Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Akku pamahti macbook pro 13" ostettu joulukuussa 2009 uutena. Millainen akku tohon mahtaa mennä, miljoona vaihtoehtoa joista pitäisi arvata oikea. Maksaa satasen tuntumassa, joten montaa harjoituskappaletta ei kiinnosta ottaa. Pohjasta on kulunut mahdolliset mallimerkinnät jo pois, joten pitäisi olla valistunut arvaus.
Ei toi paska lähe käymään edes johdolla. Huomenna testaamaan frendille toimivalla laturilla. Josko on laturikin paskana, akku on piiputtanut jo vuoden (siis näyttänyt huutomerkkiä ja huoltoa). Pitää sitten katsoa mitä tässä tehdään. Tuntuu mieltäylentävältä, että aika tarkkaan kolme vuotta vanha läppäri on paskana. Kovalevy on jo aikoja sitten piiputtanut, nyt todennäköisesti laturi ja akku. Noh, eihän toi maksanut kun sen 1200€ :jahas:
Ei toi paska lähe käymään edes johdolla. Huomenna testaamaan frendille toimivalla laturilla. Josko on laturikin paskana, akku on piiputtanut jo vuoden (siis näyttänyt huutomerkkiä ja huoltoa). Pitää sitten katsoa mitä tässä tehdään. Tuntuu mieltäylentävältä, että aika tarkkaan kolme vuotta vanha läppäri on paskana. Kovalevy on jo aikoja sitten piiputtanut, nyt todennäköisesti laturi ja akku. Noh, eihän toi maksanut kun sen 1200€ :jahas:
Miksi se kehittelee jotain pikkukuvia kansion sisällöstä toista viikkoa ja mistä helvetistä sen saa pois päältä?
Sen järjestelmän pitää indexoida ne levyt Spotlightiin, ennen kuin se pystyy ne sieltä sähäkästi löytämään.
Sama juttu kaikissa järjestelmissä :D
En enempää määrittele miksi, mutta mun käteen (3kk käyttöä) Finder oli ihan kauhea näin yleisesti.Kädetänkö mä jotain, tuskin OSX on työkäytössä oikeesti näin persiistä?
Joka jumalan päivä?
Applella jos joku toimii hyvin niin takuu. Virtalähteen rikkoutuessa saa aika hemmetin todennäköisesti takuuseen uuden vaikka ikää olisi 5 vuotta. Akuillakin on mielestäni jonkinsortin takuu. Kannattaa tarkistella noita Applen sivuilta googlettamalla.
Mulla sippas toi koko MBP ja syyksi osoittautui juurikin viallinen laturi.
No ei mulla ainakaan aja kuin sen 1. kerran.
Tulipahan vain mieleen, että onko kukaan törmännyt screensavereihin, jotka vois jakaa useammalle näytölle? Aina ajanut dual screenillä samaa saveria tuplana, mut olis makee vippaa kolmelle näytölle sama jaettuna.
- - - Updated - - -
[video=youtube_share;p6hDIp-f4II]http://youtu.be/p6hDIp-f4II[/video]