malliin kuin täällä yleisellä puolella. :)

Ei en voi alistua Vip-puolen tahtoon. Minun on elettävä omaa elämääni ja tehtävä tät mistä itse pidän. OLEN YKSILÖ! YKSILÖ KUULETKO!
"You can take our lives, but you can never take....Our freedom!!!!! :evil:

Nyt jännitää sano mummo ku kahvimerkkiä vaihto. :jahas:

Torstai

Maastaveto oli päivän sana, tosin aika perseelleen meni mutta oppi meni perille

Alottelin siinä vääntämään sarjaa lämppäreillä 4x60 4x60

Olin siirtyny jo tosi toimiin ja sarjat oli menossa 2x90 2x100 1x120 1x130....

Sitten eräs kaveri joka on ollut bodaus/voimanosto hommissa jo puoli vuosikymmentä tuli katsomaan nostoani ja sanoi suoraan.... "Sun nostapas on aivan saatan hirveen näköinen" :jahas:

kiva kuulla, mutta oikeassahan se oli. Koska omaan piitkät honkkeli reidet niin nosto tulee suurimmaksi osaksi selällä :D ei kaunista katsottavaa. Pidin tosin selän suorana, mutta pikkasen se taipui ja noottia tuli :curs:

Noh juuri mainittujen seikkojen, eli pitkien reisien ja jäykkien nivusien takiahan en pääse edes kapealla otteellaa/seisonnalla kyykkyyn tipahtamatta perseelleeni, joten alotin kokohomman alusta ja kunnolla.

Tuskallisen hitaat sarjat alkoi uudestaan 4x60 4x80 4x100 ja 4x100.
ei ollut ihan maximia enää haussa, mutta en varmaan koskaan oo noin puhtaina saanu kulkemaan. ja treeni tuntu.
perse kunnolla alaalla lähdettäessä ja selkä suorana vaikka itkua tulisi.

otin loppuun vielä 2x12 vipujuttua selälle ja
10x80 8x90 6x110 v-kahvalla ylä-taljaa....

ja näin sain taas tuhlattua 1.5 tuntia salilla saamatta muuta kuin kipeän selän, hassun kävelytyylin ja kovan nälän. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom