Mahatauti tiputti painoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ojuni
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli sairastin tuossa pariviikkoa sitten kovan mahataudin, kesti about viikon verran. Ruoka ei luonnollisesti paljoa maistunut - Joinakin päivinä yksi ateria ja joinakin päivinä ei sitäkään, ehkä yksi banaani.
Kuitenkin, paino tippui neljä-viisi kiloa ja 1kg on tullut takaisin. Läskiä tuosta ei ollut juuri yhtään. Siis tuosta on jo yli kaksi viikkoa. Mietin vain että tuleekohan tuo paino takaisin ollenkaan vai miten. Tuloksetkin tippuivat ihan kivasti, 40-50kg voimanoston yhteistulosta :curs: Mutta täytyy kai tyytyä kohtaloon ja syödä ahkeraan. Onkohan muille tapahtunut vastaavanlaista?

ojuni sanoi:
Eli sairastin tuossa pariviikkoa sitten kovan mahataudin, kesti about viikon verran. Ruoka ei luonnollisesti paljoa maistunut - Joinakin päivinä yksi ateria ja joinakin päivinä ei sitäkään, ehkä yksi banaani.
Kuitenkin, paino tippui neljä-viisi kiloa ja 1kg on tullut takaisin. Läskiä tuosta ei ollut juuri yhtään. Siis tuosta on jo yli kaksi viikkoa. Mietin vain että tuleekohan tuo paino takaisin ollenkaan vai miten. Tuloksetkin tippuivat ihan kivasti, 40-50kg voimanoston yhteistulosta :curs: Mutta täytyy kai tyytyä kohtaloon ja syödä ahkeraan. Onkohan muille tapahtunut vastaavanlaista?

Mulla tippu paino mahataudin aikana 10-luokalla 10kg yhdessä viikossa eikä tullut takaisin...

Mulle mahatauti toi käänteisen vaikutuksen ainakin painoon. Ennen tautia oli 98kg ja taudun jälkeen 100,1kg. Voikohan olla että kroppa koki jonkunlaisen shokin kun ei pystynyt syömään vanhojen tottumuksien mukaisesti? Söin vaan kaikkea mikä pysyi sisällä edes vähän, eli ranskanleipää, mustikkakeittoo, banaania, voileipäkeksejä ja kaikkee ihan järjettömän paljon. Nyt on taas palattu vanhaan ja painokin on tasoittunut sinne 99-100kg nurkille. Ei tossa ajassa mitä olet sairastellu kaiken järjen mukaan lihaa pitäis lähteä, kai? Menee vaan oma aikansa kun nesteet palailee takas ja voimatasot normalisoituu, mutta kyllä ne sieltä tulee, ole huoleti. Tosin tautini ei ollut järin paha, eli perse vaan falskas kybällä.

Mulla tuli kummastakin päästä tavaraa aika kovaa tahtia, ja kuumetta oli 39 tienoille asti. Lihasta se varmaan oli, ja kreatiinipöhöä ehkä osa.

ojuni sanoi:
Mulla tuli kummastakin päästä tavaraa aika kovaa tahtia, ja kuumetta oli 39 tienoille asti. Lihasta se varmaan oli, ja kreatiinipöhöä ehkä osa.
En oikein jaksa uskoa että olet lihasta yrjönny :lol2: tahi paskantanut :hyper: Mun villi veikkaus on että nesteitä vaan on lähtenyt. Ja tottahan vitussa tauti kun tauti syö voimatasoja, elimistö tekee sillon niin vitun kovaa "treeniä" tautia vastaan että on yksinkertaisesti puhki sen jälkeen.

Joo, kyllä tuo mahatauti nesteet vie eikä lihasta. Olis se nyt perkele, jos tuollaista tahtia lähtee vaivalla hommatut lihat pöntöstä alas.

Edit: Kreakin kerää monella jannulla nestettä niin pirusti, että kun sitä sitten jostain syystä lähtee, niin kyllä paino tippuu kilokaupalla

Tylerd sanoi:
En oikein jaksa uskoa että olet lihasta yrjönny :lol2: tahi paskantanut :hyper: Mun villi veikkaus on että nesteitä vaan on lähtenyt. Ja tottahan vitussa tauti kun tauti syö voimatasoja, elimistö tekee sillon niin vitun kovaa "treeniä" tautia vastaan että on yksinkertaisesti puhki sen jälkeen.
Niinno, tarkoitin siis lihasmassaa l. nestettä. :D

Tylerd sanoi:

Samaa mieltä. Ei ne lihat viikossa katoa, nesteet lähtee ja sitäkautta 3-4 kiloa ei ole mikään ihme. Ja tulee varmasti 1-2 viikon aikana takasin kyllä, samoin kuin voimatasot. Mahataudin jälkeen on yleensäkin ihan voimaton olo jokusen päivän, että ei mikään ihme jos pudottaa salituloksiakin.

Timba79 sanoi:
Samaa mieltä. Ei ne lihat viikossa katoa, nesteet lähtee ja sitäkautta 3-4 kiloa ei ole mikään ihme. Ja tulee varmasti 1-2 viikon aikana takasin kyllä, samoin kuin voimatasot. Mahataudin jälkeen on yleensäkin ihan voimaton olo jokusen päivän, että ei mikään ihme jos pudottaa salituloksiakin.
Jees, no pari viikkoa kulunut ja eipä ole painoa tullut. Mutta voimat on kohta taas samassa kuin ennen.

ojuni sanoi:

Ihan samantapainen kokemus mulla. Toukokuussa 5 päivän mahatauti, 2 kiloo lähti ja voimat tippu 5 - 10%. Paino ei tippunut enempää, koska olin jo valmiiksi laihtarilla hakemassa kiinteyttä. Ei tullut mitenkään itsestään takaisin, vaan ainoastaa HELVETIN kovalla treenillä ja syömisellä ja kesti yli kuukauden.... Että kyllä itselläni ainakin lähti lihasta niin perkeleesti...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ojuni sanoi:
Jees, no pari viikkoa kulunut ja eipä ole painoa tullut. Mutta voimat on kohta taas samassa kuin ennen.

No sittenhän ei ole paha juttu ollenkaa, vai? Kyllähän se paino sieltä perässä tulee kun vaan syö ja juo riittävästi.

Timba79 sanoi:
No sittenhän ei ole paha juttu ollenkaa, vai? Kyllähän se paino sieltä perässä tulee kun vaan syö ja juo riittävästi.
Eipä oikeastaan. Outoa kyllä, missään en sitä huomaa noin peilistä katsomalla että olis paino tippunut, ainoa mistä huomaa on tuo puntari. Oisko sitten että jotain mun suoliston moskaa olis huuhtoutunut pois :D

Luultavasti on osansa tolla suoliston "puhdistuksellakin" ja toinen pointti voi olla jonkinlainen nesteen kertyminen ennen tätä mahatautia, sitten sen mahataudin myötä se ylimääräinen neste poistua, mistä mä tiedän onko näin, mutta on kiva mutuilla. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom