Mä syön tonnarit banaanin kera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
J_mp sanoi:Ehramia raakana, se on parasta. Ei muuten mitään muuta rahkaa pysty syömään edes raakana. Ehrami on niin pehmoisen makusta.
Meah sanoi:Musta ehrmann on tosi epämiellyttävän makusta sellaset pehmeetä löysää:urjo: Ja proteiiniakin kaikista maitorahkoista vähiten. Itse suosin joko valiota/pirkkaa/ingmannia.
Meah sanoi:Musta ehrmann on tosi epämiellyttävän makusta sellaset pehmeetä löysää:urjo: Ja proteiiniakin kaikista maitorahkoista vähiten. Itse suosin joko valiota/pirkkaa/ingmannia.
jagger sanoi:joo oon samaa mieltä.. pirkan rahka on parasta, siinä on 12g/100g proteiinii.. ehrmannissa on paljo vähemmän..
En tosin syö pirkan rahkaa paljaltaa vaa banaani ja maitoa sekaa..
Tonnikalan saa syötyy silleesä että juot vettä siihe päälle ni sen saa nieltyy paremmin..
Doggoned sanoi:Oletko syönyt Lidlin milbonaa? Semmoista jänkkiä ei muualta saa, mutta kumma kyllä minä pidän sen mausta. Pidän kaikista rahkoista... niissä on jotenkin niin neutraali maku
Meah sanoi:Tosta mä oon kyllä kuullu mutta kun en ole mikään lidlin kanta-asiakas tosiaankaan..Periaatteista vaan...appelsiinit ja kumisaappaat tyyliin samassa hyllyssä..:jahas:
Halffi- sanoi:Ei valiteta pikku asioista. Siellä on halpaa, se on tärkeintä.
mutu sanoi:Toiseksi palvelu on niissä puljuissa mitä on, ja tavarakin on mitä on, monesti ei edes rahan arvoista.
näääh, onhan siellä sentään halpaa!:Dmutu sanoi:Lidl on liiton ja liiton lehden palsojen mukaan aika mukava paikka sortamaan työntekijöiden oikeuksia. Tyyliin vessassa käymiseen piti kysyä erikseen lupa, ja jos on naisten päivät kannatti laittaa joku huivi tms. jotta pomo tietää niin ei tarvii sillon olla koko aika kysymässä... jotenkin tähän tapaan tämä oli joskus Palvelualojen ammatti-liiton lehdessä.