POWERLIFTING Maastaveto

Jos edes käry käy, melkonen vitsi taitaa se testaaminen olla ja korvausannos tuskin vielä näkyy muutenkaan. Mutta niih, samahan se on mennä sellaiseen paikkaan jossa saa käyttää ihan luvan kanssa.

Niin minä en tiedä miten pitkään esim susta jota vissiin käytetään korvaushoidossa(?) näkyy kehossa, mutta jos sitä vaikka 5 päivän välein laittaa itseensä, veikkaisin että käry käy. En tiedä, en ole lääkkeiden asiantuntija.

Joo vitsihän nuo testit kuulema on. Smulter, Hautala jne kaikki huiput roinaa. Ois mukava tietää miten nää suomen tyypit näitä testejä kiertää? Oon koittanut tätä kysellä monelta tyypiltä jotka sanoo että testaus suomessa on vitsi, mutta kukaan ei oo antanut mitään tarkempaa analyysia.

Esimerkkinä ei nyt käy tietenkään mikään venäjä tms, koska siellä toimiin on ihan valtion tuki.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin minä en tiedä miten pitkään esim susta jota vissiin käytetään korvaushoidossa(?) näkyy kehossa, mutta jos sitä vaikka 5 päivän välein laittaa itseensä, veikkaisin että käry käy. En tiedä, en ole lääkkeiden asiantuntija.

Joo vitsihän nuo testit kuulema on. Smulter, Hautala jne kaikki huiput roinaa. Ois mukava tietää miten nää suomen tyypit näitä testejä kiertää? Oon koittanut tätä kysellä monelta tyypiltä jotka sanoo että testaus suomessa on vitsi, mutta kukaan ei oo antanut mitään tarkempaa analyysia.

Esimerkkinä ei nyt käy tietenkään mikään venäjä tms, koska siellä toimiin on ihan valtion tuki.
Suomen tilanteesta en tiedä mutta keskimääräistä useammin täällä taidetaan kumminkin testata niin ei voi ihan hävyttömiä kuureja vetää kaukana kisasta. Viimeisimpänä lähinnä Broderick Chavez:n juttuja kuunnellut niin ei se kiertäminen kovin vaikeeta ole, testaaminen kun on hyvin spesifiä eikä se vaan ilmoita että täältä kusesta löyty tämmöstä ja tommosta. Joka ikisen lajin huipulla on varmasti enemmän tai vähemmän douppia, kiellettyä on vaan kiinni jääminen. Enkä minäkään siis näistä oikeasti mitään tiedä tai omaa kokemusta.
 
No en nyt tiiä onko tuo "kehtaamisesta" kiinni. Käryhän siinä käy jos kiinni jää, eli ehodottomasti testaamattomaan liittoon. Turha alkaa korvaushoitoa lopettamaan jonkun voimanostokisan takia.
Jättää kemian pois niin eikö sitten voisi mennä kisoihin? Ei se tietenkään välttämättä reilua ole lifetime natuille mutta ihan sallittua kaiketi.

Sitä varten on testaamattomat liitot jos ei kehtaa korvausannoksella testattuun kisaan mennä.
Jos tässä ikinä mihinkään kisaan tulee osallistuttua, niin on päivänselvää ettei ADT alaisuuteen kuuluviin pysty osallistumaan. Tiedän että iso liuta naturaaleja menee mun ohi vasemmalta ja oikealta vaikka käyttäisin mitä myrkkyä, mutta purkkiin en voi kusta ikinä se on selvä 😄 Mieluummin johonkin roinakisaan rehellisesti häviämään 👍
 
 
Ton katsomisen jälkeen oli pakko kattoa originaali Törmä 340 kg raw veto ja perään Brutal Back squat training 30.1.13 Milko Tokola.
 
 
Mikä näissä on motiivi? Ollaan raw, muttei ihan, ja kilpaillaan kuka on kovin vetäjä netissä koukuilla. :)

Pakko sanoa, etten pääse sisälle tämän nostomuodon sieluun, vaikka raudat ovat kerrassaan järisyttävät miten tahansa nostettuna.
 
Viimeksi muokattu:
Joo epäselväksi on mennyt kun rawissakin sallitaan kaiketi ainakin: rannesiteet, kyynär- ja polvilämppärit ja vyö.
Mut vissiin se on vaan pakko valita oma rakkaansa tai vaalia kaikkia tyylejä :)
Onhan se sentään voimanostossa vielä että omin näpein pitää nostaa.
 
Mikä näissä on motiivi? Ollaan raw, muttei ihan, ja kilpaillaan kuka on kovin vetäjä netissä koukuilla. :)

Pakko sanoa, etten pääse sisälle tämän nostomuodon sieluun, vaikka raudat ovat kerrassaan järisyttävät miten tahansa nostettuna.

Näillä 500 kg lähellä olevilla motiivi on nostaa setupilla puku, remmit ja vetotanko, yli Thorin 501 kg noston ja ottaa se recordi haltuun. Taitaa tuo Bennin 460 kg raw veto olla kovempi ja vaikeammin rikottava ennätys kun sitä hätyyttelemässä on paljon vähemmän porukkaa.
 
Back
Ylös Bottom