Mac-aiheisia kysymyksiä ja vastauksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin äsken WD:n My Passport for Mac kovon. Asensin + päivitin kovolla olleet ohjelmat. Tähän asti kaikki ok mutta vähän ajan päästä kone ei enää tunnista kovoa! Käyttiksenä Yosemite 10.10.3. Mitä pitää tehdä että saan kovon toimimaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostaa vaan suosiolla Applen TimeCapsulen? Itse aikanaan tappelin Macbookin WiFin kanssa, kunnes ostin sitten Airportin ja ongelmat loppuivat. Applen vehkeet joko toimivat tai eivät, ja yleensä jälkimmäisessä tapauksessa ei voi tehdä mitään - varsinkaan jos kyseessä on joku 3rd party rautayhteensopivuusongelma.

Mulla on vuonna 2011 Macbook Pro, joka on toiminut tosi kivasti, mutta nyt hidastelee. Olisiko jotain "puhdistusohjelmaa" tai vinkkiä, jolla sitä saisi nopeammaksi? Turhia ohjelmia ei juuri ole ja tiedostojakin varsin kohtuullisesti.

onko tietoa uudesta macbook airista koska julkastaisiin? opiskelut alkavat syksyllä, eli kerkeekö siihen? muuten taitaa mennä pro ostoon, koska retina must

jos tommonen mbp tai vastaavan laturinjohto alkaa nirhautumaan koneen puoleisen johdon laturin tyvestä nii suosittelen siihen sugrua. Jo kolmas johto alko normikäytössä murtumaan... magneettikiinnitys hyvä.... johto pashka

Mitä mieltä Pakkiksen Mäkkäriraati? Kuinka paha homma on itse vaihtaa akku ja päivittää muisti neljästä gigasta kahdeksaan? (MacBook Pro 13" mid-2012). Olen itse yrittänyt katsella osia, mutta noitakin on niin paljon erilaisia ja eri hintaista että kysäsin eräästä liikkeestä ja tuolta tuli tarjous töineen ja osineen 342e.

Toisaalta vaihtoehtona olis päivittää kalustoa, mutta tuokin on toiminut niin pätevästi akun heikentymistä lukuunottamatta.

Mitä mieltä Pakkiksen Mäkkäriraati? Kuinka paha homma on itse vaihtaa akku ja päivittää muisti neljästä gigasta kahdeksaan? (MacBook Pro 13" mid-2012). Olen itse yrittänyt katsella osia, mutta noitakin on niin paljon erilaisia ja eri hintaista että kysäsin eräästä liikkeestä ja tuolta tuli tarjous töineen ja osineen 342e.

Toisaalta vaihtoehtona olis päivittää kalustoa, mutta tuokin on toiminut niin pätevästi akun heikentymistä lukuunottamatta.
Pitäisi olla helppoa.
ifixit listaa kummankin tasoksi helppo, ja yhteensä aikaa menee alle 30min.

https://www.ifixit.com/Guide/MacBook+Pro+13-Inch+Unibody+Mid+2012+RAM+Replacement/10374
https://www.ifixit.com/Guide/MacBook+Pro+13-Inch+Unibody+Mid+2012+Battery+Replacement/10365

Taisin oikean mallin ohjeet linkata? Kantsii tietty se varmistaa.

Joo ei oo paha homma. Itse vaihdoin pari vuotta sitten ihan samanlaiseen Macbook Pro:hon 16 gigaa muistia ja vaihdoin samalla SSD:levyyn. Akun vaihdosta ei ole kokemusta, mutta luulisi onnistuvan helposti.

http://aleksijohansson.net/artikkeli/2012/8/nopeampi-macbook-pro-halvemmalla <-- Tossa on linkki, jonka ohjeiden ja kuvien avulla hoitu homma helposti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom