POWERLIFTING Maastaveto

Näin se varmaan on, itellä vaan tuntuu että peukalo irtoo kirjaimellisesti irti jos isoa painoa sillä koittaa lukita. Rehellisellä myötäotteella sormet ovat toimineet ilman pelkoa irtoamisesta, mutta siinä en edes peukaloa käytä, vaan apinaotetta.
Eihän se välttämättä ikinä mukavalta tunnu mutta pitää vaan luottaa siihen että ei se peukalo repeä irti. Nahkaa joutuu peukaloon kasvattamaan aika pitkään ja pitää osata lopettaa sen treenin osalta ennen kun iho repeää, menee muuten ikuisuus parantua.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin se varmaan on, itellä vaan tuntuu että peukalo irtoo kirjaimellisesti irti jos isoa painoa sillä koittaa lukita. Rehellisellä myötäotteella sormet ovat toimineet ilman pelkoa irtoamisesta, mutta siinä en edes peukaloa käytä, vaan apinaotetta.

Siis oot ottanut apinaotteella 3*242,5kg ja sanot ettet ole kummoinen vetäjä? Tuohan on aivan todella uskomaton suoritus!
 
Siis oot ottanut apinaotteella 3*242,5kg ja sanot ettet ole kummoinen vetäjä? Tuohan on aivan todella uskomaton suoritus!
Kyllä. Vetänäjä surkea surkea tulos jos kiloja katsoo, olen kuitenkin 110-125kg painava, mutta myötäotteella hyvä tulos. Ennen niskaleikkausta mulla tosi hyvä staattinen pitovoima näpeissä, mutta gripperien puristelussa ja pinsettiotteissa ihan sysipaska :LOL: Saanut varmaan kakkosta ikinä kiinni tai hyvä jos 2x10kg kiekot pysyy sormissa.
 
Kyllä. Vetänäjä surkea surkea tulos jos kiloja katsoo, olen kuitenkin 110-125kg painava, mutta myötäotteella hyvä tulos. Ennen niskaleikkausta mulla tosi hyvä staattinen pitovoima näpeissä, mutta gripperien puristelussa ja pinsettiotteissa ihan sysipaska :LOL: Saanut varmaan kakkosta ikinä kiinni tai hyvä jos 2x10kg kiekot pysyy sormissa.

Noh mutta jos mietitään niin päin että kuinka monta äijää tiedän joka ottaa 3*242,5kg apinaotteella niin luku on nolla, eli voisin sanoa että aika elitiittiin joukkoon nyt pääsit :D Ei noita löydy maailmaltakaan varmasti montaa?

Pidän tuota suoritusta kyllä HUOMATTAVASTI kovempana kuin esim 3*300 vetoa ristiotteella tai remmeillä.

Uskomattoman kova suoritus omissa kirjoissa!
 
Noh mutta jos mietitään niin päin että kuinka monta äijää tiedän joka ottaa 3*242,5kg apinaotteella niin luku on nolla, eli voisin sanoa että aika elitiittiin joukkoon nyt pääsit :D Ei noita löydy maailmaltakaan varmasti montaa?

Pidän tuota suoritusta kyllä HUOMATTAVASTI kovempana kuin esim 3*300 vetoa ristiotteella tai remmeillä.

Uskomattoman kova suoritus omissa kirjoissa!
Jossain ketjussa uhosin että uudestaan sen kiskon ylös, vaikka edes ykkösenä. Nyt JTO:n opissa niskaleikkauksen jälkeen, ja aika kaukaa lähdetään tätä tavoittelemaan :sneaky: Mutta tasaista kehitystä tullut, uskon että tämä voi olla mahdollista. Tällä hetkellä 170kg myötäoteykkönen, mutta mavea tehdään muuten 130-145 kilolla, kun tuo niska ei oikein tykkää vielä :rock:
 
Kyllä. Vetänäjä surkea surkea tulos jos kiloja katsoo, olen kuitenkin 110-125kg painava, mutta myötäotteella hyvä tulos. Ennen niskaleikkausta mulla tosi hyvä staattinen pitovoima näpeissä, mutta gripperien puristelussa ja pinsettiotteissa ihan sysipaska :LOL: Saanut varmaan kakkosta ikinä kiinni tai hyvä jos 2x10kg kiekot pysyy sormissa.
Uskomaton ratio tossa apinaote mave vs gripperit ja pinsetti 😮 Huisia!
 
Jossain ketjussa uhosin että uudestaan sen kiskon ylös, vaikka edes ykkösenä. Nyt JTO:n opissa niskaleikkauksen jälkeen, ja aika kaukaa lähdetään tätä tavoittelemaan :sneaky: Mutta tasaista kehitystä tullut, uskon että tämä voi olla mahdollista. Tällä hetkellä 170kg myötäoteykkönen, mutta mavea tehdään muuten 130-145 kilolla, kun tuo niska ei oikein tykkää vielä :rock:

Joo kova on kyllä tulos, ei voi muuta sanoa ku hattua nostaa!

Toivottavasti kestät kunnossa ja pääset tuohon tulokseen, vaikka "vaan" ykköseen. Ota sitten ihmeessä videolle! On sen verran kova voimasuoritus että kelpaa meidän taviksien tuommoista ihmetellä.
 
Joo kova on kyllä tulos, ei voi muuta sanoa ku hattua nostaa!

Toivottavasti kestät kunnossa ja pääset tuohon tulokseen, vaikka "vaan" ykköseen. Ota sitten ihmeessä videolle! On sen verran kova voimasuoritus että kelpaa meidän taviksien tuommoista ihmetellä.
No otan videolle se on selvä. Ja otan jo vetoja videolle sitä ennen, kunhan päästän tuohon 200 tuntumaan!
 
Uskomaton ratio tossa apinaote mave vs gripperit ja pinsetti 😮 Huisia!
Mulla lagaa peukalon lihas siinä kämmenessä, jos ymmärsit 😄 Siksi varmaan apinaotteella tullut aina vedettyäkin, ihan huomaamattaan. Mulla hyytyy peukalo välillä kun kirjoittaa kynällä tai puristaa finniä helvetti 🤣 Kai sitäkin sais vahvistettua, mutta kun se ei kestä oikein treeniä yhtään.
 
O
Mulla lagaa peukalon lihas siinä kämmenessä, jos ymmärsit 😄 Siksi varmaan apinaotteella tullut aina vedettyäkin, ihan huomaamattaan. Mulla hyytyy peukalo välillä kun kirjoittaa kynällä tai puristaa finniä helvetti 🤣 Kai sitäkin sais vahvistettua, mutta kun se ei kestä oikein treeniä yhtään.
Sanoit, että olit huono vetäjä. Olisiko noussut enemmän ristiotteella?
 
O

Sanoit, että olit huono vetäjä. Olisiko noussut enemmän ristiotteella?
Mun maksimi ristiotteella on 270. Ehdottomasti heikoin lenkki mulla hartiat. Painuu lyttyyn ihan hulluna. Ja näissä maksimi kokeiluissa minä sitten viimeistelinkin kaularangan kaksi välilevyn pullistumaa jotka
O

Sanoit, että olit huono vetäjä. Olisiko noussut enemmän ristiotteella?
Maksiveto mulla, ja se oli ristiotteella, on 270kg. Mutta mun kehonpainoon verratuna olen surkea vetäjä, vaikka tosi pitkät kädet mulla onkin, että sen puolesta voisi onnistua hyvinkin. Heikoin lenkki mulla ehdottomasti yläselkä/hartiat. Näissä maksikokeiluissa onnistuinkin lopulta viimeistelemään kaksi välilevynpullistumaa niskaan (y) Vastaotteen puolella oleva hartia/niska ei tykännyt siitä yhtään, mutta tyhmänä tuli vedeltyä vain, vaikka olis pitänyt ottaa remmit ja käyttää myötäotetta. Tai ainakin pitää taukoa vedoista.
 
Jäykällä tangolla single ply:lla 472kg niin kyllä luulisi spagettitangolla ja kunnon vetopuvulla olevan 502kg aikalailla jo nyt, kun ei näytä loppuojennuksenkaan kanssa olevan suurta ongelmaa.

Jep. Ei muuta kun ottaa tuntuman kohdalleen spagettitankoon ja jäykkään pukuun ja figure-8 remmeihin niin noilla voimilla tulee kyllä 502.
 
Kuka vittu tollasen asian on keksinyt kun pitkä ja ohut tanko maastavetoon että saataisiin lisää painoa tankoon? Arvaan että joku jenkki. Ne tykkää käyttää kaikenlaisia temppuja että saadaa lisää painoa ilman että tarvii kehittyä yhtään vahvemmaksi.
Kyykkytangot ja lisäravinteetkin tulee kieltää kreatiinia myöten, pakkiksen nakuliitto kunniaan!
 
Itteenikin kiinnostaa onko tuolle mavetangolle joku erityinen syy? Eikä ole nyt vittuilua niitä kohtaan jotka sillä vetää, vaan mielenkiinnosta kysyn.
 
Itteenikin kiinnostaa onko tuolle mavetangolle joku erityinen syy? Eikä ole nyt vittuilua niitä kohtaan jotka sillä vetää, vaan mielenkiinnosta kysyn.
Soveltuu paremmin maveen ja saa enemmän kiloja, ei sille kai sen erikoisempaa syytä tarvii. Samalla tavalla on juoksukengät, painonnostokengät, turvakengät, tanssikengät jne.
 
Soveltuu paremmin maveen ja saa enemmän kiloja, ei sille kai sen erikoisempaa syytä tarvii. Samalla tavalla on juoksukengät, painonnostokengät, turvakengät, tanssikengät jne.

Voisitko perustella tuota ensimmäistä kohtaa jotenkin. Miten se soveltuu siis paremmin kun jäykkä tanko?

E: toki jos soveltuvuus = saa enemmän rautaa, sillon ymmärrän. Lähinnä kiinnostaa onko siihen joku vielä isompi syy miksi soveltuu vetoon paremmin. Nuo kenkä hommat nyt vähän eri IMO kun nuo nyt poistaa esim vammoja todella tehokkaasti ja pn-kenkä mahdollistaa kyykyssä syvyyteen pääsyn jos nilkan liikkuvuus ongelma. Myös turvallisuus lisääntyy kun tasainen ja tukeva pohja pn kengässä
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom