Maitorahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sotis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mun mielest ehrmanin rahka on ihan hyvää raakanakin. Mulle ei normaalisti maistu aamulla juuri mikään, mutta rahka menee paremmin alas kuin perus jogurtti. Normaalisti tulee syötyy 2 purkkii päiväs, sekä illal ja aamul. Joskus viikon loppunakin kun on näin dieetin aikaan tankkaus päivä, ni tulee otettuu ihan muuten vaan rahkaa, kun ei se maku niin hullumpi ole.

mutu sanoi:
Varsinaiseen aiheeseen.
Tonnikalan ystävä en ole liiemmin ollut itsekkään, mutta seuraava maistuu:
Purkki tonkkua öljyssä
Purkki raejuustoa
n 1/2 raaka sipuli pilkottuna sopivasti
tomaattia pilkottuna
mustapippurirouhetta
paprika maustetta
Tosta tulee sellanen satsi että sitä on alkanut jopa tykkäämään tonnikalasta.

:offtopic:
Tein äskön tollasen satsin ja voi jösses kun on hyvää! :kuola:
Kiitos reseptistä. :worship:

Onko kukaan vertaillut pirkka ja valio rahkaa? Onko valio rahkassa sellainen selvä maku ero? Nimittäin sitä ei syö hullukaan, tai sitten oli vain pilaantunut satsi kerran. Pitänee ostaa tuota ehrmannia, kun K-kauppa vaihtuu johonkin hiton Kassaaan.

Ehrmanin rahkaa, valion sokeritonta karviais-boysenmarja keittoo ja vadelmia!! Ihan huippua! Just tuli ekaa kertaa testattua... Suosittelen lämpimästi!:lol2:
Ite tääl ihan innoissani :)..kun pelkil vadelmilla menee kyllä alas, mut ei vielä ihan parasta herkkua.. varmaan siihenkin kylllä totuu..

Ensikertalainen sanoi:
Onko kukaan vertaillut pirkka ja valio rahkaa? Onko valio rahkassa sellainen selvä maku ero? Nimittäin sitä ei syö hullukaan, tai sitten oli vain pilaantunut satsi kerran. Pitänee ostaa tuota ehrmannia, kun K-kauppa vaihtuu johonkin hiton Kassaaan.
Kyl ehrmannissa ja muissa rahkoissa on eroa ku yöllä ja päivällä. Näitä pirkka ja valio sementtirahkoja syö kukaan :D .

Ehrmann on hirveetä. Valio on vielä hirveämpää. Pirkka menee jotenkin.
Ingman on parasta... jogurtin kanssa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensikertalainen sanoi:
No mitenkäs, onkos tämä Ehrmann sellaista saman laista, sakeaa ja tahmaista kuin muutkin? Vai onko tämä enemmänkin sellaista sakeaa yogurttia?
Ehramann on jugurtti maista ja parempaa kuin mitkään muut rahkat.:kuola: :kuola:

Ehrmann on ällöttävän löysää ja pahanmakuista mun mielestä:urjo:

Mä en ymmärrä miksi kaikki sitä hehkuttaa? Maku on huomattavasti huonompi, ravintoarvot huonommat kuin muissa rahkoissa- okei joo pikkasen halvempi mutta..

Meah sanoi:
Ehrmann on ällöttävän löysää ja pahanmakuista mun mielestä:urjo:

Mä en ymmärrä miksi kaikki sitä hehkuttaa? Maku on huomattavasti huonompi, ravintoarvot huonommat kuin muissa rahkoissa- okei joo pikkasen halvempi mutta..

Maku = makuasia, minun mielestäni hyvää
Ravintoarvot huonommat = halvempaa, voi ostaa enemmän -> enemmän proteiinia hintaansa nähden
Löysää = helppo sekoittaa

siinähän niitä syitä :thumbs:

nii siis kaikki maitorahat maistuu kyl :kakka: :lle
mut ehrmann on sellattees muodos et sitä on hyvä ja helppo vedellä:thumbs:

samout sanoi:
nii siis kaikki maitorahat maistuu kyl :kakka: :lle
mut ehrmann on sellattees muodos et sitä on hyvä ja helppo vedellä:thumbs:

Mä oon kyl jotenkin oppinu jopa tykkää maitorahkan mausta kun on sitä nyt joka ilta- ja välipaloilla jo parin kuukauden ajan vedelly. Ennen se maistu happamalta ja pahalta, mut nyt se on oikeestaan alkanu maistuu jopa sellaselta "raikkaalta". :)

Musta se on ainakin tosi hyvää:kuola: Syön päivässä 1-2 rahkaa:)

Kookoshiutaleet maistuu hyvältä seassa. Tosin eivät taida olla kovin terveellisiä..
Marjoja pitäs saada sekaan heitettäväks. Ei noita pakastemarjoja ainakaan näytä mitkään normaalit ruokakaupat myyvän. En oo ainakaan löytänyt.

Back
Ylös Bottom