Mac-aiheisia kysymyksiä ja vastauksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tixl2bSXNIx7nhxStFzniVMYNa8N6mpsytvQJ7cyy2g

Taustalla pitäisi olla sama kuva kuin edustalla. Joskus näkyy pitkiä aikoja oikea kuva. Eli lennosta heittelee tuon ja normaalin välillä.

Onko mitään muuta softaa, joka ajaisi Airfoilin asian eli saisi äänet Airportin kautta vahvariin? Maksutonta siis mieluiten. Toihan ei paljoo maksaisi (25usd) mutta jos vaihtoehto löytyy, niin mikäs siinä!

Mitenkä nopeasti Applen uudet mallit muuten tulevat kauppoihin päivitysten jälkeen? Olen jo kahden omenan omistaja, mutta ikinä en ole tätä asiaa tajunnut katsoa.

Pitkälle, pitkälle reissulle lähtevä kaverini haluaisi ostaa MBP:n nyt, mutta neuvoin odottamaan 26.1. saakka, jolloin huhujen mukaan tulevat uudet mallit. Kaverilla pitäisi olla kone 5.2. mennessä käytössä. Jos päivitys tosiaan tulisi 26.1., onnistuisikohan?

Mitenkä nopeasti Applen uudet mallit muuten tulevat kauppoihin päivitysten jälkeen? Olen jo kahden omenan omistaja, mutta ikinä en ole tätä asiaa tajunnut katsoa.

Pitkälle, pitkälle reissulle lähtevä kaverini haluaisi ostaa MBP:n nyt, mutta neuvoin odottamaan 26.1. saakka, jolloin huhujen mukaan tulevat uudet mallit. Kaverilla pitäisi olla kone 5.2. mennessä käytössä. Jos päivitys tosiaan tulisi 26.1., onnistuisikohan?

Voi mennä melko tiukalle tuon kanssa. Monesti pienet päivitykset tulevat myyntiin välittömästi julkistuksen jälkeen esim. Applen verkkokauppaan, mutta paketin kulkeminen Suomeen kestää sitten ennalta arvaamattoman ajan (yleensä n. viikon). Suomalaisista kivijalkakaupoista en osaa sanoa, koska ne uudistuksiin pääsevät käsiksi.

Käsittääkseni ainakin Applen verkkokaupasta ostetut koneet on saanut vaihtaa uudempaan, mikäli ne on ostettu juuri ennen päivitystä (en muista tarkkaa aikaa, mutta veikkaan viikkoa tms.). Tähän on liittyy XXX euron restocking fee tms. mikäli edellinen kone on jo otettu käyttöön. Joku muu tällä palstalla tai Hopeisella Omenalla voisi osata kertoa tästä vaihtokäytännöstä enemmän. Tietty minkään vaihdon organisointi reissun päältä voi olla varsin hankalaa...

Onkos kenelläkään tietoa milloin macbook prosta olisi tulossa uutta mallia markkinoille? Tai ylipäätään mistään applen läppäristä.

Lueskelin ettei kannata päivittäisessä käytössä olevalla käyttäjätilillä pitää admin tason oikeuksia, joten loin uuden tilin kokonaan tuota varten. Poistin sitten tältä alkuperäiseltä tililtäni admin oikeudet, sekä salasanan, ettei sitä tarvitse aina olla naputtelemassa.

Adium on kuitenkin päättänyt alkaa vinkumaan avainnipun salasanaa joka ikinen kerta, kun kirjaudun sisään. Yritin poistaa Mesen salasanan avainnipusta, mutta sama homma jatkuu. Adium näkyy avainnipussa mesen salasanan kohdalla poikkeusohjelmissa, joka salasanaa saa käyttää. Avainnipun ensiapukaan ei löydä mitään vikaa mistään.

Toisella tilillä, jolle ei alunperinkään ollut annettu kirjautumissalasana; Adium toimii mukisematta. En ymmärrä mitä tehdä? :david:

Painoin Blenderissä Duplicate Window -näppäinyhdistelmää useaan kertaan. Millä noista ikkunoista pääsee eroon?
Itse itselleni vastaan, josko jollakulla joskus tulee sama ongelma vastaan. Ne tuplatut ikkunat voi sulkea normaalisti kuin muutkin ikkunat, mutta jos alkuperäistä yrittää sulkea niin koko ohjelma sulkeutuu. Nerokasta.

Mites saa Nokian kännykän näkymään OsX:ssä? Kun liittää puhelimen niin se kysyy verkkoasetuksista mutta itse muistikorttia ei tule kuitenkaan näkymään...

Joo, hommahan selkis kun vaan valitsi sit itse puhelimesta tiedostonsiirto-moodin.

Onko kenelläkään tietoa miten näissä ipod shuffleissa takuuasiat menee? Mulla on takuu voimassa ja luurien äänenvoimakkuuden säätö lujemmalle lopetti näköjään toimintansa, hiljasemmalle kyllä toimii. Ei auta resetointi, eikä itunesissa tehtävät äänen säädöt. Jos kävelen liikkeeseen laite ja luurit mukana, antaako ne sieltä uudet vai pitääkö nämä lähettää jonnekin tutkittavaksi? Ei olisi oikein aikaa odotella viikkoja just nyt, kun on lähdössä reissuun ja ois ihan kiva olla soitin mukana. Jos pitää lähettää, niin onko jollain jotain hyviä vinkkejä muista luureista, mistä saa ja hintoja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom