Maetorahka

Pistäkääpäs kaikki te jotka olette maitorahkan suurkuluttajia parhaat reseptit, kuinka maustatte sen hyvänmakuiseksi. Mää vaan, että vois siihenkin saada joltain kokeneelta rahkakemistiltä paremman makuisen "pirtelön" kuin ite on kokkaillu koskaan.

Pistäkeepäs tulee reseptiä kuin apteekin hyllyltä...:hmmm:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vähän sorvattu virallisesta maitorahkacombosta: maitorahka, 2.5dl kuumaa vettä, 1dl mehukattia ja 3dl kaurahiutaleita. Hyvää ja helppoa

Meitsi, miksi juuri kuumaa vettä? :confused:

Joo ja asiaan, eli mysli rahkan seassa maistuu ainakin minulle. Mehusoppaa/funlightia vielä mausteeksi, niin a vot! :hmmm:

Himassa tehosekoittimella mössöksi:

Maitorahkaa
mansikoita (nam)
banaani
mehua sopivasti
kreatiinia
(kaurahiutaleita)

Duunissa normaali:
Maitorahkaa ja ananasmurskaa sekoitettuna

1. Hedelmäcocktailia purkista 100 g, purkki rahkaa ja makeutusainetta, sekoitetaan lusikalla.

2. 2prk rahkaa, 1 prk ananasmurskaa, 1 prk mangososetta, makeutusainetta, sekoitetaan.

3. 1 prk rahkaa, 50 g puolukkahilloa t. -survosta (mammalta löytyy), makeutusainetta.

Raakana turpaan

Vedän maustamattoman rahkan (yleensä Exquisa 500 grammaa) raakana turpaan. Joskus harvoin liraus mansikkahilloa, kun oikein paikkoja särkee ja vituttaa eikä kehtaa peukkuakaan imeä.

Rahka ja pakastemarjat surautetaan sauvasekoittimella pirtelöksi, notkistetaan rasvattomalla maidolla tarvittaessa. Maistui myös minun rahkanvihaajamiehelle.

Teen rahkasta myös levitettä leivälle, eli maustan rahkan valkosipulilla, pippurilla ja aromisuolalla.

Originally posted by BarrellPack
Pistäkääpäs kaikki te jotka olette maitorahkan suurkuluttajia parhaat reseptit, kuinka maustatte sen hyvänmakuiseksi.
Pistäkeepäs tulee reseptiä kuin apteekin hyllyltä...:hmmm:

Kaksi purkkia menee päivässä tällä reseptillä:
Ehrmannin rahkaa purkki, ruokalusikallinen kaakaojauhetta, ja sitten 12 grammaa tavallista rypsiöljyä. Ei paha minusta. Sitten joku omena/banaani vielä erikseen päälle, niin ei maistu suussa se jälkimakukaan enää pitkään. :)

Perusaamurahkamössö: lautasellinen kaurapuuroa mikrossa, sekaan sotketaan yksi eehrmannni ja loraus rypsi-/oliiviöljyä.

Herkkumarjarahkasokerihiilaripommi: vatkataan 2 dl vaniljakastiketta kuohkeaksi, sekaan sotketaan yksi eehrmannni ja tuoreita/pakastemarjoja sekä sokeria maun mukaan. Nam!

2 purkkia Eerhmannia ja 400g purkki Ingmannin kuningatarrahkaa. Son siinä.
No voi sitä tietysti hiwenen sekoittaa..:)

Purkki rahkaa, hieman raejuustoa, hedelmiä, kaurahiutaleita ja valion vadelmakeittoa ja sörsselit sekasin tehosekottimella. :hmmm:

näin se on hyvää !!!

1. 1prk maitorahka

2. 1 banaani

3. n. 3dl appelsiinimehua

4. maun mukaan sokeria

tää resepti oli joskus 3v. sitten jossain fitness lehdessä nimeltään "raavaan miehen rahkajuoma", olen itse vetänyt many years !

s u o s i t t e l e n !

:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom