Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä se ole tämä? http://store.apple.com/fi/product/MD564ZM/A/apple-usb-superdrive#overview
Vai tuleeko tuosta uusi versio?
Blu-ray on sitten asia erikseen, ei kai järin Applen suosiossa: http://crave.cnet.co.uk/homecinema/apple-bans-blu-ray-from-macs-discs-are-holding-us-back-50009616/
DVD-asemat on niin yesterday, että aivan järjettömyyttä tuhlaa laitteessa tilaa semmoiseen kun sen saa ulkoisena kaapista jos nyt kerran elämässään tarttee vielä ehkä mahdollisesti. PC-puolella on varmaan vielä Beta-videotkin läppäreissä kiinni ihan varmuuden vuoksi, että voi spekseissä lesottaa eilisellä. Applelta hyvä veto pienentää laitteita heivaamalla noi turhuudet helvettiin.
Pitää kyllä sanoa, että järjettömintä toimintaa moneen aikaan. Mut ei sillä, jos tykkää niin mikäs siinä. Mut että maksat tuplat ja sitten kuitenkin kuset sen cd-laadun ämpäriksi. Nykyään kun noi lätyt voi ostaa puolet halvemmalla ja ne on siinä ajassa koneella mitä kerkee käymään jääkaapilla. CD-levyt ovat auttamatta menneisyyttä ja hyvä niin, 750mb kokoinen levy, voi jeesus mikä idea kun tänä päivänä ajattelee.CD-asemaa tarvitsen jonkin verran, kun tykkään ostaa musiikin CD-levynä ja sitten siirtää sen mp3-muotoon koneelle.
Pitää kyllä sanoa, että järjettömintä toimintaa moneen aikaan. Mut ei sillä, jos tykkää niin mikäs siinä. Mut että maksat tuplat ja sitten kuitenkin kuset sen cd-laadun ämpäriksi. Nykyään kun noi lätyt voi ostaa puolet halvemmalla ja ne on siinä ajassa koneella mitä kerkee käymään jääkaapilla. CD-levyt ovat auttamatta menneisyyttä ja hyvä niin, 750mb kokoinen levy, voi jeesus mikä idea kun tänä päivänä ajattelee.
Hölmö. NE tekee katevarauksen uudesta laturista sun luottokortille jos et palauta vanhaa. Oli varmaan kommunikointiongelma teillä. Mä juttelin muistaakseni lontooks ja homma oli bueno.Sehän meni hyvin.
Soitin tukeen, virolainen tai mikä lie vastaa puhelimeen huonolla suomella. Ensin tavataan sarjanumeroa, sitten nimeä, sitten sähköpostia jne.. Siis tavataan M niinku Matti, K niinku Kalle, L niinku Liisa. Tämä kaikki on tehty ja meinaan, että täähän oli lopun viimeks aika helppoa.
Tämän jälkeen, hän kehoittaa menemään siihen liikkeeseen josta olen ostanut tuotteen (mItä vittua?). No ei se nyt käy, en ole ajamassa 200km suuntaansa yhden laturin perässä. Seuraavaksi tiedustelen, että saanko mä sen laturin ja siihen todetaan kyllä kyllä --> onhold ~10min. tukihenkilö tulee puhelimeen ja änkyttää luottokortista. Kysyn, että siis pitääkö mun nyt tässä maksaa se. Tokitoki pitää. Seuraavaksi sanon, että kyllä nyt olisi vaan parempi toimittaa laturi ihan kuluttajasuojan puitteissa vaikka takuu ei ole voimassa. Kyllä laturin pitää kolme vuotta kestää (oli takuu voimassa tai ei). Noh, sitten odotellaan taas +10min, jonka jälkeen kaveri tulee takaisin ja kysyy, että voinko mä keskustella asiasta englannin kielisen ihmisen kanssa. Sanoin, että periaatteessa kyllä, mutta ymmärtääköhän tämä engelsmanni suomalaisesta kuluttajasuojasta mitään. No ei varmaankaan. Nyt soittelevat (ehkä) takaisin kun sieltä joku dirrikka vapautuu.
Maksuun varmaan meni, eli ei toi takuu ainakaan mun silmissä nyt kovin hyvin toimi. Kyse on nyt 80€ laturin suhteen, ei se kamalasti ole, mutta tosiaan jos kolme vuotta vanhaan mäkkiin saa alkaa tekemään ~500€ remonttia niin kyllä se alkaa korpeamaan. Edellisestä listasta nimittäin jäi uupumaan DVD-asema. Sille nyt ei ole käyttöä, joten se saa jäädä, mutta ei voi laatupelistä tai palvelusta puhua.
Hyperspace screensaverin Mac porttauksen tekijä vastasi aika haipakkaan mailiin:Tänne vain infoa jos eteen sattuu useaa näyttöä tukeva macille.
Hölmö. NE tekee katevarauksen uudesta laturista sun luottokortille jos et palauta vanhaa. Oli varmaan kommunikointiongelma teillä. Mä juttelin muistaakseni lontooks ja homma oli bueno.
Onko jo SSD? Heitä se vielä kylkeen.Päivittelin muuten samalla muistin 2Gt --> 8Gt ja jumalauta, mulla on ihan uusi kone! Siis helvetti, rantapallo on poistunut mun koneelta.. Uskomatonta mikä ero. Siis aivan ällistyttävää.
Olihan tossa pientä kommunikointiongelmaa ilmassa. Noh uuden laiturin ostin jo mitta toinenkin kelpaa mökille.