Maito

Mitäs mieltä olette jos vetäisi lisäprotskut maidosta? Tuleeko liikaa hiilaria? Painan 67kg ja ajattelin ruveta juomaan litran pari rasvatonta maitoa päivässä. Maito vaan on niin hyvää :hyper:

Ajattelin vain, että olisiko siitä minkäänlaista etua salilla käymisen suhteen? Normipalkkarit treenin jälkeen kuitenki. Maito vaan sitten sapuskojen lisäksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskinpa tuosta mitään erikoisempaa hyötyä on verrattuna esim. siihen, että ottaisit samat proteiinimäärät parista rahkapurkista.
Maitoon taitaa olla lisätty d-vitamiinia, mutta sitä saa tällä hetkellä ulkoakin mukavan auringon paisteen johdosta.

Ja kalsiumia. mut mulle ainakin helpompaa vetää litra maitoo ku rahkapurkki.

Tosin jos pitää jossain muualla kuin kotona syödä niin silloin rahkapurkki on kätevämpi.

Mikä siinä on epäterveellistä?

Tähän kun on tottunut niin eihän tavallisesta nollan kalorin paskavedestä lähde enää edes jano.

No omasta mielestäni tuo vain kuulostaa jo vähän liioittelulta. Itsekkin pidän maidosta paljon ja juon sitä varmaan lähemmäs litran/litran päivässä, mutta se alkaa jo olemaan itsellä se maksimi. Jokuhan tuolla toisessa maitokeskustelussa sanoikin tuosta osteoporoosista mitä liiallinen käyttö saattaa edesauttaa..tiedä sitten. Onko sulla joku syy miksi juot noin paljon vai ihan mauan takia ?:D

Kittaa menemaan vaan, maito on hyva protskulahde. Tallakin hetkella istun koululla litran maitopurkki vieressa:D

Frendi kerto mulle et oli jostain lukenu et RASVATTOMASTA maidosta saa parhaat proteiinit ja hiilarit, eli luulen ettei todellakaan ole pahaksti juoda 1-2 litraa päivässä

Epäilen kyllä tavallista maitoa anabolisemmaksi tuotteeksi kuin rasvaton maito, koska rasvoilla on positiivista vaikutusta hormoonituotantoon.
Jos ei ole syytä kaloreita rajoittaa, niin joisin ihan tavallista maitoa siis.

Itsehän olen kuitenkin enemmän piimän perään.

Maku ja kalorit.
määrä nyt ei sinäänsä ihmetytä, mutta järjetöntä ottaa rasvaa 45g maidosta per päivä, sitä tulee jo niin helposti muutenkin. kannattaa juoda kyllä sitä rasvatonta jos reippaammin juo.

Toisaalta jotkut vetävät oikeen ruokalusikkakaupalla rypsiä saadakseen lisäkaloreita, joten ei kaikilla ole tarvetta rajoittaa rasvansaantia.

niin maidon rasvasta 2/3 osaa on kovaa rasvaa joten aivan eri asia kuin rypsärin syönti, mutta jokainen tehköön tyylillänsä.

Ruokajuomana maito toimii tosi hyvin. Tulee nautittua noin 1-2 litraa päivässä. Dietillä ei moisia herkkuja pahammin tule otettua ehkä joku 3dl sattunaisesti.

niin maidon rasvasta 2/3 osaa on kovaa rasvaa joten aivan eri asia kuin rypsärin syönti, mutta jokainen tehköön tyylillänsä.

Kovassa rasvassa jotain vikaa sitten?

http://www.mediuutiset.fi/doc.te?f_id=1152806

Lisäksi täysmaito alentaa eturauhassyöpäriskiä, rintasyöpäriskiä ja muuta sensellaista.
Tässä helvetisti artikkeleita maitorasvasta:
http://www.ravitsemusjaterveys.fi/maitorasva-tutkimuksia.html

Transrasvat ovat tosin aika kiistämättä kakkaa, mutta niitä ei taida tavallisessa maidossa juuri olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom