Maetorahka

Originally posted by bobcat
Ehrmannille ehdoton ei.

Helppo ja nopea vaihtoehto on rahka + purkki Bonaa, oman maun mukaan.

Siis, Ehrmann on kyllä kaikin puolin parempi kuin kotimaiset vastineet. On paljon halvempi ja makukin selvästi parempi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Abor_Rahim
Äh, rahka vedetään raakana!! Viimeiset kaksi vuotta menny ilman mitään mukinoita. Kun meitsi vetää rahkaa naamaan, niin siinä ei kysymyksiä esitetä:D

Ai täällä on muitakin jotka ymmärtää hyvän päälle:kippis1:

Originally posted by Kraftwerk n
En tiedä mutta Milbonalla on , 400g/1,49e :kippis1:

Hei, mistä näin halpaa raejuustoa löytyy? Lidlistäkö? Entäpä ravintoarvot, ovatko (suurinpiirtein) samat kuin Valion tai Ingmanin vastaavassa?

Tässäpä tällainen rahkaresepti, joka voisi olla hyvää, luulen. En ole tosin itse vielä ehtinyt maistaa... :D

- purkki Ehrmannia
- purkki ananasmurskaa
- desi kaurahiutaleita

Originally posted by Gillyanne

Tässäpä tällainen rahkaresepti, joka voisi olla hyvää, luulen. En ole tosin itse vielä ehtinyt maistaa... :D

- purkki Ehrmannia
- purkki ananasmurskaa
- desi kaurahiutaleita

Noo, emmä nyt tiedä onks toi niin hirveen hyvää, mutta ei tarvii ollakaan. Hyvää kamaa, anyway !

Älytöntä sipistelyä.

Kannuun purkki maitorahkaa, desi jukurttia ja tilkka maitoa löysentämään.

Sen jälkeen 20juuron sauvasekottimella sörsseli sekasin, hetkeks jääkaappiin ja sit juo kerralla kaikki alas.

En menis sotkemaan mitään ananasta tai banaania, siitä tulee ihan ´#&%¤ pahan makusta.

Originally posted by Gillyanne
Hei, mistä näin halpaa raejuustoa löytyy? Lidlistäkö? Entäpä ravintoarvot, ovatko (suurinpiirtein) samat kuin Valion tai Ingmanin vastaavassa?

Lidlistäpä hyvinkin. Ravintoarvot tais olla täsmälleen samat kuin valiolla , niinkuin makukin. Valmistettukin vielä Suomessa(tai näin ainakin veikkaisin):D

Eiköhän tuo Milbonan raejuusto ole valion tekemää. Muistaakseni purkin valmistajakoodi (EY XXX) täsmää valion raejuuston kanssa. Onko Lidlin maitorahkaa näkynyt hyllyissä viimeaikoina?

Originally posted by Kraftwerk n
Lidlistäpä hyvinkin. Ravintoarvot tais olla täsmälleen samat kuin valiolla , niinkuin makukin. Valmistettukin vielä Suomessa(tai näin ainakin veikkaisin):D

Jaahans, se on sitten retki Kontulaan edessä... :D

Re: tuhat ja yksi reseptiä

Originally posted by kannibaali
Opettele syömään rahka raakana, niin lopulta on aivan sama miten sen syö. :p

Näin on. Mä syön aina rahkan raakana. Ehrmanin saksalainen rahka on parhaimman makuista raakana. Uskokaa tai älkää, kyllä siihen makuun tottuu. :)

Originally posted by meitsi
Miksi muuten Ehrmann on maitorahkavalmiste ja Valio vaan maitorahka? Onko tuotannossa joku ero?

Muistelisin, että Ehrmannin ainesosaluettelossa (sanahirviö:D ) olisi mainittu myöskin rasvaton jogurtti, eli kyseessä olisi siis rahkan ja rasvattoman luonnonjogurtin seos.

Ja jos olen väärässä, niin ignooratkaa tämä posti :D

Originally posted by BarrellPack
Pistäkääpäs kaikki te jotka olette maitorahkan suurkuluttajia parhaat reseptit, kuinka maustatte sen hyvänmakuiseksi.

Perussetti meikäläisen sheikeissä on:
rahka+mantelilastu+lese+maito+neljän viljan nalle

Siitä sitten jos haluaa hyvää juomaa niin joku seuraavista:
1) pakastemarja
2) banaani+kaakao
3) ananas
4) makeuttamaton mansikkamehu
5) persikka

Tai jos haluaa horror-kuraa jota ei pysty juomaan edes väkisin:
1) greippi
2) kiiwi

Ehrmannin rahkassa on
Protskua 9,8g/100g
Hiilareita 4,1g/100g
Rasvaa 0,2g/100g
57kcal/100g

Ja "normaalissa rahkassa" on n.
Protskua 11g/100g(pirkassa on 12g!)
Hiilareita 3,8g/100g
Rasvaa 0,2g/100g
60kcal/100g

Että ei oo kauheesti eroa tolla Ehrmannilla muihin, ja kun siinä säästää 30-50% hinnassa niin kyllä mä ainakin sitä ostan kun rahkankulutus on niin suuri.

En jaksan lukea noit kaikki vastauksia, mus ite oon miksannu maitorahkaa ja vähäkalorisia mehukeittoja yhteen, useita makuja ilman kohtuutonta sotkemista....:p

Re: Raakana turpaan

Originally posted by Salidyykkari
vituttaa eikä kehtaa peukkuakaan imeä.

:lol1: :lol2: :lol1: :lol2: :lol1: :lol2:

Rohkeesti vaan, niin mäkin teen :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom