Maastaveto vyön kanssa vai ilman?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jeah322
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei!! Kyllä nekin huippunostajat jotka eivät vyötä käytä, niin varmasti käyttäisivät jos siitä hyötyä heille olisi. Ja tuskin on kyse siitä, että he eivät osaisi käyttää..

Jos otetaan sata pistein tai yhteistuloksin parasta voimanostajaa kaikkien aikojen tai tämän hetken ranking-listalta (ihan sama) ja siellä on pari, jotka nostaa ilman vyötä, niin kyllä mä puhuisin enemmänkin poikkeuksesta kuin säännöstä.

Sanoisitko itse, että nämä pari-kolme vyötöntä venäläistä? treenaavat/nostavat oikein ja loput noin 98% väärin.

Originally posted by N.O.Kummonen
Jos otetaan sata pistein tai yhteistuloksin parasta voimanostajaa kaikkien aikojen tai tämän hetken ranking-listalta (ihan sama) ja siellä on pari, jotka nostaa ilman vyötä, niin kyllä mä puhuisin enemmänkin poikkeuksesta kuin säännöstä.

Sanoisitko itse, että nämä pari-kolme vyötöntä venäläistä? treenaavat/nostavat oikein ja loput noin 98% väärin.

Missä kohtaa olen väittänyt, että kaikki nostavat ilman vyötä ja se on ainut ja oikea tapa?? Ja että nämä ketkä käyttävät vyötä nostaisivat väärin??

Pitääkö sulle oikein rautatangosta vääntää.

Ne käyttää ketkä siitä kokevät hyötyvänsä ja ne eivät käytä, jotka eivät siitä hyödy tai kokevat pikemminkin olevan haittaa.
KAIKKI EIVÄT VYÖSTÄ HYÖDY!

Mikä tossa on vaikeaa ymmärtää?

Eiköhän tämä tästä sitten jo riittänytkin.

Ite teen normaalit sarjat ilman vyötä, kehittyy keskikroppa samalla. Maksiminostoissa vyö käyttöön jo ihan oman turvallisuuden vuoksi.

Originally posted by Raven
KAIKKI EIVÄT VYÖSTÄ HYÖDY!

Onko vyö ehkä yliarvostettu ? ... mahdollisesti ? Tavallississa voimanosto jutuissa puhutaan että vyö on tärkein osa varustusta. Monet puhuvat jopa sen puolesta, että pitäisi käyttää vyötä paljon... vaikka suht löysänä ja kiristää tiukalle kovissa nostoissa. Pitää alaselän lämpimänä...

Itse luulen että juttu on asenne juttu pitkälti, tai sitä se on minulla ainakin... en oikein pidä ajatuksesta että käytän ulkoista apuvälinettä kun mä nostan.. en halua olla siitä riippuvainen... en tiedä hyötyisinkö vyöstä vai ei - maksimissa, koska en ole kunnolla koittanut.. Itse en vaan tunne että vyöllä saa samaa tunnetta; tykkään luonnollisuudesta, kulkea paljain jaloin - ja tietenkin vetää paljaana.

Originally posted by Ämmbee
tykkään luonnollisuudesta, kulkea paljain jaloin - ja tietenkin vetää paljaana.

Näinhän se menee. Paljaalla saa paremman tuntuman. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom