Oho, en edes huomannut, että ollaan Ramyn ketjussa, mutta off-topic vielä sallittakoon. Markon kanssa väittelemisessä tai asioiden kyseenalaistamisessa ei ole mitään väärää. Juuri tällä viikolla itsekin pidin (pidän edelleen) tuota 5m kävelyn välttelyä hyvinkin sairaalloisena neuroottisuutena, en millään tapaa perusteltuna omistautumisena. Vaikka äärimmäisyyksien ihmisen mielessä ne toki sekoittuvat ja tuskin Marko sille lahjakkaimmallekaan valmennettavalleen tällaisia neuvoja on antanut. Objektiivista tarkastelua on varmasti ollut vähän saatanan vaikea omalla kohdalla tehdä, kun on ollut parikymppinen ja kehitys tietyillä metodeilla aivan käsittämättömän kovaa, totta helvetissä siinä alkaa menemään tietyt asiat överiksi.
Noh, jos palataan vielä duudeen, niin myönnetään, tämä tekstisi: "... olen noin 99% todennakoisyydella fiksumpi kuin 96% keskusteluun osallistujista, mutta sen lisaksi pystyn myos tekemaan asioita enka vaan teoretisoimaan, esim. olen treidaaja yhden miehen yrityksessa, yksi vaikeimmista ammateista maailmassa ja tehnyt silla enemman rahaa kuukaudessa mita te teette keskimaarin koko elamanne aikana..." oli niin äärimmäisen ylimielinen (jälkikäteen yleensä aina itsetarkoituksellinen provokaatio tai trollaus), että kieltämättä se vaikutti omaan ulosantiin. Eli tottakai ns.auktoriteettien tms kanssa tulee kyetä myös kriittiseen keskusteluun, siitä olen 100% samaa mieltä.
Noh, jos palataan vielä duudeen, niin myönnetään, tämä tekstisi: "... olen noin 99% todennakoisyydella fiksumpi kuin 96% keskusteluun osallistujista, mutta sen lisaksi pystyn myos tekemaan asioita enka vaan teoretisoimaan, esim. olen treidaaja yhden miehen yrityksessa, yksi vaikeimmista ammateista maailmassa ja tehnyt silla enemman rahaa kuukaudessa mita te teette keskimaarin koko elamanne aikana..." oli niin äärimmäisen ylimielinen (jälkikäteen yleensä aina itsetarkoituksellinen provokaatio tai trollaus), että kieltämättä se vaikutti omaan ulosantiin. Eli tottakai ns.auktoriteettien tms kanssa tulee kyetä myös kriittiseen keskusteluun, siitä olen 100% samaa mieltä.