Mac-aiheisia kysymyksiä ja vastauksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
Jos sulla toi uusin suffle on niin varmaankin järkevintä ois ostaa semmonen sovitekappale normi kuulokkeille(että nyt kuitenkin kappaletta pystyy vaihtamaan ja votua säätämään:D), maksaiskohan jonku 15e?kuulokkeet taas on aika henk.kohtane juttu mitä tykkää käyttää:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs ohjelmaa suosittelette videon muuntamiseen ipodiin sopivaksi? Kokeilin Converter nimistä ohjelmaa ja toimi hyvin, mutta tuli joku mainosteksti aina videoon.

Mitäs ohjelmaa suosittelette videon muuntamiseen ipodiin sopivaksi? Kokeilin Converter nimistä ohjelmaa ja toimi hyvin, mutta tuli joku mainosteksti aina videoon.

Kiinnostaa myös täällä. Saisi aerobisten ajaksi jotain tv-sarjaa luuriin.

Aika junttiahan se on mutta netistä löytää tunnukset QuickTime Prolle. Sillä luulisi taipuvan.

Voihan tuon tietenkin ostaa.

MacBookPro, se hieman vanhempi malli. Pitäisi saada uusi dvd-poltin, onko se nyt slot-in superdrive vai mikä lienee. Mistäs moisen saa, paljonko maksaisi alkuperäinen, paljonko joku "kopio", vaikkapa joku Samsung tjsp?
Verkkokaupassa ei näytä olevan, pitäisi kait olla 9.5mm korkea kun useimmat ovat 12,5mm korkeita.

Mitähän ihmettä just tapahtu. Oon tekemässä web-sivuja ja aloin siirtämään muokattuja tiedostoja macin kovalevyltä muistitikulle. Tikku on alustettu FAT32, tai ainaki luulisin, koska se toimii macissa ja windowsissa. Nyt sitten menin katsomaan tikun sisälle "kuvat" kansiota. Minulla on näkymäksi valittu columns. Painoin kerran "kuvat" kansiota, eikä finderi näyttänyt sen sisältöä. Sen sijaan koko kone meni ihan totaalisen jumiin. Repäisin muistitikun irti, jolloin mac valitti väärästä irroitustavasta. Mitään tietoa ei tuhoutunut kun kokeilin pöytäkoneella tikkua. Yritin käynnistää finderin uudelleen, mutta se vain sammui eikä käynnistynyt. Kone piti sammuttaa virtanappia pohjassa pitämällä. Nyt kone tuntuisi toimivan. Mutta mitähän tommoset jumiutumiset nyt oikeen meinaa?

Kaato sitte windowsinki tuo tikku. Tai ainaki luulen ku ruutu jähmetty ku löin kiinni. Vois ottaa kopsut tikusta ja alkaa ettiin uutta.

Tere, mulla on nyt ollut tän viikon tää IMac 27". Mahtava peli ja tutustumisessa onkin sitten illat menneet nopeasti. Yhden ongelman kanssa painin edelleen. Verkko katkeaa kesken yhtäkkiä ilman mitään syytä. Mistä mahtaa johtua. Olen säätänyt noita nukahtmispalkkeja eikä pitäisi ainkaan tästä syystä johtua. Voiko vika olla vanhassa zyxcelin modeemissa?

Moi Jakob, ihan olen Ethernetissä kaapelilla. Se tässä vähän ihmetyttääkin. Kun googlasin niin samantyyppisiä ongelmia oli ollut ihlmisillä mutta silloin wlanilla??

Olinkin tohon väärään ketjuun jo kysynyt samaa eli...

Eli seuraava ongelma, mihin en oikeen googlestakaan löytänyt apua.

Minulla on iTunesista käytössä 3/5 valtuutuksista, ja nyt se "pääkäyttökone" on poissa käytöstäni ja haluaisin sen valtuuden pois. Eli miten saan valtuutukset pois, kun en millään saa niitä vaadittuja 5 valtuutuksia ja sitäkautta poistamaan kaikkia...

Get it? :D

Seuraavia asioita voi testata. Resetoi se sun motukka, vaihda piuha ja portti modeemissa.

Onko noi pitkiä katkoja? palaako motukan dsl-valo kun katko tulee? Entä modeemin portin valo, siis se joka meinaa, että siinä on kone kiinni.

Mulla on zyxelin modeemi joka joskus hukkaa tuon portin missä on piuha kiinni. Nuo katkot on kyllä pitkiä ja vaatii modeemin rukaamista jotta lähtee taas toimimaan. Jo toinen 600 sarjan boksi ja tekee ihan samaa mitä aiempi. Eikä ole ollut alustasta kiinni. Samaa tekee win, lin ja mac käyttiksillä.

"Mistä saa Airport Extreme Wlan-kortin Power Mac g5:een?"

Jatkoa, saako tätä wlan verkkoon jollain muulla tavalla. Tuota wlan-korttia olen etsinyt suomesta kissojen ja koirien kanssa eikä tunnu olevan missään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom