maksimivoimataulukot

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
42
onko kellään hyvää linkkiä, jossa näkisin jonkinlaisen arvion paljon ois penkkitulos esim penkkipunnerrus käsipainoilla 2x40kg ja 5 toistoo

musclenetissä oli moinen mut pelkäl penal ja maastavedolla...

No pistät sen käsipainojen yhteismassan niin eiköhän siitä aika lähelle selviä sun maximi ykkönen kässäreillä

Originally Posted by mw2
No pistät sen käsipainojen yhteismassan niin eiköhän siitä aika lähelle selviä sun maximi ykkönen kässäreillä.

ei mee iha yksiin tolleen... penkis sul on yks komponentti, kp:llä kaks...
kokeiles iha huvikseen kumpa rankempi esim 80kiloo penas x5 ja sit käsipainoil 40kgx2 x5.. voi olla et jälkimmäises jää tekemätä...

kokeiles iha huvikseen kumpa rankempi esim 80kiloo penas x5 ja sit käsipainoil 40kgx2 x5.. voi olla et jälkimmäises jää tekemätä...

Kröhöm... ei tuo kyllä kovin kummoinen tulos ole, että tuskin kannattaa täällä lähteä tuolla tavalla puhumaan "että jää tekemättä" :D

Noilla taulukoilla voi kyllä osittain pyyhkiä hanuria, sillä ne tulokset nostetaan, ei lasketa.

voi olla että melko hankala luoda käsipainoilla taulukko joka pelais suoraan peruspenaan,, mut mun mielest aikas turha alkaa nokittelees...

ei tuo oo joo mikää häävi tuo 40kilosil käsipainoil mut huomattavasti enemmän peruspenal nousee... sitä mää täsä hain että kun en peruspenaa viitti vetää olkapää vamman takia nii ois kiva tietää olisko se enää luokkaa 110 yli vai ali...

Jonazan voi nohevana kertoo et paljo penast nousee ja millaset on käsipainoit kun treenaat penaa.. ni osataan luoda suuntaa antavat taulukot...

Jonazan voi nohevana kertoo et paljo penast nousee ja millaset on käsipainoit kun treenaat penaa.. ni osataan luoda suuntaa antavat taulukot...

Minähän jo sanoin että taulukoilla voi pyyhkiä hanuria. Sinä se täällä mietit että voi jäädä mw:ltä tekemättä vitonen nelikymppisillä. :)

Itse en treenaa voimamielessä alkuunkaan, mutta sen verta voitaneen paljastaa että tuota sataakymppiä olen ihan sarjapainona käyttänyt. Tämän löytää kyllä tuolta treenipäivyristäkin. Sori jos otit itteesi, se ei ollu tarkotus. :piis: No hard feelings, ilmaisin itteäni huonosti.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mun penkki maksimi on 85 ja 24kilon käsipainoilla menee 4 toistoa
Mitä kekkosta??? Eih voi olla. Meikä pukkasi viime kesänä 5*30 kässäreillä ja penkistä tuskin sain kutosta jollai 65.

Mitä kekkosta??? Eih voi olla. Meikä pukkasi viime kesänä 5*30 kässäreillä ja penkistä tuskin sain kutosta jollai 65.

Olitko tehnyt enemmänkin kp-penkkiä? Kun saa tuntuman liikkeeseen, niin nousee paremmin.

Toi napen penkki on kyl aika uskomaton:D Uskaltasin melkeen väittää, että on kokeillu kp-penkkiä ensimmäisiä kertoja...toisaalta mistä sitä tietää, voin olla väärässäki.

Suositut

Back
Ylös Bottom