Cthulhu sanoi:On vitun hienoa, että taloyhtiöön jossa asuu ihmisiä jotka ovat maksaneet oman asuntonsa pitkän säästämisen jälkeen asutetaan joitain vitun narkomaaneja tai muita niskalaukauksen tarpeessa oleviali-ihmisiä...
Tiedän esim. täältä Larusta yhden talon, jossa yksi asunnoista on sossun omistuksessa. Edellisen narkkiksen kun taloyhtiö vihdoin viimein sai häädettyä niin eiköhän toinen vastaava tietenkin muuttanut tilalle. :wall: Toi on loputon kierre...
Vuokra paljon alhaisempi.

Tähän asiaan joku otti kantaa jo aikaisemminkin, mutta munkin on pakko. Mua vituttaa hysteerisesti tämä Malmin, Itä-stadin yms. leimaaminen kauttaaltaan spurgujen ja mustalaisten asuttamiksi vuokrakasarmivyöhykkeiksi. Niitäkin toki ko alueilta löytyy, mutta ei pelkästään niitä. Itse asun itäpuolella, siistillä ja rauhallisella pientaloalueella, ikkunoista näkymä metsikköön, jossa jänikset, oravat ja muut metsän pikku otukset kirmaavat. Vieressä on mukavat lenkkeilypolut, kauppoihin ja metrolle kuitenkin vain muutaman minuutin kävelymatka, joten yhteydet keskustaan ja duuniin oivalliset. Mä viihdyn täällä.