Maitorahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sotis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä syön tonnarit banaanin kera.

Ehramia raakana, se on parasta. Ei muuten mitään muuta rahkaa pysty syömään edes raakana. Ehrami on niin pehmoisen makusta.

J_mp sanoi:
Ehramia raakana, se on parasta. Ei muuten mitään muuta rahkaa pysty syömään edes raakana. Ehrami on niin pehmoisen makusta.

Musta ehrmann on tosi epämiellyttävän makusta sellaset pehmeetä löysää:urjo: Ja proteiiniakin kaikista maitorahkoista vähiten. Itse suosin joko valiota/pirkkaa/ingmannia.

Milbona on ihan jees ja halpaa. 0,95€ puoli kiloa.

Meah sanoi:
Musta ehrmann on tosi epämiellyttävän makusta sellaset pehmeetä löysää:urjo: Ja proteiiniakin kaikista maitorahkoista vähiten. Itse suosin joko valiota/pirkkaa/ingmannia.

Oletko syönyt Lidlin milbonaa? Semmoista jänkkiä ei muualta saa, mutta kumma kyllä minä pidän sen mausta. Pidän kaikista rahkoista... niissä on jotenkin niin neutraali maku:)

Meah sanoi:

joo oon samaa mieltä.. pirkan rahka on parasta, siinä on 12g/100g proteiinii.. ehrmannissa on paljo vähemmän..
En tosin syö pirkan rahkaa paljaltaa vaa banaani ja maitoa sekaa..
Tonnikalan saa syötyy silleesä että juot vettä siihe päälle ni sen saa nieltyy paremmin..
John Westin tonnikala on parasta mut aika kallista (27g/100g proteiinii ja rasvaa vaa 0.5g/100g)

jagger sanoi:
joo oon samaa mieltä.. pirkan rahka on parasta, siinä on 12g/100g proteiinii.. ehrmannissa on paljo vähemmän..
En tosin syö pirkan rahkaa paljaltaa vaa banaani ja maitoa sekaa..
Tonnikalan saa syötyy silleesä että juot vettä siihe päälle ni sen saa nieltyy paremmin..

Joo hyi, en mäkään pelkältään:urjo: Jotai hedelmää ja light mehua sekaan niin:kuola:

Doggoned sanoi:
Oletko syönyt Lidlin milbonaa? Semmoista jänkkiä ei muualta saa, mutta kumma kyllä minä pidän sen mausta. Pidän kaikista rahkoista... niissä on jotenkin niin neutraali maku:)

Tosta mä oon kyllä kuullu mutta kun en ole mikään lidlin kanta-asiakas tosiaankaan..Periaatteista vaan...appelsiinit ja kumisaappaat tyyliin samassa hyllyssä..:jahas:

Valion maitorahkaa. Tönkköähän se on sellaisenaan. Sen taittaminen syötävään muotoon on vaatinut monien purkkien ja hyvien surffaussesioiden uhraamisen lihaskasvun toivossa:

-Varaa noin puolen litran (viiden [5] desin) muki/kuppi/kippo/törppö. Mikä miellyttää silmää ja jossa vatkaaminen teelusikalla on ranteille helppoa - emme halua liian hankalaa kumppania, mutta emme myöskään helppoa nakkia. Kukaan halua rikkoa ranteita tulevaa penkkitreeniä varten

-Mittaa astiaan öljy. Minä suosin pellavansimenöljyä. Määrän riippuen päivän muusta ravinnerikkaasta ruoasta 7:stä 15:een grammaan - juuri niinkuin valitsisit hyvää liukastevoidetta apteekista, ei Veli-Iigorin takakontista.

- Purista rahkapurkkia hennosti, kuin neitsyytensä menettävää lukutoukkaa - ei liian ankarasti, mutta haluat pitää nuorat käsissä ja jättää hyvän muiston. Sen jälkeen näet kapean aukon purkin ja maitorahkakimpaleen välissä. Ujuta lusikkasi sulavasti tähän rakoon - kuten siittimesi puhkaisemaan söpön lukutoukan immenkalvon

- Tämän jälkeen kaada tarkasti saman puljun (Valion) sokeritonta mehukeitto 40-50 grammaa astiaan - kuten kaataisit suklaasiirappia neitokaisen naiselliselle vatsalle valmiina nuolemaan sen pois. Suosittelen kokeilemaan Karvias-boysenmarjakeittoa, maku toimii kuin mutteri pulttiin ja kuitujakin tulee hitusen mukana.

- Tämä jälkeen vatkaa seostasi lujaa, mutta ei niin, että tapetit ovat ilkeästi herkullisessa rahkassasi - ensikokemuskaan ei saisi olla pelottava riuhdontaa, ja ejakulaation jäljet seinillä suututtaisi tyttären vanhemmat. Kun olet tutustunut paremmin ja osaat homman, voit käyttää kovempia otteita kunhan muistat rakkauden rahkaa kohtaan. Sitäpaitsi rahka on ilkeä syödä kuivalta teolliselta tapetilta samalla, kun mietit kuinka nautinnolista se olisi ollut nauttia hitaasti lusikalla pakkista ja muita foorumeja selaillessa.

- Kyytipojaksi tälle hieman makealla seokselle suosittelen jotain suolaista, kuten hapankorppua reilulla mieleiselläsi leikkelepinolla - Tätä ei voi verrata aktin jälkeiseen tupakkaan vaan pikeminkin hyvään vaniljasikariin, jota et kuitenkaan polta uusimman valloituksesi lähettyvillä, jos hän ei pidä savukkeen tuottamasta savusta.

- Tämän jälkeen haluaisin hartaasti, että kokeilisitte ainaki toisen kerran tätä jumalten herkkua - Se olisi erittäin epäkohteliasta jättää edes soittamatta.

Toivotan teille onnea ja hyviä makukokemuksi. Näillä ohjeilla ette voi mennä pieleen - olisihan se noloa vahingossa työntää peniksesi siihen väärään reikään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tällä hetkellä eväänä yövuorossa purkissa seuraava satsi:

1 prk Erhman
1/3 200g vaniljajogurtti purkista (vähäsokerinen)
maustamatonta, lähes rasvatonta jogurttia "iso luraus"

kaikki ainekset sekoitettu keskenään purkkiin.

Meah sanoi:
Tosta mä oon kyllä kuullu mutta kun en ole mikään lidlin kanta-asiakas tosiaankaan..Periaatteista vaan...appelsiinit ja kumisaappaat tyyliin samassa hyllyssä..:jahas:

Ei valiteta pikku asioista. Siellä on halpaa, se on tärkeintä.

Halffi- sanoi:
Ei valiteta pikku asioista. Siellä on halpaa, se on tärkeintä.

:thumbs: ANtaa olla. Ja se onkin liian kaukana:piis:

OT: Mielestäni halpa ei ole aina se tärkein. Lidl on liiton ja liiton lehden palsojen mukaan aika mukava paikka sortamaan työntekijöiden oikeuksia. Tyyliin vessassa käymiseen piti kysyä erikseen lupa, ja jos on naisten päivät kannatti laittaa joku huivi tms. jotta pomo tietää niin ei tarvii sillon olla koko aika kysymässä... jotenkin tähän tapaan tämä oli joskus Palvelualojen ammatti-liiton lehdessä. :rock: Toiseksi palvelu on niissä puljuissa mitä on, ja tavarakin on mitä on, monesti ei edes rahan arvoista. Tottakai sieltä löytyy myös aivan samoja tuotteita kun muista kaupoista.

Varsinaiseen aiheeseen.
Tonnikalan ystävä en ole liiemmin ollut itsekkään, mutta seuraava maistuu:
Purkki tonkkua öljyssä
Purkki raejuustoa
n 1/2 raaka sipuli pilkottuna sopivasti
tomaattia pilkottuna
mustapippurirouhetta
paprika maustetta
Tosta tulee sellanen satsi että sitä on alkanut jopa tykkäämään tonnikalasta.

Ehrmanniin sekoitan hieman mustikoita/vadelmia, sokeritonta mehutiivistettä vadelma/metsämarja tms. Tai ihan pelkästään Purkki ehrmannia ja O'light Mocha Ice coffeeta! Tulee muuten hyvää kun maustaa sillä hera drinksun :thumbs:

mutu sanoi:
Toiseksi palvelu on niissä puljuissa mitä on, ja tavarakin on mitä on, monesti ei edes rahan arvoista.

Kaikki mitä mä olen sieltä ostanut on kyllä ollut ihan kelpo tavaraa, eikä palvelussakaan mitään vikaa, mitä nyt vähän naamanorsunvitulla niillä kassalla olijoilla. Niin, kukaan tuskin pakottaa sua ostamaan mitään kamalan makuista saksalaista horst makkaraa ja onhan noita kamalan makuisia valmisruokia läheisessä siwassakin myynnissä. Kerrotko muuten muutaman esimerkin näistä "ei edes rahan arvoista tuotteista"?

mutu sanoi:
Lidl on liiton ja liiton lehden palsojen mukaan aika mukava paikka sortamaan työntekijöiden oikeuksia. Tyyliin vessassa käymiseen piti kysyä erikseen lupa, ja jos on naisten päivät kannatti laittaa joku huivi tms. jotta pomo tietää niin ei tarvii sillon olla koko aika kysymässä... jotenkin tähän tapaan tämä oli joskus Palvelualojen ammatti-liiton lehdessä. :rock:
näääh, onhan siellä sentään halpaa!:D

Rahka on nannaa kun sekaan heittää lakkoja eli hilloja eli suomuuraimia ja vähän sokeria. Vitamiineissakin löytyy!

Ehrman ja Lidl ovat moraalista prostituutiota suomalaista elintarviketeollisuutta ja suomalaista työtä kohtaan. Siispä valintani onkin oikea rahka, joka on yhtä suomalaista kuin itse poimimani marjat sen kyytipoikana.

Lidlin tuotteista osa on jotain ihan kurapaskaa kyllä.
Firman käytännöt ovat myöskin perseestä. Mutta se rahka on halpaa ja hyvää! :D

Lidilin milbona on tönkköä ja kauheimman makuista, mutta ah niin halpaa. Siksi hyvä vaihtoehto. Milbonan paras kaveri on mehukeitto.

Ehrman on pehmeää ja kuohkeaa jopa hieman kermaisen oloista, niin herkullista joko sellaisenaan suoraa purkista tai karkkipäivänä siihen saa laittaa mukaan mehutiivistettä. Ihan kun jotain viiliä söis. Kun pitää kaapissa useampaa eri mehutiivistettä ja vaihtelee niitä halun mukaan ei pääse tylsistymään.

Kaikki muut rahkat on väliinputoajia ja käyvät vain hätätapauksessa.

edit. tai unohtakaa kaikki vippaskonstit ja katsokaa tämä threadi http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=27050&highlight=tosimiehet+nielee

Valion hyla rahka menee ihan sellaisenaankin. Joskus otan kouluun mukaan myös sellaisen danonen "vitustisokeria0%rasvaa"(125g) jogurtti purkin ja sen sekoittelen sinne rahkan joukkoon.

Kotona heittelen sekaan jotain marjajogurttia ihan vähän ja pari ruokalusikallista pellavansiemenrouhetta

Back
Ylös Bottom