Maksimivoima

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko mahdollista kasvattaa maksimivoimaa, jos on hiukan miinuskaloreilla?
siis huolehtii muuten, että protskua saa vähintään 2g painokiloa kohden ja syö muutenki terveellisesti.

ei tuskaa, ei tulosta!!

Nikakiller sanoi:
Onko mahdollista kasvattaa maksimivoimaa, jos on hiukan miinuskaloreilla?
siis huolehtii muuten, että protskua saa vähintään 2g painokiloa kohden ja syö muutenki terveellisesti.

ei tuskaa, ei tulosta!!

ootkos käyny miten pitkään salilla? Alkuvaiheessa voimat ja lihakset kasvaa huonollakin ruokavaliolla aika nopeasti, mutta mitä pidempään treenaat, sitä tärkeämmäksi ravinto tulee jos haluaa kehitystä. Onko joku erityinen syy minkätakia pitää mennä miinuskaloreilla?

pari vuotta olen treenannu ja nyt ensimmäistä kertaa yritän dieettiä pitää yllä ja sen takia miinuskalorit. eikös maksimivoimaa ainakin vähän voi miinuskaloreilla kasvattaa, koska sehän perustuu hermotuksen paranemiseen? ja eikä energiaa lihasten koon kasvattamiseen tarvita.

Ainahan miinuskaloreilla vaikeampaa on, mutta voihan sitä hieman tulostakin saada riippuen lähtötilanteesta. Kokeilemalla se selviää :)

Kuudetta viikkoa olen nyt dieetillä ja samalla yrittänyt pitää voimatasot samoissa/nostaa niitä.
Pientä ja hidasta kehitystä havaittavissa ainakin penkissä, mutta ei tämä helppoa ole.
Nostot tuntuvat kirjaimellisesti raskailta ja nousevat huomattavasti normaalia 'hitaammin' ylös.
Tosin mulla ei ole korkeat voimatasot joten sekin vaikuttaa asiaan varmasti.
Kyykystä ja mavesta en osaa vielä sanoa mitään.
Aloitin just niille oman voimaohjelman ja saa nähdä miten käy.

kyllä voi nostaa maksimivoimaa, itse tein 5*5-ohjelman penkillä, kyykyllä ja MAVella ja kaikissa nousi about 5-10% tulos

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom