BB PRO Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay

Oho, en edes huomannut, että ollaan Ramyn ketjussa, mutta off-topic vielä sallittakoon. Markon kanssa väittelemisessä tai asioiden kyseenalaistamisessa ei ole mitään väärää. Juuri tällä viikolla itsekin pidin (pidän edelleen) tuota 5m kävelyn välttelyä hyvinkin sairaalloisena neuroottisuutena, en millään tapaa perusteltuna omistautumisena. Vaikka äärimmäisyyksien ihmisen mielessä ne toki sekoittuvat ja tuskin Marko sille lahjakkaimmallekaan valmennettavalleen tällaisia neuvoja on antanut. Objektiivista tarkastelua on varmasti ollut vähän saatanan vaikea omalla kohdalla tehdä, kun on ollut parikymppinen ja kehitys tietyillä metodeilla aivan käsittämättömän kovaa, totta helvetissä siinä alkaa menemään tietyt asiat överiksi.

Noh, jos palataan vielä duudeen, niin myönnetään, tämä tekstisi: "... olen noin 99% todennakoisyydella fiksumpi kuin 96% keskusteluun osallistujista, mutta sen lisaksi pystyn myos tekemaan asioita enka vaan teoretisoimaan, esim. olen treidaaja yhden miehen yrityksessa, yksi vaikeimmista ammateista maailmassa ja tehnyt silla enemman rahaa kuukaudessa mita te teette keskimaarin koko elamanne aikana..." oli niin äärimmäisen ylimielinen (jälkikäteen yleensä aina itsetarkoituksellinen provokaatio tai trollaus), että kieltämättä se vaikutti omaan ulosantiin. Eli tottakai ns.auktoriteettien tms kanssa tulee kyetä myös kriittiseen keskusteluun, siitä olen 100% samaa mieltä.

Joku cutlerinkin ''volyymi'' -treeni eroaa Heavy Dutysta lähinnä siinä, että lämmittelysarjat otetaan raskaammin ja pääsarjassa ei juuri muita erikoistekniikoita käytetä kuin restpausea. Intensiteetti on sitä lähes samaa tasoa. Jos ei osaa heavy dutya vetää, niin ei osaa kyllä kunnon volyymipainoitteistakaan ottaa ulos. Ne ei perusperiaatteilta toisistaan kauheasti eroa.

Pyramidilla ylös samaan tyyliin molemmissa, mutta toisessa tyylissä tehdään matkan varrella paljon enemmän työtä eikä venytetä sitä huippua äärimmäisyyksiin kuten toisessa.

Jokainen voi katsoa noita Cutlerin Olympia preppipätkiä youtubesta.

Mä olen ihan samaa mieltä. Mulle on jotenkin huvittavaa kun joku pitää auktoroteetteja niin suuressa arvossa, että mitään ei saa kyseenalaistaa. Ihan vain esimerkkinä tarkoittamatta Markoa, mutta onhan se mahdollista, että entisellä mestarilla on vanhentuneita ja vääriä käsityksiä treenistä, kun ollaan jämähdetty sinne entiseen aikaan. Ja on näitä joskus nähtykin, en vain osaa mitään esimerkkiä antaa. Silti joidenkin mielestä mestarin höpinöiden kyseenalaistaminen on naurettavaa. Ei se ole.

Nii se lihashan kasvoi eri tavalla ennen kuin nykypäivänä. Voiko yksinkertaisempaa asiaa olla kuin lihaksen kasvatus. Syö ja lepää riittävästi treenaa kovaa vaihtelevasti, yksinkertaisesta asiasta moni tekee liian monimutkaista.

Nii se lihashan kasvoi eri tavalla ennen kuin nykypäivänä. Voiko yksinkertaisempaa asiaa olla kuin lihaksen kasvatus. Syö ja lepää riittävästi treenaa kovaa vaihtelevasti, yksinkertaisesta asiasta moni tekee liian monimutkaista.
Niin ja voima kasvoi ennen eri tavalla kuin nykypäivänä. Sen kun nostetaan vain painoja ja tullaan vahvemmaksi. Turha siitäkään on monimutkaista tehdä.

Fiksumpi kuin 99% jengista taalla ja fysiikka silti suhteellisen vaatimaton? Selvasti tehdaan jotain todella vaarin. Tai ehka ei olla niin fiksuja kuin kuvitellaan? Kiva etta duude hankkii yli miljoona euroa kuukaudessa (eli mita muut hankkii elaman aikana). Hurja mies!
Hassua että viisas ja fiksu mies ryyppäs vuosia,oikea neronleimaus ja viisaan miehen valinta,kehuskelee netissä omalla erinomaisuudella ja haukkuu muita paljon tyhmemmiksi kuin itse on vaikkei tiedä muista yhtään mitään saatika heidän varallisuudesta..Ja tekee kuukaudessa miljoonia "paljon enemmän kuin kukaan teistä tienaa eläessään". siis kaikista meistä pakkislaisista,onko täällä nyt 90 000 jäsentä? duude pesee kaikki tai ainakin 89 000 heistä,kaikilla aloilla,tiedoilla ja rahoilla. :D paitsi voimissa ja lihaksissa.sekin on tulossa,menee ens kuulle vaan.
duuden Omapaino 109kg ja penkin sarjapainot jotain 100kg :D: eli ei voimaa käytännössä yhtään omaan painoon nähden.
Mitä duude sanot jos sanon että täällä on ainakin yksi ihminen jonka tilin saldo on kahdeksan numeroinen ennen pilkkua? Ja varmaan kirjoittajissa on useampi joiden tilin saldo on seitsemännumeroinen.
Ainii,hehän ovat tyhmiä.tai ainaki tyhmempiä kuin duude.
Ykskään viisas ja fiksu mies ei tuollaisia muiden haukkumisia tyhmiksi ym kirjoittele netissä edes anonyyminä.Ja toistaa sitä siellä täällä eri ketjuisa vielä.

Hassua että viisas ja fiksu mies ryyppäs vuosia,oikea neronleimaus ja viisaan miehen valinta,kehuskelee netissä omalla erinomaisuudella ja haukkuu muita paljon tyhmmiksi kuin itse on vaikkei tiedä muista yhtään mitään saatika heidä varallisuudesta..Ja tekee kuukaudessa miljoonia "paljon enemmän kuin kukaan teistä tienaa elessään". siis kaikista meistä pakkislaisista,onko täällä nyt 90 000 jäsentä? duude pesee kaikki tai ainakin 85 000 heistä,kaikilla aloilla,tiedoilla ja rahoilla. :D paitsi voimissa ja lihaksissa.sekin on tulossa,menee ens kuulle vaan.
duuden Omapaino 109kg ja penkin sarjapainot jotain 100kg :D: eli ei voimaa käytännössä yhtään omaan painoon nähden.
Mitä duude sanot jos sanon että täällä on ainakin yksi ihminen jonka tilin saldo on kahdeksan numeroinen ennen pilkkua? Ja varmaan kirjoittajissa on useampi joiden tilin saldo on seitsemännumeroinen.
Ykskään viisas ja fiksu mies ei tuollaisia muiden haukkumisia tyhmiksi ym kirjoittele netissä edes anonyyminä.Ja toistaa sitä siellä täällä eri ketjuisa vielä.

Trollihan toi on, tyhmä ku perkele ja jutut sen mukasia.

ma en edes tiennyt etta oot joka toinen viikko ottanut volyymia ja joka toinen ns heavy duty?
No varmaan kannattas lukea supermassa eka kirja ennenkö edes arvostellaan jonku metodeja,tuohan on siellä selitetty yksityiskohtasine ohjelmineen päivineen joskus 20 vuotta sitten jo eli 1999 muistaakseni.
raskas,pumppi,raskas jne. ja siitä sovelletaan lisää tilanteen mukaan.

Duudea vituttaa ku ei ole voimaa itellä niin pitää kehittää tollasia höpö höpö juttuja. Valitettavasti sitä mekaanista kuormaa vaaditaan kuitenkin jonkun verran bodauksessa.

Fiksumpi kuin 99% jengista taalla ja fysiikka silti suhteellisen vaatimaton? Selvasti tehdaan jotain todella vaarin. Tai ehka ei olla niin fiksuja kuin kuvitellaan? Kiva etta duude hankkii yli miljoona euroa kuukaudessa (eli mita muut hankkii elaman aikana). Hurja mies!
61 treenia takana 66 paivan aikana, ihan hyva alku mielestani, marko oli samaa mielta

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Duudea vituttaa ku ei ole voimaa itellä niin pitää kehittää tollasia höpö höpö juttuja. Valitettavasti sitä mekaanista kuormaa vaaditaan kuitenkin jonkun verran bodauksessa.
Treenaan kylla niin raskailla painoilla kuin pystyn, en ole vahva, mutta en ole vaittanyt etta isoja kuormia ei tulisi kayttaa

Hassua että viisas ja fiksu mies ryyppäs vuosia,oikea neronleimaus ja viisaan miehen valinta,kehuskelee netissä omalla erinomaisuudella ja haukkuu muita paljon tyhmemmiksi kuin itse on vaikkei tiedä muista yhtään mitään saatika heidän varallisuudesta..Ja tekee kuukaudessa miljoonia "paljon enemmän kuin kukaan teistä tienaa eläessään". siis kaikista meistä pakkislaisista,onko täällä nyt 90 000 jäsentä? duude pesee kaikki tai ainakin 89 000 heistä,kaikilla aloilla,tiedoilla ja rahoilla. :D paitsi voimissa ja lihaksissa.sekin on tulossa,menee ens kuulle vaan.
Kuukaudessa enemman kuin te keskimaarin koko elamanne aikana oli mita sanoin, uskon kylla etta taalla voi olla muutama rikkaampikin kirjoittaja

Oho, en edes huomannut, että ollaan Ramyn ketjussa, mutta off-topic vielä sallittakoon. Markon kanssa väittelemisessä tai asioiden kyseenalaistamisessa ei ole mitään väärää. Juuri tällä viikolla itsekin pidin (pidän edelleen) tuota 5m kävelyn välttelyä hyvinkin sairaalloisena neuroottisuutena, en millään tapaa perusteltuna omistautumisena. Vaikka äärimmäisyyksien ihmisen mielessä ne toki sekoittuvat ja tuskin Marko sille lahjakkaimmallekaan valmennettavalleen tällaisia neuvoja on antanut. Objektiivista tarkastelua on varmasti ollut vähän saatanan vaikea omalla kohdalla tehdä, kun on ollut parikymppinen ja kehitys tietyillä metodeilla aivan käsittämättömän kovaa, totta helvetissä siinä alkaa menemään tietyt asiat överiksi.

Noh, jos palataan vielä duudeen, niin myönnetään, tämä tekstisi: "... olen noin 99% todennakoisyydella fiksumpi kuin 96% keskusteluun osallistujista, mutta sen lisaksi pystyn myos tekemaan asioita enka vaan teoretisoimaan, esim. olen treidaaja yhden miehen yrityksessa, yksi vaikeimmista ammateista maailmassa ja tehnyt silla enemman rahaa kuukaudessa mita te teette keskimaarin koko elamanne aikana..." oli niin äärimmäisen ylimielinen (jälkikäteen yleensä aina itsetarkoituksellinen provokaatio tai trollaus), että kieltämättä se vaikutti omaan ulosantiin. Eli tottakai ns.auktoriteettien tms kanssa tulee kyetä myös kriittiseen keskusteluun, siitä olen 100% samaa mieltä.
Ylimielinen ehka, mutta ma en valita siita, sanoin vain miten asia on, uskokaa tai alkaa, mua ei haittaa, noyra jne. en mieti sellaisia, keskityn vaan johonkin asiaan, etsin tietoa, teen suunnitelman ja saan aikaiseksi

Mua kiinnostaa asiat, siksi herattelen taallakin paljon keskustelua, ollaan saatu hyvaa keskustelua asiasta joka mua nyt kiinnostaa, egoilut jne ei ole kiinnostavaa mulle, ajan halvalla skopalla ja asun kohtuu vaatimattomasti jne.

se oli melkein 4kk sitten, 101-102kg aamupaino noin 18-20% rasvoilla, 22 tammikuuta aloin treenaamaan kunnolla, eli 66 paivaa sitten, 2- ja myohemmin 3-jakosella lahes joka paiva, 61 treenia nyt takana, paino 109.5kg inbody 11.5% rasvat, mutta oma silma sanoo etta noin 14-15% ja natuna oon mennyt, lihasmuistia toki on, katotaan mita on kun oon treenannut vuoden nain, nyt siis 10-13kg puhdasta lihasta tullut ja rasvat laskenut

Ymmärränkö mä nyt oikein et sä olet tehnyt puhdasta lihasta 10-13 kiloa hiukan reilussa kahdessa kuukaudessa? Se on vuodessa sitten tommoset 60-80 kiloa jos ja kun kehitys jatkuu samana.
Siinä jää juu Make helposti kakkoseksi, perhana kun olis ymmärtänyt aikoinaan treenata yhtä järkevästi kun sä. Niin ja sä vedät vielä natuna :worship::david:

Ei varmasti sinua rikkaampia ole jos hankit 12 miljoonaa euroa vuodessa ja tyourasi aikana satoja miljoonia euroja
En sanonut etta teen ton joka kuukausi, olen myos menettanyt paljon, treidaaminen on sellaista, tunteiden hallitseminen on erittain tarkeaa, mutta pitkan aikavalin trendi on omalla kohdalla ylospain ja maailmassa ei ole montaa treidaajaa, jotka voi sanoa samaa tassa kokoluokassa

Mutta tama tasta en puhu enempaa tyostani, kehoilusta voin kirjoittaa vaikka kuinka

Ymmärränkö mä nyt oikein et sä olet tehnyt puhdasta lihasta 10-13 kiloa hiukan reilussa kahdessa kuukaudessa? Se on vuodessa sitten tommoset 60-80 kiloa jos ja kun kehitys jatkuu samana.

Ota huomioo toi et sano kuitenki lihasmuistilla olevan "näppisä pelissä". Sanohan Makeki että jos nyt ois terve kaikipuoli ja pääsis reenaa nii se ois 6kk jtn. 30kg lihaa.

Siinä jää juu Make helposti kakkoseksi, perhana kun olis ymmärtänyt aikoinaan treenata yhtä järkevästi kun sä. Niin ja sä vedät vielä natuna :worship::david:
Lihasmuisti ja pituuden vuoksi suuri absoluuttinen lihasmassa valmiina niin prosentuaalinen kasvu ei ole ollut niin uskomaton, olen myos panostanut 100%, voin syoda, levata ja treenata ihan miten haluan, ymparisto on todella hyva ja ruokavalio tiukka

Ylimielinen ehka, mutta ma en valita siita, sanoin vain miten asia on, uskokaa tai alkaa, mua ei haittaa, noyra jne. en mieti sellaisia, keskityn vaan johonkin asiaan, etsin tietoa, teen suunnitelman ja saan aikaiseksi

Mua kiinnostaa asiat, siksi herattelen taallakin paljon keskustelua, ollaan saatu hyvaa keskustelua asiasta joka mua nyt kiinnostaa, egoilut jne ei ole kiinnostavaa mulle, ajan halvalla skopalla ja asun kohtuu vaatimattomasti jne.

Sulla on jotkut kunnon maniat päällä. Ei kukaan normaalissa järessään oleva ihminen tule edes millekään foorumille huutelemaan tuohon sävyyn. Rauhoitu ennenkuin rupeat käymään enää enempää ylikierroksilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom