Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No enpä tietenkään. Thanks. :dance:Ootko asentanut taman?
Kommentoidaan nyt tänne kun ei muuta ketjua ole. Aivan törkeen hyvä tämä uusi macin näppis, kävin tänään ostamassa hintaan 59,00e. Suosittelen jos on lyhyen painalluksen näppisten ystävä. Itse olen aina tykännyt läppärityylisistä näppiksistä ja nyt semmoisen saa macille. Ja on muuten sitten tosi hiljainen ainakin toistaiseksi, katsotaan miten käytön lisääntyessä käy.
Moikka, mikä olisi hyvä ohjelma DVD-leffojen katseluun. Joku ohjelmahan MacBookissa on vakiona mutta se ei ole code free, antaa vaihtaa muutaman kerran koodin.
Saa. Vaikka Elgaton.5. Saako macciin digi-sovitinta? PC läppäreihin tälläisen saa joko usbn kautta tai sitten se on rakennettu sisälle.
1.Kannattaako minun ylipäätänsä ostaa mac:ia, vaikka en kauheasti leiki kuvilla tai musiikilla? (olen kuullut monesti sanottavan, että "jos et tee musiikkia tai editoi kuvia, niin et tarvitse macia")
2.Voinko pelata pokeria macilla? Jotkut pokeri ohjelmat toimivat kyllä macilla, mutta vain aika harva. Olen kuitenkin kuullut että kaikki windowsin ohjelmat saadaan toimimaan macilla. Jos näin on niin onko se hankalaa?
3.Voiko macilla käyttää torrent ohjelmia?
4. Onko macissa hdmi tai s-video ulostulot, jotta voin katsoa laillisia torrent-elokuvia telkkarista?
5. Saako macciin digi-sovitinta? PC läppäreihin tälläisen saa joko usbn kautta tai sitten se on rakennettu sisälle.
6. Opinko käyttämään maccia? PC:n kanssa ei ole ollut ongelmia, mutta onko mac vaikeampi tajuta minulle, kun olen aina käyttänyt windowsia?
7.tarkoitus on ostaa macbook. Joko 2.0ghz tai 2.16ghz(en tiedä onko lyhenteet oikein). Onko noissa suuri ero? Hinnassa näyttää ainakin olevan paljonkin eroa.
Torrent ohjelmista paras Macille on ehdottomasti Xtorrent.
Pokeria pääsee pelaamaan helposti web sovelluksena esim Poker roomilla.
Kaikki sanoivat aina, että Macciin kun vaihtaa, niin kaikki on niin loogista ja toimii. Pidin sitä aina Macci-ihmisten höpönä, mutta samaa sanoisin itse nyt uudelle Mac-ihmiselle.
Okei ei sitten, Huppe on puhunut. Joten unohtakaa Xtorrent.Mitä tekee xtorrentilla kun silllä ei pääse parhaille trackereille? :jahas: