BB PRO Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay

En sanonut etta teen ton joka kuukausi, olen myos menettanyt paljon

Mutta tama tasta en puhu enempaa tyostani, kehoilusta voin kirjoittaa vaikka kuinka

No tuon menettamisen jatit sopivasti mainitsematta aiemmin. Jos olet niin fiksu kun vaitat, ymmarratko etta kukaan ei sinun tuloja ikina kysynyt ja etta sen informaatioarvo tassa ketjussa on taysi nolla? Yleensa tuollainen mainostaminen ja kehu on huonon itsetunnon merkki.

No tuon menettamisen jatit sopivasti mainitsematta aiemmin. Jos olet niin fiksu kun vaitat, ymmarratko etta kukaan ei sinun tuloja ikina kysynyt ja etta sen informaatioarvo tassa ketjussa on taysi nolla? Yleensa tuollainen mainostaminen ja kehu on huonon itsetunnon merkki.

se oli kaytannon esimerkki siita etta on ole pelkka teoreetikko vaan pystyn myos tekemaan asioita teorioihin perustuen, se oli vastaisku sille kun sanottiin etta ei mulla voi olla mahdollisuuksia keskustella maken kanssa kehoilusta kun olen pelkka normikynaniska

Sulla on jotkut kunnon maniat päällä. Ei kukaan normaalissa järessään oleva ihminen tule edes millekään foorumille huutelemaan tuohon sävyyn. Rauhoitu ennenkuin rupeat käymään enää enempää ylikierroksilla.

en ole ihan normaali, mutta tunteiden hallitseminen on yksi missa olen erittain hyva, ei ole mania tai mitaan muutakaan sellaista, olen vain avoin ja halukas keskustelemaan, enka valita mita muut musta ajattelee, en olis paassyt tahan pisteeseen huonolla itsetunnolla tai miettimalla mita muut musta ajattelee, tarkoitus oli vain napayttaa vastaisku talle auktoriteettiin vetoamiselle missa yritetaan luoda lahtooletus etta en voisi keskustella maken kanssa kun en ole itse pro kehonrakentaja, kuka tahansa voi naita miettia jos pystyy ja pystyy sen viela sanoiksi pukemaan, myonnettakoon etta sanallinen tai suullinen viestinta ei ole vahvinta osaamistani, mutta yritan kylla tuoda ajatukseni mahdollisimman hyvin esille

jos nyt vaan yritetaan pysya asiassa ja keskustella kunnollisilla argumenteilla puolin ja toisin ja unohdetaan mika on kunkin menneisyys jne. yritetaan vaan miettia asioita, ei me absoluuttista totuutta loydeta, mutta mielenkiintoisesta asiasta keskusteleminen voi olla tuloksekasta silti

sen verran tosin voin sanoa, etta energiaa on nyt paljon enemman keskittya muuhunkin kuin tyohon kun lopetin dokaamisen, alkoholi kylla vie mehut kaikelta muulta elamalta aika tehokkaasti jos edes pari kertaa viikkoon juo enemman, itse join noin 3 kertaa viikkoon keskimaarin varmaankin 2017 ja 2018 ja ei silloin oikein tullut muuta hirveesti mietittya kuin kursseja ja dokaamista

nuorempana olin kova treenaamaan niin siihen oli helppo palata, ja kehitys ollut nyt parempaa mita ikina aikaisemmin vaikka ikaa onkin jo 32 vuotta

Minäkään en sokeasti ottanut oppia, vaikka salillani treenasi Suomen parhaat kehonrakentajat. Minusta ne ei kehittyneet tarpeeksi nopeasti ja tiesin, että he eivät optimoineet asioita. Aina on hyvä kyseenalaistaa asioita ja ennen kaikkea kokeilla kaikkea mahdollista. Niin minä tein.
Tuo, että tieto olisi vanhaa, kuulostaa todella oudolta. Se, että lihas kasvaa kun sitä rasittaa, ei ole muuttunut mihinkään, eikä muutu (näin kärjistetysti) :) Nämä kaikki hienot termit jne tuntuu siltä, kun pyörää yritettävä keksiä uudelleen. Edelleen tässä maassa kukaan ei ole tehnyt millään volyymi tai muilla mitä tässä tarjotaan samaa tulosta kuin minä ja sitä ei selitä hormonit eikä geenit vaan se tapa millä kaikki asiat tein. Ja tämä vain on fakta.
Mutta mukavaa keskustelua/väittelyä, parempaa systeemiä ei vain ole vielä tullut ilmi :) Jatketaan :)
tasta saa sen vaikutelman etta ajattelet etta olisit loytanyt absoluuttisen optimaalisen tavan kasvattaa lihasta vaikka aluksi totesit etta suomen parhaat kehonrakentajat eivat kehittyneet tarpeeksi nopeasti niin piti keksia muuta, uudet kaverit tanaan voi ajatella samalla tavalla sun treenista

mutta joo kylla se hyvin toimi, mutta kuten todettu niin amfetamiinia tarvittiin kovien treenien vetamiseen lapi ja rinta poksahti, en tieda oliko muita pahoja loukkaantumisia? verenpaineet ja prodet liian korkeella ja munuaiset meni myos, paljon olisi ollut kokonaisuudessa viela optimoitavaa pitkaa uraa ajatellen

saatan itsekin kokeilla tulevaisuudessa jonkinlaista vuorottelua intensiivisempien kiertojen ja volyymikiertojen valilla, mutta katsotaan nyt ensin miten mun seuraava kuukauden treeniblokki onnistuu, tuun muuten suomeen vetamaan sen, perhetta ja kavereita morjestamaan :)

tasta arvosteltavaksi se
upload_2019-3-31_20-49-20.png

muutama lepopaiva on varattu jos tarvii ja kevyen kierron otan myos jos alkaa tuntumaan liian raskaalta, varikoodatut liikkeet on ns isoja liikkeita joissa 1 toisto varastoon normaalisti, muut vedan failureen, ton jalkeen ainakin 2 viikon deload

Ylipäätään minusta bodireenien kirjoittaminen paperille sarja/toistomäärillä on täysin turhuutta. Se on vielä ihan fiksua jos suunnittelee liikkeet etukäteen.

Miks duude otat jatkuvasti esille nuita rinta poksahti tjsp? Ja nyt vielä tuon amfetamiinin, Marko tainnu senki sano että se vei terävimmän fokuksen reenistä ja jokanen joka joskus on oikiasti ainetta kokeillu tietää että se voi laittaa ajatuksen niin sanotusti piirtämään. Kovin näyttää olevan jotain nyt Markoa kohtaan hiertämässä. Samanlainen puhut itse tavastasi reenata että olisi se maailman parhain ja pidät Markoa jotenkin erikoisena kaverina kun puhuu samanlain omastaan. Toki taas kyseenalaistaminen on sallittua. Toisella teistä vaan löytyy se henkilökohtainen kokemus ja näyttö taustalta.

Ps. Eikö se Cutlerikin hauiksensa jotenki hajottanut?

E. Muutenkin kummaa kun sanot että olet viisas ja lukeva ihminen, perehdyt asioihin täysin ja otat ne käytäntöön mutta et silti tiennyt Maken reeneistä kuin raskaat painot sillon kun "ekan hyökkäyksen " asiaa vastaan teit.

Noita tutkimusfriikkien taulukkoja on vaikea ymmärtää, mutta 3 sarjaa reisille, mitä helvettiä? Vai onko toi siis lämmittelytaulukko?

Juu ekassa treenissa on 3 sarjaa reisille ja sitten seuraavassa kolmen paivan paasta yksi lisaa jne. Oon nyt vetanyt yli vahan aikaa ja toi alku on deload ja muuttuu raskaaksi tuossa 3-4 kierron kohdalla, viikossa siis tulee 7 treenia niin toi 3 treenin kierto menee lapi hieman yli kaksi kertaa viikkoon, vikassa kierrossa onkin sitten jo aika paljon sarjoja

Mutta juu reidet eivat ole suurella painotuksella tassa verrattuna esim olkapaihin ja kasiin, ihan vaan sen takia etta kun pituutta on yli 2m niin yritan kasvattaa kehoa olkapaat ja kadet edella

Vahan niinkuin shortsisarjatyyliin, mutta kylla tossa silti kovaa tulee jalkojakin, 150kg etukyykky vitosia syvalta olis tavoite tana vuonna

Miks duude otat jatkuvasti esille nuita rinta poksahti tjsp? Ja nyt vielä tuon amfetamiinin, Marko tainnu senki sano että se vei terävimmän fokuksen reenistä ja jokanen joka joskus on oikiasti ainetta kokeillu tietää että se voi laittaa ajatuksen niin sanotusti piirtämään. Kovin näyttää olevan jotain nyt Markoa kohtaan hiertämässä. Samanlainen puhut itse tavastasi reenata että olisi se maailman parhain ja pidät Markoa jotenkin erikoisena kaverina kun puhuu samanlain omastaan. Toki taas kyseenalaistaminen on sallittua. Toisella teistä vaan löytyy se henkilökohtainen kokemus ja näyttö taustalta.

Tuon sen esille koska suurempi loukkaantumisriski on selkeasti olemassa mita intensiivisempia sarjoja tehdaan, taman pitaisi olla itsestaanselvaa kaikille voimailijoista bodareihin, ja ei sekaan hyva juttu ole etta treenit on niin kovia etta pitaa hakea boostia amfetamiinista, tuon vaan esille asioita joita olisi voinut optimoida enemman, kun marko vaikutti silta etta kaikki tehtiin optimaalisesti, ehka turhaan toistan naita itsestaanselvyyksia

E. Muutenkin kummaa kun sanot että olet viisas ja lukeva ihminen, perehdyt asioihin täysin ja otat ne käytäntöön mutta et silti tiennyt Maken reeneistä kuin raskaat painot sillon kun "ekan hyökkäyksen " asiaa vastaan teit.

Vaittely lahti siita kun marko toitotti kuinka muutama intensiivinen sarja riittaa ja sit kotiin lepaamaan, ei ollut silloin puhetta etta joka toinen viikko oli volyymiviikko, en ole lukenut markon kirjoja, eika muualla ole naista puhuttu tai on jaanut multa huomaamatta, mutta kuten huomasit kun sain uutta infoa niin muutin mieltani heti, eli ei mulla todellakaan ole mitaan henkilokohtaista kaunaa makea kohtaan, premissit muuttui niin deduktio johti eri johtopaatokseen, premissien tarkentaminen onkin se ian ikuinen tie, mutta hyva muuttaa mielta heti kun uutta informaatiota tulee jos se on merkitsevaa

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tuon sen esille koska suurempi loukkaantumisriski on selkeasti olemassa mita intensiivisempia sarjoja tehdaan, taman pitaisi olla itsestaanselvaa kaikille voimailijoista bodareihin, ja ei sekaan hyva juttu ole etta treenit on niin kovia etta pitaa hakea boostia amfetamiinista, tuon vaan esille asioita joita olisi voinut optimoida enemman, kun marko vaikutti silta etta kaikki tehtiin optimaalisesti, ehka turhaan toistan naita itsestaanselvyyksia

Marko on monta kertaa myöntänyt että Amfetamiini oli suuri virhe. Eikö se jo kerro että sillä ei optimoinnin kannalta ollu mitään tekemistä. Se että jos joku neuvoo nuorelle klopille joka ei nii tietonen ole kaikesta että amfetamiini antaa potkua reeniin on ihan toinen tarina.

Ja voidaan myös täysin unohtaa tuo Cutlerin hauiksen rikkoontuminen volyymi reenillä, se ei Markoon liity. Lopetan nyt itekkin Markosta puhumisen Ramyn ketjussa.

Vaittely lahti siita kun marko toitotti kuinka muutama intensiivinen sarja riittaa ja sit kotiin lepaamaan, ei ollut silloin puhetta etta joka toinen viikko oli volyymiviikko, en ole lukenut markon kirjoja, eika muualla ole naista puhuttu tai on jaanut multa huomaamatta, mutta kuten huomasit kun sain uutta infoa niin muutin mieltani heti, eli ei mulla todellakaan ole mitaan henkilokohtaista kaunaa makea kohtaan, premissit muuttui niin deduktio johti eri johtopaatokseen, premissien tarkentaminen onkin se ian ikuinen tie, mutta hyva muuttaa mielta heti kun uutta informaatiota tulee jos se on merkitsevaa

Se oli varmana yks avaimista Markon kehitykseen. Anteeksi lähiömäisyyteni mutta premissit ja deduktiot on hieman kaukana minun sanavarastosta, mutta allekirjoitan mielen muutoksen uuden tietosuuden perusteella.

"vähän niinku shortsisarjatyyliin"

Nyt on puheet sen verran pehmosia, että huhheijaa. Ensin monta sivua pädetään treenistä raskaansarjan ammattikehonrakentajalle ja sit todetaan, että ite ei ees treenata samaa lajia. :woot:

Ja vielä vielä tässä ketjussa.

Pitäisköhän tälle gurulle avata omaketju vai kuuluisko nää jutut osioon ''kuukauden idiootti"?:pano:

tasta saa sen vaikutelman etta ajattelet etta olisit loytanyt absoluuttisen optimaalisen tavan kasvattaa lihasta vaikka aluksi totesit etta suomen parhaat kehonrakentajat eivat kehittyneet tarpeeksi nopeasti niin piti keksia muuta, uudet kaverit tanaan voi ajatella samalla tavalla sun treenista

mutta joo kylla se hyvin toimi, mutta kuten todettu niin amfetamiinia tarvittiin kovien treenien vetamiseen lapi ja rinta poksahti, en tieda oliko muita pahoja loukkaantumisia? verenpaineet ja prodet liian korkeella ja munuaiset meni myos, paljon olisi ollut kokonaisuudessa viela optimoitavaa pitkaa uraa ajatellen

saatan itsekin kokeilla tulevaisuudessa jonkinlaista vuorottelua intensiivisempien kiertojen ja volyymikiertojen valilla, mutta katsotaan nyt ensin miten mun seuraava kuukauden treeniblokki onnistuu, tuun muuten suomeen vetamaan sen, perhetta ja kavereita morjestamaan :)

tasta arvosteltavaksi se
katso liitettä 154031
muutama lepopaiva on varattu jos tarvii ja kevyen kierron otan myos jos alkaa tuntumaan liian raskaalta, varikoodatut liikkeet on ns isoja liikkeita joissa 1 toisto varastoon normaalisti, muut vedan failureen, ton jalkeen ainakin 2 viikon deload
Voi toki ajatella samalla tavalla, mutta sitten pitää olla jossain vaiheessa näyttää kovemmat henkilökohtaidet tulokset kuin minulla. Vähän niinku sinä voit kyllä keulia sinun tuloilla (kunhan sen meille todistat, että pitää paikkansa) että olet siinä parempi kuin esim minä.
Oletko kokeillut koskaan "minun tavalla" treenata pidempää jaksoa?
Oletko elokuussa Suomessa?

Voi toki ajatella samalla tavalla, mutta sitten pitää olla jossain vaiheessa olla näyttää kovemmat henkilökohtaidet tulokset kuin minulla. Vähän niinku sinä voit kyllä keulia sinun tuloilla (kunhan sen meille todistat) että olet siinä parempi kuin esim minä.
Oletko kokeillut koskaan "minun tavalla" treenata pidempää jaksoa?
Oletko elokuussa Suomessa?
En ole, vain kuukauden visiitti tana vuonna. Olisihan se eeppista paasta treenaamaan sun kanssa vaan pakkisvayttelyn jatkoksi, mutta en ikava kylla ole enaa elokuussa siella.

En ole, vain kuukauden visiitti tana vuonna. Olisihan se eeppista paasta treenaamaan sun kanssa vaan pakkisvayttelyn jatkoksi, mutta en ikava kylla ole enaa elokuussa siella.
Olis kyllä ollut mukava nähdä livenä, kun näissä nettikeskusteluissa ei aina tule välttämättä ymmärretyksi.
Ja olisin tarvinnut rahoitusta yhteen juttuun :)

, ma luen ja ma opin, olen noin 99% todennakoisyydella fiksumpi kuin 96% keskusteluun osallistujista,

Harva oni itseään noin painokkaasti alleviivannut, mutta on tietysti selvää, että bodymaailma tarvitsee massamonstereiden lisäksi myös ylivertaisia "brainmonstereita" ja tietopankkeja, jotka voivat tasapainoittaa kokonaisuutta ja tuoda uusia näkökulmia ja ideoita muiden hyödynnettäviksi. Onhan meillä tällaisia kavereita jo ennestäänkin, joista jotkut ovat myös valmennuspuolella saaneet melko hyviä tuloksia aikaiseksi. Vaatii tietysti myös halua, aikaa ja kokemusta, että pääsee näyttämään osaamisensa laajemminkin.

Treidaaminen on myös yksi turhimmista ammateista maailmassa. Vedetään vain välistä rahaa itselle ilman, että tuotetaan ympäröivälle yhteiskunnalle mitään tuotetta, palvelua tai muutakaan arvoa.
Kyllä siitä on sillä tavalla hyöty yhteiskunnalle, että jos joku tienaa treidaamalla vaikka 500K ja ostaa sillä itselle vaikka auton ja asunnon, niin siitä menee aika paljon veroja valtiolle. Mikään ammatti mikä on laillinen ja sillä työllistää itsensä/muita, ei ole turha.

On se loukkaantumisriski olemassa autolla ajaessakin. Duude jaksaa jauhaa riskeistä aika paljon, hyvähän niitä on miettii. Mut kannattaa myös treenata välillä

Hyvat treidaajat myyvat huiput ja ostavat pohjat tasoittaen volatiliteettia markkinoilla ja esim. spekuloijien suuri usko teslaan on mahdollistanut muskille paaomaa milla muuttaa maailmaa oikeasti parempaan suuntaan. Eli siis sun nakemys on erittain mustavalkoinen ja vaarassa. Maailma ei ole taydellinen, toimii aika pitkalle rahan ja spekulanttien alla, mutta minkas teet, sita onkin vahan vaikeampi lahtea muuttamaan ja ollaan me johonkin paasty kun puusta laskeuduttiin yli 100 000 vuotta sitten.

Tiedät varmaan sanonnan ”tops and bottoms are for fools”. Contrarian strategia on käytännössä hyvin vaikea eikä kukaan onnistu tuota käytännössä toteuttamaan järjestelmällisesti. Treidaamisessa yksi onnistunut kuukausi saattaa luoda sokean uskon omaan tekemiseen. Toivottavasti sä et usko että olisit markkinoita fiksumpi. Vaikka olisitkin fiksumpi kuin moni täällä niin markkinoilla on kyllä sinuakin 10 kertaa fiksumpia ihmisiä joilla paremmat apuvälineet siihen touhuun. Tiedän jonkin verran alasta, oon 20 vuotta työllistänyt itseäni treidaamalla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom