Mike sanoi:
Tässä on vähän vaikea vielä muuttaa ideaaliin paikkaan, Pakkisen noutovaraston(eniten sinne tulen kulkemaan) paikka on vielä auki, samoin tyttöystävän työpaikka on auki. No muutetaan nyt sitten varmaankin Lauttasaareen ja muutetaan sitten vege sieltä jos alkaa vituttamaan.
Muuttakaa vaan tänne kauniiseen ja hehkeään Lauttasaareen! Itse olen asunut ympäri stadia ja Espoota mutta Laruun kun tieni löysin v. 1998 niin sen jälkeen en ole muualle muuttoa edes harkinnut. Kaikki palvelut löytyy, stadiin pääsee varttitunnissa ja Mayorsille viidessä minuutissa. Aerobista on hyvä tehdä saaren ympäri juosten (jos siis sellainen yleensä kiinnostaa) ja jostain aiemmasta threadista bongasin, että olitte harkitsemassa koiran ottoa. No, Larussa sitä on ainakin hyvä ulkoiluttaa, ei tartte änkeä jonnekin yliankeaan koirapuistoon kaikkien tomppeleiden kanssa vaan pääsee luonnon helmaan. Lisäksi mun mielestä Larussa on tosi ok pössis noin niinkuin yleisesti. Johtunee siitä, että se ei oo mikään halpislähiö kuitenkaan eikä siellä ole mitään kaupungin vuokrakämppiä yms. Ikävä sanoa näin, mutta kyllä se vaikuttaa siihen asukaskuntaan aika radikaalisti, ainakin stadissa. Mutta kukin tietysti tyylillään, voihan se Larunkin neutraali rauhallisuus joitakin ärsyttää.