Maitorahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sotis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitenkäs te vedätte tuota rahkaa? Raakanako vaan, vai?
Kun itse en siitä niin välitä "puhtaana" :urjo:

Niin, ja tonnikalan kanssa sama juttu... Miten tonnikalanvihaajat sen vetää?
Sekoitetatteko kenties ananakseen tjsp?

Koeta:
Sekoita tonnikalaa ja raejuustoa keskenään, parhaan suhteen löytää kokeilemalla. 50/50 suhteesta on hyvä aloittaa ja sitten vain maistaa ja mahd. lisää toista.

Maitorahkaan voi lisätä marjoja tai muuta vastaavaa.

Rasvaton jogurtti on hyvää rahkan kanssa, oppii kyllä syömään aika nopeesti ilman mitään. Tonnikalaan en kyllä koske, haiseekin jo niin pahalle.

Tuolla peruskysymyksissä siitä oli ainaki jotai juttua, mut ala ny sitte sieltä ettimää.

Ehrmannin maitorahka + "loraus" jotain hyvää öljyä (esim rypsi-) ja sitten sokeroimatonta mehukeittoa (vadelma on mielestäni paras.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maitorahkaa ja mustaherukkatiivistettä. Sekaan pari desii kaurahiutaleita, banaani, rypsäriä ja soijajauhoa... aah..

sotis sanoi:
Niin, ja tonnikalan kanssa sama juttu... Miten tonnikalanvihaajat sen vetää?

Tonnikalan vihaajat ei vedä sitä tonnikalaa, koska se maistuu kamalalle, ja sitä syötyään hiki ja virtsakin haisee tonnarille...

Maitorahkan sekaan: funlight tai o-light mehua loraus, marjoja, ruokalusikallinen hilloa, hedelmiä tai esimerkiksi ananasta..:kuola:

Ei mitään syöpämehuja tai makeutusaineita

Itse laitan omaa puristettua mustaviinimarja mehua.On muuten helvetin hyvää ja toimii myös jugurtin kanssa ja jätskin.

Maitorahka+jugurtti on parasta ainakin mun mielestä:kuola:
eka kerralla ku söin maitorahkaa niin ruis leivän päällä söin oli kyl nannaa:urjo:

Ehraman menee nykyään paljaltaan. Jos haluaa hemmoitella itseään, niin esmes. puolukkahilloa, loraus fun-lightia tai jogurttia tuo ilokyyneleen silmään.

Tunafishi menee muun ruuan seassa aika hyvin alas. Ketsuppi sopii aika hyvin sen maustamiseen, vaikka ei sitä ei ihan heti uskoisi.

ace-oo- sanoi:
Ketsuppi sopii aika hyvin sen maustamiseen, vaikka ei sitä ei ihan heti uskoisi.

Oiskoha nyt näin :rolleyes:

Nomutta, itse pidän kun isken tonnikalapurkkiin jonkun verran ananaspurkista löytyvää ananasmehua, ja ananaspaloja lastaan naamariin samaan aikaan tunan kanssa. hyvää :D

ecdezi sanoi:
Oiskoha nyt näin :rolleyes:

Nomutta, itse pidän kun isken tonnikalapurkkiin jonkun verran ananaspurkista löytyvää ananasmehua, ja ananaspaloja lastaan naamariin samaan aikaan tunan kanssa. hyvää :D

sama homma täällä...plus siihen voi viel lisätä vähän salaattia, kurkkua, ja paljon raejuustoa:D

Back
Ylös Bottom