POWERLIFTING Maastaveto

Tuosta vaikee ottaa selvää kun lukee 426. Toisaalta paunoissa puhutaan 1012. Kymmenen isoo kiekkoo per puoli🤔 Olisko siellä 25 limppuja välissä vai miten. Hieman epäselvä juttu mutta kiven kova veto varsinkin ilman vyötä enivei.

462 sanoo Karu ite. Menny 2 ja 6 väärinpäin. Oiskin aika jännä että otsikossa "yli 1000 paunan veto" ja sitten ois 940 paunaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
462 sanoo Karu ite. Menny 2 ja 6 väärinpäin. Oiskin aika jännä että otsikossa "yli 1000 paunan veto" ja sitten ois 940 paunaa.

462 sanoo Karu ite. Menny 2 ja 6 väärinpäin. Oiskin aika jännä että otsikossa "yli 1000 paunan veto" ja sitten ois 940 paunaa.
Ok👍. Kova vetomies. Olis hieno nähdä jonkun pistävän voimanosto vedon ME:n rikki myös nyt kun on näitä vahvoja vetomiehiä. B. Magnusonilla vissin ME edelleen nimissään?
 
Ok👍. Kova vetomies. Olis hieno nähdä jonkun pistävän voimanosto vedon ME:n rikki myös nyt kun on näitä vahvoja vetomiehiä. B. Magnusonilla vissin ME edelleen nimissään?
Chris Weist vahva ehdokas rikkomaan tuon B. Magnussonin ennätyksen(460kg) lähivuosina. Rikkoi vähän aikaan sitten KK:n 140kg luokan ennätyksen 427.5@140kg vedolla.

View: https://www.instagram.com/p/CK-cl-7A96u/
 
 
e aika meni umpeen: piti vähän googlailla kun ei edes viitsitty kertoa saatteissa: tuohan ois epävirallisesti ME +7:llä vanhaan.
 
Melkee vaikuttavampi suoritus tehdä tommonen määrä toistoja lukolla, pitää olla melko paksu nahka peukaloissa. Vaikuttaa kyllä turhalta käyttää peukalolukkoa ristiotteella, molemmmat kumminki tekee saman asian mutta tulee vaan ristiotteen huonot puolet mukaan.
 
Sormilukko

Lastauksella optimoitu ylileveä nostoasento, voiko tuolla virallista ennätystä tehdäkään?
Sormilukko tahi ei, ei tuollaista rautaa ota myötäotteella kovin moni. Ite saanut ilman sormilukkoa 3x242,5 ja siitä vielä lähes 200 kiloa matkaa tuohon :LOL: Mun peukalo ei hitto kestä mitään sormilukkoa, en tajua miten tuollaisen raudan uskaltaa laskua peukalon varaan. Itse en olekaan mikään varteenotettava vetäjä ollut ikinä, mut silti.
 
Ei sormilukolla ja ristiotteella ole eroa, jos on harjotellu mokomaa. Makaahan se tanko muidenki sormien päällä. Peukku vaan pitää totuttaa tuohon. Myötäote ilman sormilukkoa on sitten täysin eri asia. Jos 3x242,5kg on myötäotteella ilman sormilukkoa otettu, kyse on varsin kovasta otevoimasuorituksesta jo.
 
Sormilukko tahi ei, ei tuollaista rautaa ota myötäotteella kovin moni. Ite saanut ilman sormilukkoa 3x242,5 ja siitä vielä lähes 200 kiloa matkaa tuohon :LOL: Mun peukalo ei hitto kestä mitään sormilukkoa, en tajua miten tuollaisen raudan uskaltaa laskua peukalon varaan. Itse en olekaan mikään varteenotettava vetäjä ollut ikinä, mut silti.
Mihin matkaa 200kg? Tuossa vedetään satkulla 411 toistoo.
 
Mihin matkaa 200kg? Tuossa vedetään satkulla 411 toistoo.

Tästä puhui putkimies:

 
Sormilukko tahi ei, ei tuollaista rautaa ota myötäotteella kovin moni. Ite saanut ilman sormilukkoa 3x242,5 ja siitä vielä lähes 200 kiloa matkaa tuohon :LOL: Mun peukalo ei hitto kestä mitään sormilukkoa, en tajua miten tuollaisen raudan uskaltaa laskua peukalon varaan. Itse en olekaan mikään varteenotettava vetäjä ollut ikinä, mut silti.
Sormilukko ja myötäote täysin eri asia joten turha niitä vertailla. Iso osa huippuvetäjistä käyttää lukkoa, esim. Belkin, Browner, Wierzbicki, Woolam, Grigsby jotka on kaikki maailman top-10 vetäjiä.

Puristusvoimaa ei lukolla juurikaan tartte, joskus itse ottanut 280 pukeilta kun myötäotteella tuli vain jotain 160 luokkaa.
 
Sormilukko ja myötäote täysin eri asia joten turha niitä vertailla. Iso osa huippuvetäjistä käyttää lukkoa, esim. Belkin, Browner, Wierzbicki, Woolam, Grigsby jotka on kaikki maailman top-10 vetäjiä.

Puristusvoimaa ei lukolla juurikaan tartte, joskus itse ottanut 280 pukeilta kun myötäotteella tuli vain jotain 160 luokkaa.
Näin se varmaan on, itellä vaan tuntuu että peukalo irtoo kirjaimellisesti irti jos isoa painoa sillä koittaa lukita. Rehellisellä myötäotteella sormet ovat toimineet ilman pelkoa irtoamisesta, mutta siinä en edes peukaloa käytä, vaan apinaotetta.
 
Ei sormilukolla ja ristiotteella ole eroa, jos on harjotellu mokomaa. Makaahan se tanko muidenki sormien päällä. Peukku vaan pitää totuttaa tuohon. Myötäote ilman sormilukkoa on sitten täysin eri asia. Jos 3x242,5kg on myötäotteella ilman sormilukkoa otettu, kyse on varsin kovasta otevoimasuorituksesta jo.
Apinaotteella kyllä, eikä tanko kämmenessä vaan sormissa. Jos otan kämmeneen tangon, se valuu melkein heti pois sieltä.
 
Back
Ylös Bottom