elikkä kaipaisin kyl apua seuraavaanlaiseen noloon ongelmaan. Maha ei toimi kunnolla ja tätä on jatkunut jo pidempään ehkä 1-2kk. Välistä on tosi kovia ilmavaivoja ja maha kipeytyy enkä oikein voi käydä koulussa, ajoittain myös kovaa ripulia. Lisäksi kouluruokailun yhteydessä(lounas) meinaa joskus lentää oksennus. Olen käynyt 2x lääkärissä, lääkäri ei oikein osannut sanoa mitään ekalla kerralla ja määräsi maidottoman ruokavalion eikä se auttanut joten menin uudestaan lääkäriin ja tällä kertaa hän epäili kyseessä olevan refluksitauti ja antoi minulle lääkkeet moiseen ja käski välttään rasvaisia ruokia. Perjantaina alotin käyttämään ja ihan ok oli viikonlopun kunnes maanantaina taas oli päinvastaset vaikutukset. Lääkkeen sivuvaikutuksissa oli mainittu samat vaivat kuin itselläni ennen lääkkeen käyttöä, ehkä johtunee siitä? Olen 2x käynyt verikokeissa mahdollisen keliakian vuoksi mutta ei ole löytynyt mitään. En ole myöskään käynyt salilla pitkään aikaan, pelkästään kävelylenkillä ajoittain. Mutta olisi kiva saada jotai pikaista apua tähän ongelmaan jos joku muu olisi kärsinyt vastaavasta aikoinaan että saisi elämän kuntoon :(